Prima pagină » National » Licitația pentru cel mai scump tronson de autostradă din istoria României, extrem de dură
Licitația pentru cel mai scump tronson de autostradă din istoria României, extrem de dură

Licitația pentru cel mai scump tronson de autostradă din istoria României, extrem de dură

21 oct. 2024, 22:31,
Redacția BZI în National

Licitația pentru cel mai scump tronson de autostradă din istoria României, secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău parte din Autostrada Transilvaniei, este una extrem de dură.

Conform celor de la Asociația Pro Infrastructură, pentru tronsonul în valoare de 7 miliarde de euro, au mai rămas MAKYOL și UMB-ul lui Dorinel Umbrărescu.

„Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău, Subsecțiunea 3B3: Poarta Salajului – Zalau, inclusiv Tunel rutier la profil de autostradă în zona Meseș și Subsecțiunea 3B4: Zalău – Nușfalău, clasamentul:

1. MAKYOL
2. UMB

WEBUILD este descalificată”, scrie o sursă de încredere a API, informează Economica.

Lucrări extrem de complexe pe Autostrada Transilvaniei

Tronsonul Poarta Sălajului – Zalău – Nușfalău, care include și Tunelul Meseș, cea mai grea secțiune a Autostrăzii Transilvania are o lungime de aproximativ 41 km.

Pe cel mai dificil tronson al Autostrăzii Transilvania vor fi construite 65 de lucrări de artă, viaducte, poduri şi pasaje cu o lungime totală de 13 kilometri, iar tunelul de la Meseş cu două galerii va avea o lungime de 2,9 kilometri.

–Tronsonul de autostradă va avea o lungime de 41 de kilometri, cu numeroase lucrări de artă:
– viaducte, poduri și pasaje pe și peste autostrada – în numar de 65 de bucăți, în lungime totală de aproximativ 13 km;
– Tunelul Meseș cu două galerii – în lungime de 2.89 km și cu 2 benzi de circulatie pe sens.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`