Economic Local

ABA Prut-Bârlad cumpără 4 mașini de teren! Valoarea investiției este de aproape 100.000 de euro

Publicat: 02 iun. 2021
Sediul ABA Prut-Bârlad din Iași
Parcul auto de la ABA Prut-Bârlad va fi modernizat

Parcul auto de la ABA Prut-Bârlad va fi modernizat în perioada următoare. Achiziția este programată la mijlocul lunii iunie 2021. Comisia de evaluare va alege oferta furnizorilor cu prețul cel mai mic. Perioada de garanție solicitată este de minimum 36 de luni

Administrația Bazinală de Apă (ABA) Prut-Bârlad, cu sediul în municipiul Iași, continuă programul de achiziții. Astfel, pe data de 16.06.2021, autoritatea contractantă organizează o licitație pentru furnizarea mai multor autoturisme de teren și a unei autoutilitare. Valoarea estimată a contractului este de 433.052 lei, fără TVA, aproape 100.000 de euro. Procedura este împărțită în două loturi: 4 mașini de teren 4×4 și autoutilitară cu 7 locuri. Comanda va fi livrată în termen de 90 de zile de la semnarea contractului.

„La momentul întocmirii caietului de sarcini, 88 la sută dintre autoturismele de acest tip, aflate în dotarea parcului auto ABA Prut-Bârlad, au depășit durata de viață conform catalogului privind clasificarea și durata normală de funcționare a mijloacelor fixe. Dotarea parcului auto cu autoturisme noi contribuie la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi și la îmbunătățirea funcționării autorității contractante, în vederea îndeplinirii obiectivelor pentru care aceasta a fost înființată”, se arată în caietul de sarcini.

Vehiculele vor fi folosite de personal pentru deplasările în teritoriu.

Furnizorii care vor câștiga contractul trebuie să îndeplinească mai multe condiții

ABA Prut-Bârlad cere participanților să respecte prin oferta tehnică mai multe condiții.

„Perioada de garanție este de minimum 3 ani sau minimum 100.000 de kilometri. Furnizorul va trebui să asigure buna funcționare, calitatea și performanțele bunurilor pentru toată perioada de garanție. Perioada de garanție începe în momentul recepției finale, respectiv livrarea autovehiculelor. În cazul apariției de defecțiuni în condiții de garanție, furnizorul este obligat să intervină în termen de maximum 48 de ore de la solicitarea noastră. Garanția se va realiza prin înlocuirea sau repararea tuturor componentelor defecte, inclusiv defecte de fabricație și manopera asociată, la locul său de activitate, gratuit. Componentele înlocuite sau reparate în baza garanției beneficiază de o nouă perioadă de garanție, conform legislației în vigoare”, se mai arată în documentația procedurii.

Instituția a fost în centrul unui scandal după ce o chelneriță din Iași a fost angajată pe un post cheie.

Și Inspectoratul de Poliție Județean investește în modernizarea parcului auto

Totodată, Inspectoratul de Poliție Județean (IPJ) Iași a finalizat o achiziție în cadrul Programului de Cooperare cu Republica Moldova. Mai precis, a fost demarată licitația pentru achiziția unui număr de două autolaboratoare (SUV 4×4) dotate cu tehnică criminalistică. Prevederea bugetară a procedurii este de 275.882 lei, fără TVA, aproximativ 60.000 de euro. La sesiunea de depunere a ofertelor s-au înscris două societăți: Stimpex SA (București) și Okura Consult SRL (București). Comisia de evaluare a stabilit că Stimpex SA a oferit cea mai bună ofertă, în valoare de 254.800 lei, fără TVA. Societatea câștigătoare este controlată de Marcel Istrate.

În 2019, cifra de afaceri a societății a fost de 78,4 milioane lei, profit de 590.903 lei, datorii de 17,9 milioane lei, cu un număr de 132 de angajați. Autolaboratoarele trebuie să aibă o garanție de minimum 36 de luni. Personalul care se va ocupa de cele două autolaboratoare vor fi instruite de către reprezentanții firmei câștigătoare. Nu în ultimul rând, a fost lansată altă licitație pentru achiziția mai multor loturi de echipamente pentru investigații criminale.





Adauga un comentariu