Local

Exclusiv! Bancă, dată în judecată la Iași! O femeie s-a trezit fără câteva mii de euro în cont! Reclamanta cere daune morale de 10.000 de lei după ce banii ei au ajuns în contul unui bărbat!

Publicat: 12 mart. 2020

O ieșeancă a decis să dea în judecată o bancă. Femeia cere daune morale în valoare de 10.000 de lei. Ea susține că, anul trecut, după Paște, a rămas fără un leu în cont, din cauza unei erori comise de bancă. Reclamanta mai afirmă că știa că avea în cont peste 10.000 de lei când a mers la cumpărături

Caz nemaiîntâlnit, pe rolul instanțelor ieșene! O femeie a avut parte de surpriza vieții ei când a încercat să cumpere unele bunuri cu ajutorul banilor din propriul cont. Deși ieșeanca știa că are peste 2.000 de euro pe card, aceasta a fost anunțată că, de fapt, nu mai avea vreun leu.
Alexandra M. a decis recent să îi cheme în fața instanței pe reprezentanții BCR Iași. Aceasta le cere magistraților din cadrul Judecătoriei Iași să oblige banca la plata unor daune morale în valoare totală de 10.000 de lei. Acum, urmează ca instanța să stabilească un prim termen al procesului civil, după care magistrații vor asculta ce au de spus părțile implicate, pentru a putea lua o decizie în acest caz.

„A fost o eroare!”

Reclamanta a menționat în cererea adresată instanței că, pe data de 13 aprilie 2019, a vrut să scoată niște bani de pe card.

„Vrând să utilizez cardul bancar pentru efectuarea unor cumpărături, am constatat că operațiunea a fost refuzată, terminalul POS indicând că în cont sunt fonduri insuficiente, deși eu știam că am peste 10.000 de lei disponibili în cont. M-am adresat reprezentanților băncii, dar am fost tratată cu indiferență, comunicându-mi-se că din contul meu s-a transferat întregul sold, în cuantum de 10.068 de lei către contul numitului T.V. Asta, deși eu nu autorizasem o astfel de operațiune”, a menționat Alexandra M.

Conform acesteia, ea a solicitat ordinul de plată pentru transferul respectiv, dar i s-ar fi spus că transferul a fost efectuat pe baza unei „note contabile”.

„Funcționarii bancari au refuzat să recunoască eroarea și să restituie suma în cont. În final, suma mi-a fost restituită, dar nu datorită vreunui demers făcut de funcționarii băncii, ci datorită unei operațiuni de transfer bancar «în sens invers», realizată de T.V.”, a adăugat femeia.

Sancțiune de la Protecția Consumatorului

Femeia a mai afirmat faptul că, pe data de 29 mai 2019, a mers la ANPC – Oficiul pentru Protecția Consumatorului (OPC) Iași, unde a depus o plângere cu privire la incidentul la care a fost victimă.

„Am sesizat ANPC – OPC Iași referitor la incidentul de pe data de 13 aprilie 2019. Mi s-a transmis că acel incident a fost înregistrat din cauza unei erori de setare a mandatului Standing Order. De asemenea, reprezentanții OPC Iași mi-au transmis că, în urma producerii erorii, banca urma a fi sancționată”, a subliniat ieșeanca.

Aceasta a mai susținut că solicită daune morale din cauza faptului că, în perioada respectivă, imediat după Sărbătorile Pascale, a fost lăsată fără vreun leu în cont.

„Am trăit un sentiment de frustrare, umilință și insecuritate în perioada 13 – 22 aprilie 2019, la scurt timp după Sărbătorile Pascale, deoarece nu am mai avut resurse financiare pentru cumpărături”, a încheiat ieșeanca.

În cursul zilei de ieri, reporterii cotidianului „Bună Ziua Iași” au încercat să îi contacteze și pe reprezentanții băncii, dar fără succes.





Adauga un comentariu