Bicarbonat de sodiu pentru picioare umflate: de ce e bine sa faci bai cu el

Bicarbonat de sodiu pentru picioare umflate: de ce e bine sa faci bai cu el

01 iun. 2021, 17:42
BZI.ro, în Sanatate

Vremea grea, temperaturile fluctuante, căldura și încălțămintea deschisă. Vara este adesea un moment dificil pentru cei care suferă de picioare grele si umflate.

Împrospătați picioarele cu bai cu bicarbonat de sodiu

Într-un lighean cu apă rece, puneți două linguri mari de bicarbonat de sodiu. Adăugați trei aspirine și sucul complet al unei lamâi. Lasă picioarele să se înmoaie cât mai mult posibil.

O altă rețetă foarte eficientă

Într-un lighean cu apă rece, se toarnă o infuzie de rozmarin și floare de tei, se amestecă bine și se înmoaie picioarele timp de 15 minute.

Mai simplu, poate fi indicat să plasați un pachet de gheață pe picioarele umflate pentru a le ușura.

Alte sfaturi includ învelirea picioarelor în comprese îmbibate într-un amestec de vin alb încălzit cu mai multe crenguțe de rozmarin.

În ceea ce privește dieta, nu ezitați să vă „ornați” mâncarea cu usturoi și lamaie, care sunt foarte bune pentru fluxul și circulația sângelui.

Un ceai de plante eficient drenant

Se știe că anumite plante medicinale sunt eficiente în ameliorarea picioarelor grele. Mai întâi, faceti rost de niste niște viță de vie roșie, tulpini de cireșe, frunze de coacăz negru și flori uscate de hibiscus și amestecați-le pe toate într-un borcan.

În mod regulat, atunci când apare nevoia sau pentru preventie, încălziți o ceașcă de apă și lăsați o lingură din acest amestec să se infuzeze.

Picioare grele: nu neglija dieta și hidratarea

Este un fapt, ești sensibil la fenomenul picioarelor grele vara și știi asta. Este bine să încercați să limitați fenomenul adoptând bune practici.

În primul rând, trebuie să te hidratezi. Bem, bem, bem astfel încât țesuturile noastre să fie perfect hidratate. Apoi, alegem ce mâncăm și profităm de fructele și legumele de sezon: căpșuni, ardei, roșii. Aceste produse sunt bogate în antioxidanți: suficient pentru a proteja sistemul tău venos.

Și mai presus de toate, nu uităm să ne mișcăm. Activitățile sedentare nu permit o bună circulație a sângelui în picioare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *