Titlurile zilei

Coaste de porc cu spălător de vase la restaurantul „Popas Păcurari”, din Iași! Clientul care a formulat reclamația a surprins situația incredibilă. Patronul: „Eu sunt cam corect de felul meu” – FOTO

Publicat: 13 iun. 2022
_____ Vizualizări 9 Comentarii
Coaste de porc cu spălător de vase la restaurantul Popas Păcurari din Iași Clientul care a formulat reclamația a surprins situația incredibilă. Patronul Eu sunt cam corect de felul meu  FOTO
Un client susține că a găsit resturile unui spălător de vase în carnea servită de restaurantul „Popas Păcurari”

Un bărbat a apelat la serviciile restaurantul „Popas Păcurari”, ocazie cu care a comandat o porție de coaste de porc. După ce a consumat o parte din preparat a găsit resturile a ceea ce părea un spălător de vase

Un client al restaurantului „Popas Păcurari” din Iași a formulat acuzații grave la adresa patronilor. În cursul zilei de, 10.06.2022, Octavian A. a intrat în restaurant și a comandat coaste de porc cu cartofi. După ce a consumat mai multe bucăți de carne a crezut că îi vine rău. A găsit scame în carne ce semănau cu bucăți din spălătorul de vase.

„Am comandat coaste de porc și cartofi. M-au costat 48 de lei. După ce am dat la o parte carnea, am găsit bucăți dintr-un spălător cu care s-a spălat carnea. Le-am sugerat să rezolvăm problema amiabil. La început au fost de acord, apoi s-au răzgândit. Eu am sunat la Direcția de Sănătate Publică. Voi face reclamație și Protecția Consumatorilor. Nu vreau să-i dau în judecată, trebuie să știe și alți clienți. Cred că este prima dată când mă duc la Popas Păcurari”, a transmis clientul nemulțumit.

În edițiile trecute ale cotidianului BZI a fost prezentat cazul unui client care susținea că a făcut toxiinfecție alimentară după ce a consumat preparatele de la restaurantul „Ospățul Zeilor”

Coaste de porc curățate cu spălătorul la restaurantul „Popas Păcurari”, ospătarii nu au vrut să elibereze bon

Reclamantul mai povestește că, în jurul orei 12:00, când a cerut nota de plată, după nemulțumirile semnalate, ospătarii au eliberat bonul fiscal doar pentru băuturi.

„Ei nu au vrut să elibereze bon fiscal, mi-au adus doar pentru băuturi. După ce am insistat, au eliberat bonul. Altfel, nu mai aveam nicio dovadă”, a mai spus clientul nemulțumit.

Afacerea de la „Popas Păcurari” funcționează prin intermediul societății Tomino Company SRL, condusă de Maria Cristina Lepădatu și Nicolaie Alexandru Lepădatu. În 2021, societatea a înregistrat o cifră de afaceri de 1,7 milioane lei, profit de 128.745 lei, datorii de 238.600 lei și un număr de 14 angajați. Și restaurantul „Rita” din Iași a fost reclamat de clienți.

Patronul Alexandru Lepădatu nu crede în varianta clientului

Contactat telefonic de reporterii BZI, Alexandru Lepădatu a susținut că i se pare că situația a fost inventată de client.

„Am fost informat. Nu știu ce să zic. Nu vedea ospătarul dacă era ceva în farfurie? Mie îmi dă cu virgulă. Eu sunt cam corect de felul meu. Trebuie știut că din friteuză ies coastele. Clientul a cerut bani de la ospătar. Ori e trimis de cineva, ori… Îmi asum tot timpul orice responsabilitate. E restaurantul meu, e vina noastră. M-am uitat pe camere, dar nu bat în colțul unde a stat clientul”, a precizat patronul de la „Popas Păcurari”, care a preluat afacerea în urmă cu 5 ani.

Nu este exclus să fie aplicate amenzi după ce au fost identificate coaste de porc cu spălător la restaurantul „Popas Păcurari”.

Comentarii
  • Nu stiu firul povestii astea dar stiu ca in SUA in ultimul an au aparut valuri dupa valuri de ”clienti nemultumiti” care sub amenintarea reclamatiilor vor sa crape gratis si sa faca si ceva bani in plus la plecare !, cazuri reale cu sutele in ultimele luni

  • Sebastian Botez, baiatul cu Lamborghini , fiul pizzarului de la Odeon , deschide firme , nu plateste impozit dupa care le abandonează.

  • Pai ma mir cum nu au aparut pana acum problemele de acolo (si nu numai de acolo). TOATE restaurantele si Iași sunt de o mizerie notorie! Sunt foarte putine exceptii. Cautati-i pe cei la Popas prin frigidere si aruncati o privire pe la spalatoarele de vase. Te apuca greața instant.

  • Sigur a fost o greseala acolo involuntara ca sa zic asa.Si eu am ridicat personal de la o firma din iasi de catering 5 portii meniul zilei pentru mine si colegi si la unul din ele avea un fir spiralat de la un spalator vase,cred ca nu l-a clatit suficient de bine.Dar i-am spus doamnei care se ocupa de personal si a doua zi mi-a dau un meniu fara sa-l platesc.Dar ma cunosc,stiu ca sunt clientul lor si nu umblu cu magareli.

Adauga un comentariu