Prima pagină » National » O sticlă de lapte Napolact este mai scumpă decât marca proprie a unui lanț de supermarketuri. Care este explicația?
O sticlă de lapte Napolact este mai scumpă decât marca proprie a unui lanț de supermarketuri. Care este explicația?

O sticlă de lapte Napolact este mai scumpă decât marca proprie a unui lanț de supermarketuri. Care este explicația?

16 sept. 2022, 15:20, 4 ,
în National

O imagine cu o sticlă de lapte Napolact care este mai scumpă decât o sticlă de lapte din marca proprie a unui supermarket a ajuns virală pe rețelele de socializare. Explicația oferită de firma în cauză oferă o lumânare a situației.

Nu este singura oară când apar diferențe de preț sau produse care sunt mai slab calitative. Făcând o paranteză de la subiectul principal, Horia Constantinescu afirma faptul că unele produse comercializate în România au o slabă calitate comparativ cu cele vândute în vestul Europei.

De ce este mai scumpă o sticlă de lapte Napolact decât aceeași sticlă a altui comerciant

Într-o postare publicată recent s-a observat faptul că o sticlă de lapte Napolact este mult mai scumpă decât sticla unui comerciant. Asta în condiţiile în care cele două firme au același producător. Concret, ne referim la produsul lapte Napolact care costă pe 11 septembrie 8,54 de lei (magazinul Mega Image Dristor) şi un litru de lapte produs sub marca privată Mega (marcă deținută de Mega Image) cu 3,5% şi un preț cu 55% mai mare decât precedentul.

Cei de la Napolact au dat un răspuns prin care au explicat faptul că, cu toate că au aceeași sursă de lapte, costurile unui brand sunt net superioare a unei mărci deținute de un lanț de supermarketuri.

” Cele două produse nu sunt comparabile; costurile unui brand sunt diferite de cele ale unei mărci proprii. Preţul la raft al brandului Napolact include atât condiţiile comerciale cu retailerul, cât şi promisiunea de valoare a brandului către consumatori, costuri pe care marca proprie nu le are“, au răspuns reprezentanţii grupului FrieslandCampina România, unul dintre cei mai mari producători de lactate din ţară, la solicitarea ZF.

Așadar, aceștia au arătat că brandul Napolact plătește taxele de raft, discounturile acordate marilor lanțuri de supermarketuri și bugetele de marketing.

Mari probleme pentru magazinele Mega Image la Iași

Supermarketul Mega Image a avut mai multe probleme de curând, când inspectorii ANPC au aplicat mai multe amenzi și chiar au închis trei unități alimentare. La Mega Image Iași, inspectorii au găsit mai multe nereguli printre care menționăm faptul că etichetele de pe anumite produse arătau o calitate superioară a acestora, deși nu era cazul acestui lucru.

Controalele efectuate la mijlocul lunii august de inspectorii de la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) au scos la iveală și neregulile de la magazinele Mega Image din Iași. Asta, după ce mai multe magazine Lidl și Penny au fost închise din cauza problemelor privind igiena și starea produselor prezente la raft. În ceea ce privește Mega Image, s-a dispus închiderea a trei puncte de lucru, din zonele Bularga, Dacia și Mircea cel Bătrân. Comisarii de la ANPC au observat că mai multe produse erau etichetate greșit, cu scopul de a-l induce în eroare pe client.

Așadar, cu toate acestea, un un litru de lapte de la Napolact costă mai puțin decât un litru de lapte marca Mega Image, lucru care reprezintă o ciudățenie.

 

Comentarii
  • Un cititor ...

    Ba … voi sunteti retardati ? Ce articol e ăsta , practic nu am vazut asa ceva niciodata in viata mea . O exprimare mai proasta si mai lipsita de sens mi-a fost rar dat sa vad ….dar nu ma asteptam din partea unui personaj sa-i zicem care lucreaza la un ziar, atentie … 🙂 . Cred ca un piețar cu 4 clase iti intocmeste o descriere mult mai coerenta pe orice subiect. Acest specimen care a conspectat, redactat , copiat, tradus textul de maine ar trebui sa-si caute de munca la sapă … iar cel care l-a publicat in cazul in care nu este acelasi …. de asemeni ar trebui sa-l urmeze ..unu sa tina sapa si celalalt sacul cu pamant.

  • „Așadar, cu toate acestea, un un litru de lapte de la Napolact costă mai puțin decât un litru de lapte marca Mega Image, lucru care reprezintă o ciudățenie.”

    eu cred ca cel care a scris acest articol….defapt nu mai cred nimic, la ce salariu are probabil nici nu mai vede bine de foame

  • Peste tot se aplica aceeasi regula ,,nu te obliga nimeni sa-l cumperi” cat despre articol… un boschetar e la ani lumina ca cultura fata de voi.

  • Cecilia Maghiran

    Am citit articolul de doua ori.Am crezut ca eu nu-s in stare sa inteleg .Numai ca cele mai multe articole scrise aici sunt cam la fel.Plus ca repeta aceleasi fraze de mai multe ori .Nu stiu,ma gandesc ca sunt platiti dupa numarul cuvintelor dintr-un articol.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
14 decembrie 2024
14 decembrie 2024