Titlurile zilei

Ați pățit vreodată asta când ați mers cu Bolt? O ieșeancă a rămas fără bani din cauza aplicației. „Am primit răspunsul după aproape un an” – FOTO

Publicat: 15 apr. 2023
_____ Vizualizări 14 Comentarii
Ați pățit vreodată asta când ați mers cu Bolt O ieșeancă a rămas fără bani din cauza aplicației. Am primit răspunsul după aproape un an - FOTO
Ieșenii au întâmpinat probleme cu aplicația Bolt

O ieșeancă a rămas fără bani din cauza aplicației Bolt. Tânăra spune că a plătit 27 de lei degeaba, din cauza erorilor apărute la aplicație. A făcut reclamație la Bolt, dar a primit răspunsul după aproape un an. Mai mulți ieșeni care au trecut prin această situație au reclamat problemele cu aplicația

Alexandra Bejan, o tânără din Iași, a rămas fără bani când a făcut o comandă la Bolt. Ieșeanca povestește că a plătit 27 de lei pentru o cursă, deși ea făcuse comanda pentru o cursă cu două opriri care costa, de obicei, 26 de lei.

„Am întâmpinat mari probleme și nu din cauza cursei, ci a aplicației. În primul rând, în primă instanță, am pus pe aplicație, așa cum se poate observa și din restul curselor mele, prima oprire la Paradisul Montessori, iar a doua la Emil Honoriu 13. Acest traseu îl fac constant dimineața pentru că îmi duc copilul la grădiniță și apoi merg la locul de muncă.

Astăzi, după ce am selectat cele două destinații, la costul de 26 de lei, am observat că, în timpul cursei, șoferul se îndreaptă spre Emil Honoriu, semnalez și mi se transmite că acesta este punctul pe care îl transmite aplicația. Ne uităm pe aplicație și, întradevăr, comanda a fost făcută corect, destinațiile 1 și 2. Șoferul mă roagă, pentru a putea continua cursa, să schimb destinația pentru a mă putea duce la Paradisul Montessori.

Astfel, pentru o cursă cu două destinații, care costă 26 de lei, plătesc doar pentru o cursă cu o singură destinație, respectiv 27 de lei. Cum este posibil? Menționez că reclamația a fost transmisă către Bolt în urmă cu aproape un an, în luna aprilie 2022, dar nici până acum nu am primit un răspuns. Consider că ar trebui să existe un număr de telefon unde să sune clienții, iar pentru mai multe detalii să aibă la dispoziție aplicația”, povestește Alexandra Bejan.

Un șofer Bolt din Iași este acuzat de hărțuire de către două cliente, una fiind minoră.

O ieșeancă a rămas fără bani din cauza aplicației Bolt

În situația ieșencei au fost mai multe persoane care povestesc că au avut probleme cu aplicația.

„Am comandat, mi-au luat banii de pe card, apoi șoferul a anulat comanda. Eu am rămas fără bani și fără cursă. Am pus o recenzie negativă, dar nu am primit răspuns”, susține o ieșeancă.

Alexandra Bejan susține că a primit răspunsul la reclamația sa după aproape un an de la depunerea sesizării.

„Situația Alexandrei Bejan a fost cauzată de o eroare de GPS, care a creat problemele de localizare. Bolt îi va oferi, drept compensație, un voucher de 10 RON pe care îl poate folosi la cursa următoare. De asemenea, toate aceste situații pot fi rezolvate mult mai ușor și mai rapid direct din aplicație: pasagerii au posibilitatea să raporteze direct erorile și problemele care au apărut în timpul cursei, iar echipa tehnică va reacționa imediat.

De obicei, dacă apar neplăceri sau diverse situații, pasagerii au posibilitatea să reclame direct în aplicație. Bolt le oferă pasagerilor un buton de urgență care este disponibil imediat după inițierea cursei. Acesta se regăsește în detaliile afișate sub harta care indică traseul parcurs de pasager, la secțiunea Instrumente de siguranță. Pasagerii pot folosi acest buton în momentul în care simt o amenințare imediată. De asemenea, Bolt încurajează toți pasagerii să sune la poliție atunci când cred că viața le este pusă în pericol”, susține Cristian Sălceanu, Country Manager Ride-Hailing, Bolt România.

Un șofer de Bolt a fost bătut de 3 clienți.

Bolt este în Iași din anul 2020

Iașul este al cincilea oraș din România deservit de Bolt, după București, Constanța, Timișoara și Cluj-Napoca. Bolt a fost fondat în anul 2013, sub numele de Taxify, de către antreprenorul eston Markus Villig, din Tallinn. Compania a atras investitori importanți, printre care și Mercedes, dar și antreprenorul eston Taavet Hinrikus, cofondator al startup-ului de transfer de bani TransferWise. Bolt are peste 30 de milioane de utilizatori înregistrați în peste 35 de țări, operând în Europa și Africa.

O ieșeancă a rămas fără bani din cauza aplicației Bolt și nu este singura care a pățit asta.

Comentarii
  • Cred ca cine a scris articolul are creierul prăjit. Ea nu știe sa folosească o aplicație și ia de baza tot ce aude. Ii recomandam sa se mai documenteze înainte de a scrie prostii. Sanatate ii dorim și sa folosească taxiul.

  • Din cauza clientilor ca Alexandra Bejan o sa ne comportam cu voi cum se comporta soferii de taxi. Nu meritati servicii mai bune. 70% dintre voi sunteti prosti de bubuiti.

  • A făcut reclamație pentru 1 leu? Bai, deci eu am fost taximetrist, dar ridesharingul își merita clientii! Le urez sa aibă parte doar de genul asta de clienți. Taximetriștii se pot lipsi de ei

  • Asta a făcut reclamație pentru 1 leu? Din titlu crezusem că i-a golit cardul de tot. Că șoferul a lăsat aplicația deschisă chiar și după ce a dus-o la destinație. Că sunt și din ăștia

  • Asta a făcut reclamație pentru 1 leu? Din titlu crezusem că i-a golit cardul de tot. Că șoferul a lăsat aplicația deschisă chiar și după ce a dus-o la destinație. Că sunt și din ăștia. Am auzit destule cazuri

  • Am folosit Bolt de trei ori. Totul ok.
    Începând de a 4a oara au început sa tragă țepe. Comandam o mașină, răspundea, apoi apărea alta cu 10 lei mai scumpa. Dacă renunti la cursa, te anunta ca vei fi taxat un 10 lei. Deci am fost tepuita de 10 lei . O data, de 2 ori, a 3a oara am renunțat la Bolt pentru totdeauna.Acum primesc în mail oferte cu 25% reduceri. Nu ma mai prindeți niciodată în plasa, teparilor!

  • Eu am folosit Bolt de doua ori, in aceeasi zi. La dus a fost OK, la intors au aplicat metoda „Maimuta”. Cu Uber deja terminasem, ca patisem „Maimuta” de vreo trei ori deja. Evident, nu exista numar de telefon, ori barem adresa email pentru reclamatii, nici la unii, nici la altii.

  • Niste nesimtiti …Mergeam cu treburi prin centru orsaului cand un chelios de asta de la bolt a bagat viteza calcand intro balta de ma udat din cap pana in picioare.Altadata alt porc de la firma mai sa se urce cu masina pe mine ca vezi Doamne trebuia sa parcheze pe trotuar.Ai scuip n freza de tepari ordinari.Nu firma e de vina,e de vina aia care angajeaza asemenea cacaciosi care ai vor baga in faliment.In ce priveste metoda ,,maimuta,,am avut un vecin care a patentat teapa asta….Un jeg ordinar plecat la ,,munca,,in Anglia de vreo 3-4 ani .Se mai lauda porcu cum a mesterit la aparatul de taximetrie sa ia bani mai multi de la clienti.Printre paharele de bere grohaia ca porcu cum face milione pe zi tepuind clientii cazuti in plasa lui.Mai bine mergeti pe jos sau cu autobuzul decat sa va fraiereasca niste ordinari de astia .

  • Gaby , mesajul tău te cam descalifică. Dacă tu transpotrti niste prosti care BUBUIE, inseamna ca și tu poți să EXPLODEZI odată cu ei. Deunăzi un BOLT mi-a tăiat calea la coborărea de pe pasajul Alexandru, călcând linia continuă și pe trecerea de pietoni. Hai te rog să fim mai civilizați in trafic.

  • Boltul și uberul în ultimele doua săptămâni, au niște tarife mai mari ca la business class, sau cam săturat clientii de ei….

  • @Gabi tu din ce categorie faci parte?
    Vezi cine sunt prostii, 25%+5%(TVA)+10%(comision)+150(luna contabila).
    Pe banii tai, pe investiția ta, cel putin 60% din banii care ii faci….

  • @Gabi tu din ce categorie faci parte?
    Vezi cine sunt prostii, 25%+5%(TVA)+10%(comision)+150(luna contabila).
    Pe banii tai, pe investiția ta, cel putin 60% din banii care ii faci….

Adauga un comentariu