Economic Local

Primăria Hărmănești cumpără un microbuz pentru pelerinaje! Investiția este de 45.000 de euro

Publicat: 15 oct. 2020
Primăria Hărmănești organizează o licitație pentru achiziția unui microbuz ce va fi folosit pentru pelerinaje și evenimente sportive
Primăria Hărmănești vrea să cumpere un microbuz care să fie folosit pentru mai multe activități

Conducerea Primăriei Hărmănești are nevoie de un microbuz cu 19 locuri, în afară de locul șoferului și al ghidului. Procedura de achiziție este programată la finalul acestei luni. Contractul va fi câștigat de furnizorul care va depune oferta cu prețul cel mai mic

Primăria comunei Hărmănești, din județul Iași, a lansat o licitație privind achiziția unui microbuz pentru susținerea activităților școlare, culturale, religioase și sportive. Achiziția va fi realizată prin intermediul unei licitații programate pe data de 27.10.2020. Prevederea bugetară a procedurii este de 215.000 lei, fără TVA, aproximativ 45.000 euro.

„Termenul de garanție solicitată: minimum 3 ani fără limită de kilometri. Perioada de garanție începe de la data recepției microbuzului. Garanția trebuie să acopere toate costurile rezultate din remedierea defectelor în perioada de garanție, inclusiv, dar fără a se limita la: deplasarea unei echipe de diagnoză a defecțiunii, diagnoza defectelor, inclusiv costurile de personal, transportul dus-întors până la service-ul în care se vor face reparațiile după caz, repararea tuturor componentelor defecte sau furnizarea uni noi componente, înlocuirea părților defecte”, se arată în caietul de sarcini.

Oferta cu prețul cel mai mic va fi declarată câștigătoare.

Autovehiculul trebuie furnizat în termen de 15 zile de la semnarea contractului

Conform descrierii tehnice, motorul trebuie să aibă 163 CP, versiune motor minimum Euro 6, an de producție 2019 sau mai nou. Microbuzul trebuie echipat cu scaune din materiale textile (pluș) cu sistem de rabatare a spătarului și centuri de siguranță cu fixare în 3 puncte – 19 bucăți, cu scaun de ghid.

„Termenul de livrare este de 15 zile de la primirea ordinului de livrare. Un produs este considerat livrat când toate activitățile din cadrul contractului au fost realizate și echipamentul este instalat, funcționează la parametrii agreați și este acceptat de autoritatea contractantă. Microbuzul va fi asigurat împotriva pierderii sau deteriorării intervenite pe parcursul transportului și cauzate de orice factor extern. Contractantul este responsabil pentru livrarea în termenul agreat al microbuzului și se consideră că a luat în considerare toate dificultățile pe care le-ar putea întâmpina în acest sens și nu va invoca niciun motiv de întârziere sau costuri suplimentare”, se mai arată în documentația procedurii.

La Iași, Compania de Transport Public cumpără autobuze second-hand

Compania de Transport Public (CTP) Iași a demarat, recent, o licitație pentru achiziția unui număr de 21 de autobuze second-hand. Procedura are o prevedere bugetară de 1.942.500 lei, fără TVA, aproape 400.000 euro. Un singur autobuz va fi cumpărat cu aproximativ 20.000 euro. La licitație s-a prezentat o singură societate Bus & Coach Group SRL, din județul Ilfov, controlată de Mircea Lucian Roșca.

„În prezent, Compania de Transport Public Iași este în plin proces de înnoire a parcului de mijloace de transport: tramvaie, autobuze electrice și autobuze cu motoare cu ardere internă. Pentru aceasta, s-au desfășurat proceduri de achiziție la nivelul municipiului Iași, în urma cărora s-au încheiat contracte de achiziție. Termenele de livrare prevăzute în aceste contracte sunt destul de extinse (cuprinse între 1 an și 3 ani), ceea ce a generat o situație în care CTP Iași nu reușește să acopere necesarul de mijloace de transport în exploatare conform planului de transport”, se arată în caietul de sarcini.





Adauga un comentariu