Prima pagină » Titlurile zilei » „Țeparul Iașului“ a îngropat încă o companie cu tradiție! Șpăgarul Maricel Popa a băgat în faliment Construcţii Feroviare „Moldova” S.A.

„Țeparul Iașului“ a îngropat încă o companie cu tradiție! Șpăgarul Maricel Popa a băgat în faliment Construcţii Feroviare „Moldova” S.A.

30 nov. 2022, 02:00, 17 ,
Adnana Gafton în Titlurile zilei

Celebrul falimentar, Maricel Popa, a reușit să mai pună o firmă pe „butuci“. În data de 25 octombrie 2022, instanța a admis procedura de faliment pentru Construcții Feroviare „Moldova“ S.A. Încă din anul 2005, când acesta a preluat compania, s-a străduit să o falimenteze. Firma Eurobusiness LRJ SPRL se va ocupa de procedura de insolvență. Senatorul deține și Antrepriza de Lucrări Drumuri şi Poduri, Moldoforest, Tehnoton și Vitalef

Societatea Comercială Construcții Feroviare „ׅMoldova” S.A. a fost fondată în 1950, în Iași. Obiectul de activitate al acesteia prevedea executarea lucrărilor aferente căilor de comunicații și telecomunicații pentru regiunea Moldovei. Din anul 2000, Construcții Feroviare „Moldova” S.A. a înregistrat doar datorii. În anul 2021 a avut o cifră de afaceri de 339.123 de lei , profit „zero” și datorii în valoare de 39.883.502 lei. Instanța a decis, în data de 25 octombrie 2022, falimentul întreprinderii și intrarea în insolvență.

Maricel Popa la costum negru si cravata

Maricel Popa a falimentat mai multe firme din Iași

Maricel Popa a falimentat Construcții Feroviare „Moldova“ S.A.

constructie fier forjat si stalpi sustinere

Procedura de recuperare a creanțelor va fi realizată de Eurobusiness LRJ SPRL

Senatorul Maricel Popa a reușit să distrugă complet încă o companie cu renume. În data de 25 octombrie 2022, instanța a pronunțat sentința de faliment și intrarea în insolvență a companiei Construcții Feroviare „Moldova“ S.A. Administratorul judiciar Eurobusiness LRJ SPRL a solicitat intrarea în procedura generală a falimentului, în ceea ce privește compania SC Construcţii Feroviare „Moldova” S.A., ca urmare a faptului că nu a onorat prima plată din programul de plăţi, astfel că nu a repectat programul propus.

Prin planul de reorganizare, modificat şi confirmat de judecătorul sindic, în data de 28 februarie 2019, s-a constatat că sunt îndeplinite condițiile pentru deschiderea procedurii generale a falimentului, fiind singura soluție pentru achitarea datoriilor.

„S-a dispus deschiderea procedurii de faliment împotriva debitoarei Construcții Feroviare «Moldova» S.A. În acest moment se desfășoară operațiunile de lichidare, conform dispozițiilor legale în vigoare, cu termen stabilit la data de 16 februarie 2023 pentru continuarea procedurii“, declară reprezentanții firmei Eurobusiness LRJ SPRL.

Instanța a precizat că Eurobusiness LRJ SPRL va realiza procedura de insolvență. În lipsa unei convenții încheiate cu creditorii, lichidatorul judiciar va fi remunerat pe baza deconturilor aprobate de judecătorul sindic. Se va dispune dizolvarea societăţii debitoare şi vor fi stabilite termenele-limită pentru desfăşurarea procedurii falimentului.

persoane muncesc la cale ferata

Instanța a deciz insolvența companiei în data de 25 octombrie 2022

Peste 2.000 de angajați au rămas fără loc de muncă

screenshot pagina web

În anul 2021 profitul companiei a fost de zero lei și datorii de 39.883.502 de lei

Maricel Popa a intrat în posesia Construcții Feroviare „Moldova“ S.A. în anul 2005, când a început procedura de privatizare. La momentul intrării în insolvență, datoriile erau de aproape 30 de milioane de euro. Ruinele companiei au fost vândute investitorului Adrian Păcuraru, însă, în acest moment, terenul și clădirea sunt lăsate în paragină.

O situație asemănătoare se regăsește și la compania Moldoforest S.A., unde un fost angajat a trebuit să acționeze în judecată firma, întrucât arhiva companiei nu mai există. Acesta nu poate dovedi anii lucrați la Moldoforest S.A., deoarece documentele au fost pierdute de cei responsabili.

Aplicarea procedurii de insolvență și sigilarea bunurilor va avea loc până în data de 16 februarie 2023. Insolvența se realizează în baza Legii Insolvenței nr. 85/2014 și are ca scop instituirea unei proceduri colective pentru acoperirea datoriilor debitorului, cu acordarea, atunci când este posibil, a șansei de redresare a activității acestuia.

Maricel Popa deține spații comerciale, platforme industriale, hale și baze de producție în toate județele din Moldova. Deși deține o avere colosală, a făcut o pasiune din falimentarea marilor companii ale statului. Acesta a reușit să bage în faliment Construcții Feroviare „Moldova“ S.A, deși afirma a încercat să resusciteze compania nu să o distrugă.

Comentarii
  • Spita Valentin

    Măricel Popa trebuie sa raspunda cu bunurile personale , pentru intrarea in faliment a societății in cauza.

  • Rotaru Gheorghe

    Țeparul Iasului , Marcel Popa a folosit bunurile societății in scop personal, deci trebuie tras la răspundere.

  • Parca se lăuda că a luat locul 1 în topul firmelor pe județ

  • A luat locul 1 la corupție și distrugere de societăți–– ar trebui să plătească el șomajul și pensi celor care lea distrus locurile de muncă–-eșuatul ciordacului

  • Anca Burnichee

    doamna Mihaela e sătulă de bătaie ca vaca de paie

  • Si care e problema???Cainii latra…caravana trece!!Daaa sa i fie confiscate averile facute din bani murdarietc si etc..dar Nimic!!Asa ca in continuare e …murdar!!Traim in România!!

  • Stiti cate persoane au primit functii de sefi, de la el , iar dumneavoastra ii chemati si i laudati in ziar ? Eu zic sa i cautati, sa vedeti cum au ajuns acolo, sa i luati la bani marunti, iar Maricel sa fie apogeul ! Numai bine !

  • Si care e problema???Cainii latra…caravana trece!!Daaa sa i fie confiscate averile facute din bani murdarietc si etc..dar Nimic!!Asa ca in continuare e …murdar!!Traim in România!!

  • Mustafa Al Deiri

    Dar de fișa de la Socola cu psihoză gravă ,în tratament la doamna prof.Chiriță nu zice nimeni nimic ? Nici permis auto nu ar avea voie să aibă, darmite..

  • Acest om este viitorul președinte CJ propus de psd

  • Păcat! Mare păcat!
    Am lucrat la această firmă în tinerețe, în Baza RK la Pașcani, unde aveam macarale de cale ferată și utilaje de cale ferată ultimul răcnet, erau profesioniști adevărați, oameni harnici și muncitori, niște colegi deosebiți: maistrul Cărare, Petrică Antonesei, Costel Spulber, Avădanei Lucian, Romaniuc Costel, Cornel Sohoreanu și mulți alții.
    Am lucrat șî în teren, la refacerea tronsonului de cale ferată Pașcani-Adjud, Suceava-Vatra Dornei.
    Ehe, pe atunci trenurile circulau cu peste 100 km/ oră, acum…cu 35 km/ oră.

  • Nu mai credeți tot ce scriu mincinoșii de la BZI

  • La pușcărie cu el un escroc ca toți politicienii din România multa multa mmmmmm

  • acest individ a închiriat poștei romane un spațiu degradat pentru 1 milion euro, fiind ajutat de ministrul Cojocaru Bogdan căruia ia dat la schimb funcția de prefect al Iasului

  • Când vom sti și ce suprafețe de teren are concesionate, nelucrate, pentru care încasează subvenții? Acesta e afacerea consoartei, el face trafic de influența din spate.

  • Când vom sti și ce suprafața de teren are in arenda? Teren nelucrat pentru care nevasta lui încasează abuziv subvenții.

  • Stau și mă întreb cât tupeu are jegul ăsta. Mă mai întreb și cum de încă este in libertate după câte escrocherii a făcut… Jaful generalizat marca PSD continuă de 30 de ani. Și o grămadă de idioți,de retardați dau votul comuniștilor ăștia împuțiți. Nu că PNL ar fi mai breaz… Hoți peste tot.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *