Local

A trimis două colțare cu o firmă de curierat, iar la destinație au ajuns distruse! Acuzații grave aduse DPD: „Picioarele de la mobilă nu aveau cum să se piardă!”

Publicat: 16 mai 2022
_____ Vizualizări 1 Comentariu
A trimis două colțare cu o firmă de curierat iar la destinație au ajuns distruse Acuzații grave aduse DPD Picioarele de la mobilă nu aveau cum să se piardă
Mobilierul trebuia să fie livrat în data de 9 mai, însă, odată ajuns în Constanţa, curierul DPD a telefonat clientului şi i-a spus că pachetele sunt distruse, sfătuindu-l să refuze comanda

Ieșeanca Marinela Iliciuc aduce grave acuze firmei de curierat DPD. Aceasta a trimis, la începutul lunii mai, de la Iași la Constanța, trei colete care conțineau două colțare, piese rare de mobilier, pe care ieșeanca dorea să le vândă contra sumei de 3.000 de lei. Deși curierii ieșeni au asigurat-o că mobilierul va ajunge la destinație în stare perfectă, acesta a fost distrus în timpul transportului, astfel că nu a mai putut fi vândut.

Piesele rare de mobilier au ajuns la Constanța într-o stare jalnică, picioarele colțarelor fiind rupte și pierdute. Marinela Iliciuc susține că cei de la DPD nici măcar nu au dorit să transporte coletele la persoana care achiziționase mobilierul, ci au sfătuit-o să refuze comanda.

În urma unor discuții cu Marinela Iliciuc, Rucsandra, persoana care dorea să achiziționeze mobila, a sunat la firma de curierat DPD, solicitând să vadă măcar starea în care se află coletele și să le facă niște poze, dar acest lucru nu a fost posibil.

Ieșeanca aduce grave acuze firmei de curierat DPD, după ce mobilierul în valoare de 3.000 de lei i-a fost complet distrus

Marinela Iliciuc a trimis din Iaşi la Constanţa, cu firma de curierat DPD, trei colete, care conţineau două colţare. Cele două colțare erau piese rare de mobilier, iar ieșeanca le vindea pentru suma de 3.000 de lei.

Ieșeanca a ambalat obiectele de mobilier în folie de plastic cu bule, pentru a fi sigură că vor ajunge în stare perfectă la cumpărător. Mobilierul trebuia să fie livrată în data de 9 mai, însă, odată ajuns în Constanţa, curierul DPD a telefonat clientului şi i-a spus că pachetele sunt distruse, sfătuindu-l să refuze comanda.

„M-au sunat acum de la DPD să-mi spună că mobila a ajuns la ei cu picioarele rupte, câteva picioare lipsesc, iar, în general, este deteriorată. Mi-au spus că vor solicita returul ei. Le-am spus că cei de la DPD Iași ne-au asigurat că mobila va ajunge ok, așadar refuz coletul, nu pot să dau 3.300 de lei pe ceva stricat. Sper să rezolvaţi cu ei şi să vă despăgubească pentru paguba creată. Îmi pare tare rău, îmi doream mult mobilierul”, preciza Rucsandra, persoana căreia Marinela Ilieciuc dorea să-i vândă cele două colțare.

Astfel, coletele nici măcar nu au mai ajuns la destinatar, lucru care ieşencei i se pare extrem de ciudat.

„Poate cineva a luat o mobilă deteriorată, pentru a o restaura sau cine ştie pentru ce-i trebuia. Ei aveau datoria să vină la dumneavoastră pentru a vedea conţinutul coletului… eventual, refuzaţi coletul… Nişte hoţi! Ei știu foarte bine ce au făcut, picioarele de la mobilă nu aveau cum să se piardă”, preciza, cu mâhnire, ieșeanca Marinela Iliciuc.

Constănțeanca la care trebuiau să ajungă coletele a sunat la firma de curierat, de unde i s-a spus că s-a realizat deja awb-ul de retur și că nu mai poate fi anulat, astfel încât să poată vedea mobilierul.

După ce a fost păgubită de firma de curierat DPD, ieşencei i s-au cerut 700 de lei, drept taxă de transport

Mariana Iliciuc a sunat în repetate rânduri la firma de curierat, însă aceasta nu doar că nu știe nimic despre ce s-ar fi putut întâmpla cu mobilierul care este complet distrus, ci i-a cerut ieșencei și 700 de lei, pentru a-i returna coletele.

„Mi-au cerut 700 de lei, pentru a-mi returna… lemnele… că mobilă nu mai este, dar nu le dau nimic. Am sunat la ei și mi-au zis să le dau măcar 70 de lei. O să vină fiul meu și o să facă reclamație, o să depun o reclamație și la ANPC, pentru că așa ceva nu mi se pare deloc normal”, a declarat indignată păgubita.

Firma de curierat nu i-a creat neplăceri doar Marinelei Iliciuc, ci și Rucsandrei, persoana care dorea să achiziționeze mobila.

„Oricum, eu aștept să-mi spuneți cum este mobilierul, după ce ajunge la dumneavoastră. Dacă este foarte deteriorat sau dacă poate fi reparat. Poate găsesc o soluție să-l poată ridica cineva personal”, preciza constănţeanca.

Contactaţi de către reporterii BZI, reprezentanții firmei de curierat au precizat că pentru a fi despăgubită, Marinela Iliciuc trebuie să depună o reclamație și să prezinte dovezi din care să reiasă faptul că mobilierul său a fost distrus în timpul transportului.

„Dacă încă nu a făcut acest lucru, doamna trebuie să completeze o reclamație, folosindu-se de formularul pus la dispoziție de către DPD, în care să atașeze pozele care dovedesc faptul că mobilierul său era în stare bună la predarea către curier şi a fost distrus în timpul transportului.  Termenul de soluționare a reclamației este de 60 de zile de la data depunerii acesteia, iar termenul de plată a despăgubirilor este de 15 zile de la data soluționării reclamației”, au precizat reprezentanții firmei de curierat DPD, în legătură cu acuzele aduse de Marinela Iliciuc.

Comentarii
  • Pai baietii stiau bine ce au facut, de asta nici nu i au lasat ragaz destinatarului sa vada si sa faca poze, ca expeditorul sa nu aiba dovezi. Ce marlani!

Adauga un comentariu