Economic Local

Achiziția utilajelor pentru stadionul din Copou a eșuat! Firma respinsă: „Aveam o ofertă și mai bună, dar nu au bani”

Publicat: 10 ian. 2020

La finalul anului trecut, Primăria Iași a demarat o licitație privind achiziția unor utilaje ce vor fi folosite pentru întreținerea gazonului pe stadionul „Emil Alexandrescu”. Dar, procedura a fost anulată, deoarece comisia de evaluare nu a fost mulțumită de oferta tehnică. Licitația a fost împărțită în trei loturi: tractor cu roți pentru gazon, mașini de tuns gazon și accesorii pentru tractoare. Pentru primul lot nu au fost depuse oferte, iar celelalte două oferte au fost anulate. Unic ofertant a fost societatea Rulouri de Gazon SRL, din Giurgiu. Firma s-a ocupat și de schimbarea gazonului de pe stadionul din Copou. Contactat telefonic, administratorul societății a explicat că putea să vină cu prețuri mai mari, dar nu-și permitea municipalitatea.

„Din ce am înțeles, licitația a fost anulată după ce s-au legat de oferta tehnică. Noi am lucrat și pentru alte stadioane. La Iași nu se poate lucra cu mașinile de tuns din dotare. Noi am venit cu oferta care nu a fost cea mai scumpă. Aveam o ofertă și mai bună, dar nu au bani. Săptămâna viitoare va veni la Iași directorul general Petrache și se va discuta”, a subliniat Gheorghe Ciobotă, administratorul societății.

Alocare de 90.000 de euro

Firma din Giurgiu a înregistrat anul trecut 11.6 milioane lei, profit de aproape 2 milioane lei, cu un număr de 48 de angajați. Cele mai multe părți sociale din firmă sunt deținute de Ovidiu Marian Petrache. Pentru licitație, municipalitatea a stabilit o prevedere bugetară de 420.000 lei, fără TVA, aproape 90.000 euro.

„Punerea în funcțiune se va face pe costurile furnizorului, se vor testa toate funcțiunile utilajelor și a echipamentelor auxiliare și toate cerințele solicitate de beneficiar. În momentul în care utilajele și echipamentele vor fi puse în funcțiune, se va oferi asistență tehnică de specialitate, vor fi instruite cel puțin două persoane pentru modul de utilizare a utilajelor și vor fi explicate toate caracteristicile tehnice și funcționale ale vehiculului și ale echipamentelor din dotare. Ofertantul trebuie să dețină unitate service în municipiul Iași, precum și un echipaj mobil pentru intervenție, în maximum 24 ore de la notificarea unei defecțiuni”, se arată în caietul de sarcini.

Procedura va fi reluată în perioada următoare.



loading...

Adauga un comentariu