Actualitate

Stare de alertă la Aeroportul Iași. Cursa din Munchen a fost aproape de dezastru, 112 de persoane fiind în pericol

Publicat: 09 oct. 2019
6860 Vizite 8 Comentarii

UPDATE: După mai multe încercări avionul a aterizat cu bine la sol. Este vorba despre cursa Iași-Munchen. După zeci de minute de panică și tensiune, toți cei 112 de pasagerii au ajuns în siguranță. La față locului s-au deplasat zece Autospeciale dotate cu apă și spumă, opt echipaje de prim ajutor, șase echipaje aparținând Serviciului de Ambulanță Județean Iași, o Autospecială de Intervenție Accidente Colective și 67 de pompieri aparținând Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Mihail Grigore Sturdza” Iași.

“Din fericire nu s-a întâmplat nimic. Totul este în normal. Senzorul aeronavei de aterizare arătase o defecțiune. S-a făcut o încercare de aterizare. S-a verificat trenul de aterizare. Totul funcționa normal. S-a aterizat în condiții de siguranță.” – Cătălin Bulgariu – Directorul Aeroportului Iași.

Întrebat despre minutele petrecute de avion în aer până să se reușească o aterizare în siguranță acesta a menționat că :

“Au făcut un exercițiu. Asta este procedura. În momentul în care senzorii de la trenul de aterizare, vin spre aterizare se declanșează operațiunea de aterizare dar nu aterizează, astfel încât să se asigure că toate echipamentele merg normal. Atunci au urcat înapoi în zbor și au aterizat corect. Dar în prima fază așa este procedura. Trebuie să facă un zbor de recunoaștere, să vadă dacă trenul de aterizare funcționează sau nu.”  a declarat Cătălin Bulgariu – Directorul Aeroportului Iași

Știre Inițială: În aceste minute, din cauza unor defecțiuni tehnice, un avion al companiei BlueAir nu poate ateriza. Din primele informații se pare că nu se poate deschide trenul de aterizare al avionului Boeing 737-85R.



loading...

Comentarii
  • se pare ca nu erau chiar 200 de pasageri si se pare ca nu era chiar dupa cateva incercari de a ateriza ci doar una… dar ce sa ii faci, grea gazetaria facuta pe genunche 😉

    spor.

    • A fost mai grav decat pare. S-a decolat la ora 21:00 a Germaniei, adica ora 22:00 a Romaniei. La ora 23:17 (a Romaniei), aproximativ la jumatatea drumului, a fost instiintat turnul ca sunt probleme. Ei spun ca sunt probleme cu trenul de aterizare, dar cum sa stie pilotii ca sunt probleme cu trenul de aterizare la jumatatea drumului cand avionul este pe pilot automat. Pilotii verifica trenul de aterizare cand se incepe procedura de aterizare, nu la 11.000 m altitudine. Deci la ora 23:17 s-a instituit cod rosu atat la ISU cat si in toate spitalele. NU SE FAC ALTE DEZVALUIRI PENTRU A NU SE PATA IMAGINEA COMPANIEI BLUE AIR.

    • Nu mai incerca sa diminuezi. Stim ca bei cafea gratuit in aeroport, dar nu-i cazul sa-ti etalezi talentul . Tu sa intervii la accidente grave, cand ai sa ne spui ca a fost o cioara, ca a fost vina pasagerilor ca s-au clatinat in timpul aterizarii, altele…Nu te activa doar pt atat. Este vorba de faptul ca atunci cand esti pe scaunul ala , devii statistica. Te uiti ca prostul, nimeni nu-ti spune ce se intampla, esti mintit. Ai platit biletul ala inclusiv pt a fi mintit. Eu, minciuni aud zilnic; dar niciodata nu platesc pt a fi mintit. Intelegi aspectul? „Stewardesa ne-a spus că facem un ocol pentru că e o maşină pe pistă, în cinci minute vom ateriza” P.S. O bei cu zahar sau fara? Ca se calculeaza si ala..

  • De senzori ai auzit? Stii ce-s aia? Tu crezi ca astia au investit trilioane de dolari in industria aviatica sa afle ca nu le coboara trenul de aterizare in timpul aterizarii?

  • Da , da , ft desteapta miscarea dar spune drept irina: nu ai dat de vreun mos craciun pe acolo de ai renuntat la Tara ta asa cum e ea ( din eviul mediu) Sau tie ati place bratwust mult???

Adauga un comentariu
Anunturi bzi.ro Adauga anunt gratuit