Economic Local

Salubris SA cumpără autogunoiere de 1,4 milioane de euro! O firmă din București a depus singura ofertă

Publicat: 26 nov. 2020
Firma de salubritate a Primăriei cheltuie 1,4 milioane de euro pe nouă autogunoiere și două vehicule pentru curățenia stradală zilnică. La licitație s-a prezentat o singură firmă, din București
Sediul Salubris SA, de pe șoseaua Națională

Salubris SA a lansat o nouă licitație pentru achiziția unui număr de nouă autogunoiere și două vehicule pentru curățenia stradală. Achiziția face parte din campania de îmbunătățire a serviciilor. Singura ofertă depusă va intra în etapa de evaluare financiară

Firma de salubritate a Primăriei Iași a lansat în cursul acestei săptămâni licitația pentru achiziția de noi autogunoiere. Valoarea estimată a contractului este de 6.619.500 lei, fără TVA, aproximativ 1,4 milioane de euro. Procedura a fost împărțită în 3 loturi: autogunoiere cu echipament de compactare 9 metri cubi – 3 bucăți, autogunoiere cu echipament de compactare 15 metri cubi – 6 bucăți și vehicule multifuncționale cu accesorii – două bucăți. La procedură a participat o singură firmă, Grădinariu Import Export SRL, din București, care a licitat pentru toate cele 3 loturi. Societatea este controlată în proporție de 90 la sută de către Andrei Călin Grădinariu. În 2019, cifra de afaceri a fost de 210.495.882 lei, profit de 16.945.859 lei, datorii de 68,1 milioane lei și un număr de 49 de angajați.

Salubris SA a stabilit condițiile tehnice ce trebuie respectate de către furnizor

Conform caietului de sarcini, caracteristicile tehnice ale autogunoierelor din primul lot sunt următoarele: masă maximă autorizată – 12.000 kg, cabină cu 3 locuri, motor de 6.700 cmc, normă de poluare Euro 6D, rezervor de 180 litri, servodirecție, dispozitiv de încărcare pentru recipienți pentru gunoi de 1.110 litri, 240 litri și 120 litri. Termenul de livrare variază între 90 și 150 zile.

„Ofertantul trebuie să dețină unitate service omologată RAR, precum și minimum 4 echipaje mobile pentru intervenție în maximum 24 de ore de la notificare. În cazul în care nu deține service agreat sau contract de service cu un operator economic agreat din municipiul Iași, ofertantul va prezenta un angajament prin care se obligă să asigure și să suporte toate cheltuielile aferente transportului autovehiculului și/sau echipamentul ofertat (șofer, carburant, adblue, rovigneta etc.) tur-retur, în perioada de garanție, din Iași până în localitatea unde deține service agreat sau are contract cu operator agreat”, se arată în documentația procedurii.

Firma de salubritate închiriază utilaje cu tot cu personalul calificat

Totodată, firma de salubritate a Primăriei Iași a organizat licitația pentru închirierea unui număr de două buldozere pentru activitatea de la Depozitul Ecologic Țuțora. La procedura organizată recent de Salubris SA a participat o singură societate, Vam Sofi Trans SRL, din Iași. Firma este deținută de Ionuț Andrei Vlad. Firma, cu obiect de activitate „lucrări de construcții a drumurilor și autostrăzilor”, în 2019, a înregistrat o cifră de afaceri de 7,7 milioane lei, profit de 512.398 lei, datorii de 1,8 milioane lei, cu un număr de 35 de angajați. Contractul are o valoare estimată de 367.250 lei, fără TVA, aproape 76.000 euro.Trebuie asigurat un maximum de 1.500 ore de lucru cu utilajul. Pentru o singură oră, Salubris va achita 244 de lei.





Adauga un comentariu