Serialul ”Wednesday”, difuzat de platforma Netflix, pune România pe harta turismului mondial. Filmele și emisiunile TV au un impact real asupra vieții noastre. De la garderobă până la gusturile noastre muzicale, spectacole precum „Stranger Things” și „Bridgerton” au influențat alegerile consumatorilor. Acest fenomen se vede din nou cu „Wednesday”, cel mai recent serial-vedetă de la Netflix. Serialul despre fiica emblematicei familii Addams le oferă fanilor idei dee vacanțe.
Pe Netflix de doar câteva săptămâni, noul serial „Wednesday”, centrat în jurul fiicei familiei Addams, a dat deja viețile telespectatorilor peste cap. Agenția de turism online Expedia observă o creștere a turismului TV, mai ales spre locurile de filmare ales de Tim Burton pentru serialul său.
Subsidiara franceză a agenției de turism Expedia a anunțat că a înregistrat o creștere de 55% a căutărilor pentru hoteluri în București. Această creștere a fost observată cu două săptămâni înainte și după lansarea seriei, comparativ cu cele patru săptămâni anterioare acestei perioade, potrivit Expedia, citată de Forbes.
În timp ce capitala României se bucură de o creștere a popularității datorită serialului Netflix, și în zona rurală înregistrează un interes crescut în rândul celor care caută destinații de vacanță, cu o creștere de 15%.
Acesta este și motivul pentru care au fost alese locuri precum Castelul Cantacuzino din Bușteni, Universitatea Politehnică din București, Grădina Botanică din București, Casa Monteoru din Capitală, Gara Sinaia și chiar bazinul de înot Dinamo.