Prima pagină » Economic Local » Nici bine nu a apărut, și firma Wolt îi scoate pe clienții din Iași din sărite. Comenzile întârzie cu orele. „A venit mâncarea rece, sleită, vai de capul ei”

Nici bine nu a apărut, și firma Wolt îi scoate pe clienții din Iași din sărite. Comenzile întârzie cu orele. „A venit mâncarea rece, sleită, vai de capul ei”

05 iun. 2025, 02:00, 1 ,
Raluca COSTIN în Economic Local

Tot mai mulți clienți din Iași sunt nemulțumiți de firma Wolt. Aceștia susțin că așteaptă cu orele curierii care aduc comenzile, mâncarea ajunge rece sau întâmpină probleme cu aplicația. Dacă unii clienți au depus reclamații la OPC, alții au postat recenzii negative pe pagina companiei

Platforma finlandeză Wolt s-a lansat oficial pe piața românească la începutul acestui an, preluând serviciile oferite până acum de aplicația Tazz. Această schimbare vine ca urmare a achiziției Tazz de către Wolt de la eMAG, iar aplicația acoperă cele mai importante 34 de orașe din România, inclusiv Iași. De curând, în Iași, au fost văzuți curierii Wolt, îmbrăcați cu tricouri albastre. La scurt timp, însă, tot mai mulți clienți din Iași și-au exprimat nemulțumirile referitoare la această companie. Dacă unii clienți au depus reclamații la Oficiul Județean pentru Protecția Consumatorilor (OJPC), alții au postat recenzii negative pe pagina companiei.

Clienții din Iași sunt nemulțumiți de serviciile firmei Wolt

Unul dintre clienții nemulțumiți din Iași susține că a venit mâncarea comandată după 3 ore.

„Firma asta de livrare este total neserioasă! Am făcut recent o comandă. La ora 21:00 am trimis comanda, mi-a arătat pe aplicație că mi se vor livra produsele în 60 de minute. După câteva minute, mi-a apărut un mesaj că livratorul întârzie și au mai adăugat 20 de minute. M-am uitat pe aplicație să văd unde se află curierul și îmi apărea că este în Clopotari, o zonă apropiată de casa mea. După alte 10 minute, îmi apare notificare că de abia era gata comanda de mâncare și că urmează livratorul să o ridice și să mi-o aducă. După alte 15 minute, mi-a apărut iar notificare că de abia a ridicat curierul comanda, dar că se ocupă de livrarea altor comenzi. Este înfiorător, eu nu mai comand de la ei, am așteptat 3 ore o comandă. A venit mâncarea rece, sleită, vai de capul ei”, susține Medeea M..

Un alt consumator din Iași a sesizat o problemă la magazinul Mega Image.

Client nemulțumit: „Am primit-o în 2 ore. Nu era aglomerat în oraș, pentru că era într-o sâmbătă seara”

O altă clientă atrage atenția asupra problemelor cu aplicația Wolt.

„Acum o săptămână am făcut o comandă, la Wolt, de mâncare. Din 60 de minute, timpul de așteptare, așa cum era inițial specificat în aplicație, am ajuns să aștept 2 ore. Restaurantul a terminat de pregătit comanda în 30 de minute, iar eu am primit-o în 2 ore. Nu era aglomerat în oraș, pentru că era într-o sâmbătă seara. Nu știu ce management au, dar e ceva înfiorător. Nu cred că vor rezista pe piață. Sunt neserioși, timpul de livrare este enorm, iar mâncarea o primești rece. Am auzit că sunt livratori care umblă în pachete, care aduc comenzile incomplete, deși de la restaurante pleacă cum trebuie. E bătaie de joc pe banii clientului. Își bat joc de clienți, asta fac. Sunt probleme și cu aplicația”, susține Luciana Bejan, o altă clientă din Iași nemulțumită.

Pe pagina oficială Wolt sunt postate zeci de recenzii negative. „Cea mai oribilă experiență posibilă cu o aplicație de food delivery. Am primit comanda cu produse lipsă, pe care le-am plătit, și, de 3 zile la rând, încerc să dau de cineva de la Support, să-mi returneze măcar o parte din bani. Profesionalism zero, o să povestesc tuturor prietenilor această experiență și sper să nu mai comande nimeni prin voi. Nu recomand absolut deloc!”, scrie Andrei.

Tot mai mulți clienți au postat recenzii negative pe pagina Wolt

Problemele la aplicație au fost semnalate și de alți consumatori, dar și neregulile privind promoțiile anunțate de companie. „Aplicația are multe erori. Suportul răspunde greu, nu oferă o soluție corectă, plus că, după ce răspund, închid imediat sesiunea, adică îți «taie» dreptul de a vorbi, poate mai vrei să adaugi ceva. Codurile de reducere apar că, deja utilizate sau nefuncționale, chiar dacă nu le-ai folosit”, susține un alt client.

„Cea mai proastă variantă de platformă pentru a comanda mâncare. Vezi restaurantele, dar nu poți scrie recenzii. Am comandat de la un fast-food și au întârziat 2,5 ore cu livrarea, iar pentru a anula comanda a trebuit să stau pe chatul aplicației mai mult de 1 oră. Au refuzat să îmi returneze banii, voiau să îmi ofere credite. Halal mod de a respecta drepturile consumatorilor”, mai atrage atenția un alt consumator care a postat o recenzie negativă.

Reporterii BZI au încercat să ia legătura telefonic cu reprezentanții Wolt, dar nu a răspuns nimeni. De asemenea, au trimis solicitări oficiale pe două adrese de e-mail, însă nu au primit niciun răspuns până la închiderea ediției. Pe de altă parte, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a explicat cum pot fi depuse reclamațiile. Clienții din Iași care sunt nemulțumiți de firma Wolt pot depune reclamații la ANPC.

Donație lunară
Donează lunar pentru susținerea jurnalismului de calitate

Donație singulară
Donează o singură dată pentru susținerea jurnalismului de calitate

Comentarii
  • Asa s-a întâmplat si in București in prima săptămână cand s-a lansat. Am avut o comandă de livrat cu 5 ore întârziere. Din cauză ca suportul nu a răspuns, clientul nu a putut anula comanda si m-am trezit cand am sunat la interfon ca refuza comanda ca a comandat din alta parte (si eu as fi facut la fel). Oricum îi mulțumesc clientului pentru comanda care mi-a rămas mie. Foarte buna pizza 😄

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
06 decembrie 2025
06 decembrie 2025