Prima pagină » Eveniment-Social » Noi proiecte derulate de ISJ Iași. Raport detaliat în cadrul Colegiului Prefectural
Noi proiecte derulate de ISJ Iași. Raport detaliat în cadrul Colegiului Prefectural

Noi proiecte derulate de ISJ Iași. Raport detaliat în cadrul Colegiului Prefectural

25 oct. 2019, 04:00,
Vlad Rotaru în Eveniment-Social

Inspectoratul Școlar Județean (ISJ) Iași a prezentat ieri un raport detaliat asupra situației din învățământul ieșean. Reprezentanții ISJ Iași au prezentat raportul în timpul ședinței Colegiului Prefectural, situația fiind una cât se poate de explicită. În ceea ce privește intrările în învățământul preuniversitar ieșean pentru 2019-2020, s-au înregistrat 5.707 preșcolari în grupa mică, 7.199 școlari în clasa pregătitoare și 8.798 elevi în clasa a V-a. De asemenea au fost înregistrați 8.037 elevi în clasa a IX-a liceu și învățământ profesional. În cadrul ISJ au intrat și 115 cadre didactice debutante (absolvenți 2019).
La capitolul dezvoltări calitate s-au înregistrat 369 de distincții la olimpiade naționale, 400 de distincții la concursuri naționale, precum și 17 distincții la olimpiadele internaționale. Iașul a avut și 1.400 de elevi absolvenți ai Centrului de Excelență, la 15 discipline, 138 de proiecte cuprinse în Calendarul Activităților Educative la nivel județean. În plus, s-au înregistrat și 45 de noi experți ieșeni admiși în Corpul național de experți în management educațional și 1.905 de teze evaluate la Iași la examenul de Definitivat. În raport se mai arată și faptul că 2.161 de teze au fost evaluate la Iași la concursul de titularizare și 4.651 de teze din trei județe au fost evaluate la Iași la examenul național de Bacalaureat.
La capitolul optimizări, ISJ a arătat faptul că este necesară o pregătire temeinică a tuturor elevilor prin raportare la programa școlară. La acestea se adaugă și creșterea numărului de elevi cu rezultate bune și foarte bune la examenele naționale. De asemenea, se urmărește organizarea în cele mai bune condiții a examenelor naționale, a olimpiadelor școlare, școli prietenoase (relații interumane, igienă, spații, dotări). În plan se mai regăsește și reducerea numărului de copii aflați în risc de părăsire timpurie a școlii. Planul cuprinde și susținerea și monitorizarea activităților de dezvoltare personală ale elevilor; întărirea rolului activităților de tip nonformal

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`