Diete si regimuri

3 motive întemeiate pentru a mânca nectarine

Publicat: 07 aug. 2020
Beneficiile nectarinelor

Beneficiile nectarinelor. Nectarina este o variație naturală a piersicii. Nutrienții săi esențiali pentru organism, calitățile sale în domeniul frumuseții și gustul său dulce, dar redus în calorii îl fac un fruct excelent, care trebuie consumat (aproape) fără moderație.

Pentru nutrienții săi

Vitamine, minerale, antioxidanți, fibre: nectarina este plină de nutrienți buni care acționează asupra sistemului cardiovascular și a tranzitului intestinal. Conținutul său ridicat de apă ne ajută să ne răcorim vara și sa eliminăm toxinele datorită efectului său diuretic și laxativ. Vitaminele și antioxidanții protejează organismul de îmbătrânirea celulară și stimulează sistemul imunitar. În cele din urmă, mineralele precum potasiul ajută la reglarea tensiunii arteriale și ne protejează sănătatea inimii.

Beneficiile nectarinelor. Pentru virtuțile sale de frumusețe

Nectarina este, de asemenea, un ingredient interesant de înfrumusețare. Ca mască, zdrobită și aplicată pe față, tonifică pielea. În alimente, ajută la pregătirea pielii pentru bronzare, datorită aportului său de beta-caroten.

Pentru gust

Nectarina face orice desert excelent. Aportul său caloric nu depășește 60 kcal la 100 de grame. Păstrați la temperatura camerei, nu in frigider, pentru a nu-i modifica calitatea gustului.





Adauga un comentariu