Veste importantă! Acest produs dispare definitiv de pe rafturile magazinelor din România! Este vorba despre săpunul Fa, care dispare după mai bine de 70 de ani în care a circulat pe piață. Compania germană Henkel va stopa producția de săpun Fa și se va concentra pe categorii cu creștere mai rapidă și un potențial mai mare, printre acestea numărându-se gelurile de duș sau deodorantele.
Veste importantă! Acest produs dispare definitiv de pe rafturile magazinelor din România!
Compania germană Henkel va stopa producția de săpun Fa, după mai bine de 70 de ani în care a fost prezent pe piață. Celebrul săpun Fa a fost lansat în 1954, numele provenind de la abrevierea pentru „Săpun Fabulos”. Produsul de igienă a devenit popular datorită campaniilor publicitare provocatoare din ani 1960, devenind în scurt timp cunoscut la nivel global. Recent, a fost anunțat faptul că săpunul Fa nu va mai fi produs, iar românii nu îl vor mai găsi pe rafturile magazinelor.
Cu toate că produsul a fost pe piață mai bine de 70 de ani, în 2024, autoritățile europene au lansat o alertă în toate țările membre UE cu privire la substanțele toxice descoperite în compoziția mai multor mărci de săpun, printre acestea numărându-se și săpunul Fa. Potrivit experților, săpunul Fa conține 2-4-terț-butilbenzil propionaldehidă (BMHCA), care este interzisă în produsele cosmetice, precizează romaniatv.net.
Dispare și un cunoscut lanț de magazine din țară
După 15 ani, Tabita, un cunoscut lanț de magazine de haine din Cluj-Napoca, se închide. Mulți români cumpărau produse de la magazinele Tabita, iar vestea închiderii afacerilor a fost confirmată de conducere. Lanțul de magazine vindea haine de la branduri cunoscute la prețuri mai mici. Lanțul de magazine a început acum 15 ani ca un magazin de haine second-hand din import, dar a avut succes și s-a extins.
Conducerea nu a dat prea multe detalii despre motivele închiderii. Motivul ar fi legat de probleme financiare, cauzate de vânzările tot mai slabe din ultima perioadă. După ce au început cu second-hand, cei din conducerea companiei s-au concentrat pe magazine outlet. Clienții puteau cumpăra produse de calitate de la branduri mari. După 15 ani de activitate, lanțul de magazine Tabita se închide.