Diete si regimuri

Berea ne îngrașă? Cum se consumă corect?

Publicat: 25 feb. 2021
Berea ne îngrașă? Cum se consumă corect?
Consumul de bere ne permite să menținem niveluri bune de siliciu, ceea ce favorizează sănătatea și densitatea minerală osoasă.

În ciuda proastei sale reputații, berea are puține calorii și grăsimi saturate. Chiar dacă nu crezi, băuturile pe bază de cola sau carbogazoase au mult mai multe calorii.

O bere răcoritoare este cea mai bună băutură de vară! Dar, uneori, se întâmplă ca băutul unui pahar să ne lase cu gânduri amare: mă îngraș dacă beau acest pahar? Este rău pentru dieta mea?

Aceste două întrebări sunt cele mai frecvente în rândul persoanelor care se gândesc dacă ar trebui sau nu să bea bere.

Astăzi am dori să vă împărtășim toate informațiile pe care le avem despre acest subiect, astfel încât să puteți savura un aperitiv cu prietenii în liniște.

Berea nu vă îngrașă atâta timp cât o consumăm cu măsură.

Dacă urmez o dietă de slăbit, pot bea bere?

Berea este o băutură pe care o consumăm adesea atunci când împărtășim timp cu familia sau prietenii. De obicei, nu o bem zilnic și preferăm să păstrăm acest tratament răcoritor pentru zilele mai festive și mai vesele.

Această băutură la fel de veche ca lumea, cu o gamă largă de culori chihlimbar, este făcută din orz și alte cereale. După cum știți, conține un anumit grad de alcool, motiv pentru care ar trebui să ne bucurăm întotdeauna de ea cu moderare.

Dar dacă bem doar câteva dintre ele în weekend?

Ne putem permite acest mic capriciu fără să ne îngrășăm?

Berea este în general săracă în calorii și săracă în grăsimi saturate. Conține exact 43 de calorii la 100 ml. Deci, dacă bei un pahar de 250 ml, vei absorbi mai mult sau mai puțin de 90 de calorii. Acest lucru înseamnă că o putem consuma cu moderație. Rețineți că băuturile răcoritoare, cum ar fi coca-cola, au mult mai multe calorii.

Nutriționiștii recomandă consumul de bere cu precauție. Dacă sunteți unul dintre cei care se închină la această băutură și adoră să o bea în fiecare zi, încercați să consumați doar un pahar mic, mai mult sau mai puțin de 200 ml.

Știți deja că veți obține 90 de calorii pe băutură, dar le puteți elimina cu puțin exercițiu sau mergând la o plimbare lunga.

Datorită conținutului său de alcool și a aportului de calorii, cel mai bine este să eviți mâncarea excesivă, dar asta nu înseamnă că ar trebui să o întrerupem în totalitate si sa bem berea pe stomacul gol. Nu este indicat!

În plus, cea mai sănătoasă bere este, evident, berea făcută în mod tradițional, care este mai naturală. Dacă vă întrebați ce tip de bere este mai sănătos, avem răspunsul la această întrebare. Este bere neagră, care este făcută din malț și hamei.

Care sunt beneficiile berii?

Berea ne protejează împotriva pietrelor la rinichi

Nu trebuie să uităm unul dintre cele mai mari beneficii ale berii: este diuretica! Atunci când este consumata moderat, reduce riscul de a suferi de probleme renale și pietre cu 40%.

Berea ajută digestia

Berea neagră este cea care ne ajută să digerăm mai bine alimentele. Pe lângă conținutul ridicat de fier, conține mai multe fibre, motiv pentru care ne facilitează tranzitul intestinal, evitând astfel problemele gastrice și intestinale. Nu este minunat?

Combate colesterolul rău

După cum am menționat, berea este bogată în fibre, ceea ce ne permite să menținem niveluri adecvate de LDL, cunoscut și sub numele de colesterol rău.

Berea este bogată în vitamine din grupa B (B1, B2, B6 și B12)

Persoanele care le consumă în mod regulat și echilibrat ingeră cu aproape 30% mai multe vitamine din grupul B decât persoanele care nu o consumă. Aceste vitamine ne oferă energie, ne întăresc oasele și mușchii și ne ajută să metabolizăm mai bine celulele roșii din sânge.

Berea contribuie la sănătatea oaselor noastre

Consumul de bere ne permite să menținem niveluri bune de siliciu, ceea ce favorizează sănătatea și densitatea minerală osoasă.

Ne ajută să dormim mai bine

Conține acizi nicotinici și lactoflavină care fac minuni atunci când vine vorba de somn.

Berea previne formarea cheagurilor de sânge

Favorizează circulația sângelui, prevenind astfel formarea cheagurilor.

Ne întărește sistemul imunitar

Această băutură este bogată în vitamine și antioxidanți, care sunt perfecte pentru întărirea apărării noastre imune. Dacă o consumăm cu măsură – două sau trei băuturi pe săptămână – suntem mai puțin predispuși să răcim sau să suferim de dureri musculare sau articulare.

În plus, ne îmbunătățește sănătatea inimii.





Adauga un comentariu