Local

După articolul din BZI, bătrânul din Iași care nu mai putea să scape de abonamentul Orange a fost contactat de reprezentanții companiei! „Și-au cerut scuze, mi-au dat și mesaj”

Publicat: 25 ian. 2023
_____ Vizualizări 4 Comentarii
După articolul din BZI bătrânul din Iași care nu mai putea să scape de abonamentul Orange a fost contactat de reprezentanții companiei Și-au cerut scuze mi-au dat și mesaj
Ion Condurache a fost contactat de reprezentanții gigantului Orange

Ion Condurache, bătrânul în vârstă de 74 de ani, din Iași, care în urmă cu câteva zile a povestit reporterilor BZI despre „lupta” pe care o ducea cu gigantul Orange, pentru a i se închide abonamentul, furnizorul de servicii de telefonie mobilă a declarat că problema este pe jumătate rezolvată. Reprezentanții companiei l-au contactat luni, 23 ianuarie 2023, iar cu scuzele de rigoare i-au adus la cunoștință faptul că abonamentul problematic va dispărea în perioada următoare

Bătrânul care nu mai putea să scape de abonamentul cu servicii de telefonie mobilă de la Orange a declarat că a mers de trei ori la puncte diferite din oraș pentru a anunța că perioada contractuală s-a încheiat, drept urmare că dorește ca abonamentul pentru care a plătit să fie închis, însă toate drumurile au fost în zadar.

Pensionarul a susținut că niciodată nu a întârziat cu plata și că a fost premiat pentru acest lucru, însă nu înțelege de ce facturile continuă să vină, fiind chiar duble. Angajații Orange i-au promis lui Ion Condurache că, începând cu luna februarie, nu va mai primi nicio factură, abonamentul urmând să fie închis.

„M-au sunat de la București și mi-au spus că luna viitoare nu voi mai primi factură, pentru că îmi vor închide abonamentul”, a declarat Ion Condurache.

Ion Condurache a fost contactat de reprezentanții gigantului Orange

La scurt timp după ce Ion Condurache a făcut publică problema care-l măcina în BZI, respectiv închiderea abonamentului Orange, angajații companiei au luat atitudine. Reprezentanții de la București l-au contactat pe bătrân și i-au promis că totul se va rezolva.

„Și-au cerut scuze, mi-au dat apoi mesaj, m-au asigurat că problema va fi rezolvată. Au fost foarte drăguți la telefon, deci în februarie ar trebui să nu mai primesc factură. Nu mi-au spus exact ce s-a întâmplat la Iași, de nu am putut până acum să rezolv, dar sper că de acum totul va fi bine, mă simt ușurat. Mulțumesc mult de ajutor”, a adăugat Ion Condurache.

Povestea bătrânului supărat pe companie

Amintim că Ion Condurache a încercat de mai multe ori să-și închidă abonamentul cu servicii de telefonie mobilă de la Orange, după ce perioada contractuală s-a încheiat în luna decembrie a anului trecut.

„Am copii, dar sunt plecați, nu am telefon performant, cu Facebook sau de astea, că poate mă mai consultam și cu alți oameni, dar chiar nu înțeleg de ce se țin după mine și nu îmi închid abonamentul, poate nu știu eu ceva. Deci plăteam 25 de lei și acum mi-a venit o factură cu 58 de lei, când eu oricum vorbisem să mi-l închidă. Vreau doar să rezolv, nici nu pot dormi noaptea de stres.

Am sunat la București, am așteptat o grămadă să intre cineva pe fir și tot nu am rezolvat nimic. Ei îmi spuneau că mă felicită pentru fidelitate, mi-au dat și un telefon foarte mic, drept recompensă, nici nu l-am folosit… Acum văd că facturile sunt duble. Îmi mai ziceau copiii să îmi iau un telefon performant ca să vorbesc cu ei pe cameră, dar chiar nu îmi mai trebuie nimic”, menționa Ion Condurache, bătrânul care își dorea cu ardoare închiderea abonamentului Orange.

Tags:
Comentarii
  • Sper sa fie cu sorti de izbanda , cu Orange e tareee greu de reziliat un contract , mai ales de un batran care nu are acces la un calculator sau pe cineva din familie sa-l ajute.Toti vor on-line , insa in mintea lor cea luminata nu vor sa inteleaga ca nu toata lumea stie sa foloseasca internetul , nu mai spun de minunatii ce reprezinta Orange , numai dupa pacalit lumea , ii invart , ii sucesc si ii face sa semneze un nou contract , le mai da , cica cadou , un telefon si gata abureala , ajunge lumea acasa , bucuroasa , dar cand vine factura luna viitoare , mai,mai sa cada pe spate….da , asta e cu minunatii reprezentanti Orange…..vorbesc de ei ca stiu cum e , despre ceilalti pot comenta doar cei ce au abonamente cu ei.
    O zi buna tuturor.

  • Mi-au mărit abonamentul cu 1 euro fara TVA pt că așa au vrut ei… Nu m-au contactat ca să m,ă întrebe dacă sunrt de acord sau nu ! Au considerat ca daca imi trimit un SMS și eu nu raspund la SMS inseamnă că sunt de acord dar de ce nu consideră că dacă nu răspund nu sunt de acord ? Asta este escrocherie adica mi-au băgat mâna în buzunar ! Este furt, tâlhărie mai precis ! Nu mă doare de 5 lei, mă enervează și mă revoltă gestul de aceea am să reziliez contractul, am să renunț la serviciile lor și mă mut la alt furnizor. După ce că peste 20 de ani am plătit la timp abonamentul, lună de lună, ei mă fură pe față ! Așa știu cei de la porange să-și fidelizeze clienții ? așa se comportă managementul companiei ? În cazul acesta, îi salut cu salutul mic ostășesc !

  • Așa am pățit și eu, după zeci de ani cât am fost abonat Orange,tot cu abonament de 25 de lei pe lună,m-am trezit cu o înștiințare din partea Orange că mi sa dublat abonamentul fără acordul și semnătura mea.
    Am renunțat la abonament și acum numărul meu vechi de Orange este la Pre pay…

  • E greu cu Oranje. Mi a murit soacra și nu închideau contractul până nu veneam cu „titulara” adicătelea cu moarta . Și emiteau factura in avans așa că mă amânau luna de luna , că să vin cu ” doamna Maria” . Făceau urechea surdă când le explicăm că e decedată și le împingeam certificatul sub nas. Adică , ce caut eu că nora sa vin cu certificatul soacrei ?! Sa vina dumneaei in persoana sa prezinte certificatul de deces 😇🙄 ” ce i așa de vrei de înțeles ?”. Le am zis că cer ordin de deshumare de la primăriile și le o pun pe scări cu sicriu cu tot !. Asta am patit la Galați în 2018.. am făcut tensiune 20 la ei în sediu. Niste IDIOTI.

Adauga un comentariu