News Flash:

Feriti-va de ei! Teapa marca Telekom! A renuntat la serviciile companiei, dar este obligat sa plateasca abonamentul in continuare

7 Februarie 2019
6515 Vizualizari | 8 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7345 RON (+0.0005)
USD: 4.2201 RON (+0.0072)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
telekom

• Clientul Telekom a solicitat sa renunte la serviciile companiei dupa o perioada de mai bine de doi ani, insa a fost pus intr-o situatie de-a dreptul revoltatoare • Acesta este obligat sa plateasca in continuare abonamentul, desi a cerut clar intreruperea contractului cu compania germana • Asa s-a ajuns ca barbatul sa plateasca servicii de care nu beneficiaza • In situatii similare au fost pusi numerosi clienti ai Telekom, care au depus reclamatii inclusiv la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor

Un client din Iasi al celui mai mare operator de telecomunicatii din Europa a fost pus intr-o situatie de-a dreptul revoltatoare de catre compania germana. Ieseanul a incheiat in urma cu aproape trei ani un contract cu Telekom Romania Communications, pentru furnizarea de servicii internet-tv si a fost obligat, conform clauzelor acceptate, sa mentina contractul pentru o perioada de minimum doi ani, iar aceasta perioada a expirat in luna mai a anului trecut.

La finalul anului 2018, adica dupa aproape 6 luni de la depasirea termenului minim de doi ani in care era obligat sa mentina contractul activ, ieseanul a decis sa renunte la serviciile Telekom cu intentia de a schimba operatorul.

Astfel, pe data de 28.12.2018, barbatul din Iasi s-a deplasat la un punct Telekom din Iulius Mall, etajul 1, a achitat abonamentul la zi si a depus o cerere de desfiintare a contractului. "Pe data de 28 decembrie am fost la Telekom, am platit ce aveam de platit, am depus o cerere de deconectare si le-am spus ca le duc echipamentul inapoi. Ei au spus ca nu se poate sa il aduc cand vreau eu si ca «depuneti cererea si o sa va contactam noi sa va spunem unde trebuie sa aduceti echipamentul, termenul este de maximum 30 de zile»", a povestit ieseanul F.B.

Timpul a trecut, iar in cele 30 de zile promise, reprezentantii Telekom nu l-au mai contactat pe clientul care a solicitat desfiintarea contractului de servicii pentru a preda echipamentul operatorului de internet-tv. Asa s-a ajuns ca ieseanul trebuie acum sa plateasca inca 2 facturi lunare catre Telekom, pe ianuarie si februarie, asta desi a cerut desfiintarea serviciilor de mai bine de 30 de zile.

"Precizez faptul ca din luna mai 2018 am iesit din perioada contractuala obligatorie. In luna decembrie mi-au spus ca nu pot preda echipamentul cand vreau, ci este termen de maximum 30 de zile. Au trecut si cele 30 de zile fara sa ma contacteze nimeni de la Telekom, iar asa sunt nevoit sa platesc abonamentul in continuare. Cred ca este o practica folosita de ei in asa fel incat sa fie nevoit sa platesti in continuare, chiar daca nu mai vrei serviciile lor", a mai spus ieseanul F.B.

Citeste si: Oricine poate fi in locul acestui iesean! A crezut ca innebuneste cand a auzit raspunsul primit de la Telekom

Reclamatii pe banda rulanta referitoare la abonamentele Telekom

Telekom este una dintre cele mai reclamate si amendate firme din Iasi. Iesenii reclama la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor diverse probleme pe care le au cu aceasta companie. Este si cazul unui inginer din Iasi care a fost pus intr-o situatie greu de acceptat. Ieseanul a sunat la Telekom pentru a-si prelungi contractul de telefonie mobila. Dupa ce a analizat oferta prezentata de catre angajatul companiei, clientul Daniel Hristea a decis ca cea mai buna varianta pentru el este o prelungire a abonamentului pentru 12 luni.

Citeste si: Ai patit si tu asta cu Telekom? Un inginer din Iasi blestema ziua cand a semnat contractul cu aceasta firma. Acum se lupta sa isi faca dreptate - FOTO

Crezand ca dupa conversatia cu angajatul firmei acesta a inteles ca nu vrea sa prelungeasca pentru 24 de luni, ci pentru 12 luni, a stat linistit asteptand contractul. O firma de curierat care colaboreaza cu Telekom trebuia sa-i aduca acel contract. Cand a ajuns curierul si i-a lasat noul contract, a citit ce scria pe foaie si a ramas socat. Tot ce-i spusese angajatul Telekom era in zadar. Avea abonamentul pe 24 de luni.

Citeste si: Telekom isi despagubeste clientii, ca urmare a defectiunilor de pe 5 martie

"Sunt client la aceasta firma de peste 10 ani si am dorit sa-mi prelungesc abonamentul. Am sunat la ei pe data de 09 mai 2018 sa fac acest lucru, unde i-am rugat de nenumarate ori sa-mi prelungeasca abonamentul pe 12 luni, un abonament de 6 euro. Le-am zis sa treaca 12 luni, sa nu greseasca si ei au zis «da», ca trec 12 luni pe contract, dar de fapt au fost trecute 24 de luni. Astfel, am primit in schimb abonament de 6 euro plus 60 eurocenti pentru antivirus la un telefon Nokia 150, care nici nu suporta Internet din cauza acelui antivirus. Cand le-am spus ca renunt la abonamentul de la ei, ma sunau de-mi faceau capul patrat. Acum, de cate ori am sunat, m-au pus pe asteptare. Am depus si la OPC (n.r. - Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Iasi) reclamatie si mi-au zis ca trebuie sa astept 15 zile. Insa mie imi expira abonamentul in cateva zile", a povestit ieseanul Daniel Hristea.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

telekom servicii internet abonament nokia antivirus
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (8)

il duce  | #688600
Exact la fel am patit eu.Cu diferenta ca eu am fost client 20 de ani.Cand am cerut rezilierea,mi-au spus ca am semnat prelungirea contractului.Am cerut sa-mi arate semnatura,si au dat-o la intors ca e facuta prin telefon(prelungirea).Nu le-am mai raspuns la tel,desi periodic ma pistoneza.Bineinteles ca in tot acest timp,telekom imi emite facturi.Auzi tupeu"Da trebuie sa le platiti, ca noi am apucat si le-am emis.Acum ce facem?"
Sa se stearga la cur cu ele.Iar cu returnatul aparatelor,identica treaba.
Fosta clienta  | #688610
Am scapat. Slava Domnului, am scapat de ei. Servicii la limita de jos, cea mai neprofesionista interfata de comunicare cu clientul. Sper sa ii cumpere una din firmele concurente si sa vina cu oamenii lor. Sau sa se desfiinteze. Iar cat inca mai supravietuiesc in piata, ei sunt exemplul de ASA NU. Pacat de banii investiti si pacat de increderea clientilor de care isi bat joc. Am trimis scrisoare cu confirmare de primire si le-am spus ca daca nu renunta la tertipuri gen contract prin telefon, refuz de reziliere si hartuire cu noi oferte ii dau in judecata si cer daune, plus plangere penala pentru hartuire. Am scapat de ei.
Anti-Telekom  | #688619
Telekom este o firma de rahat in toata regula. Nu inteleg, ce va atrage la ei? Abonamentele cu sume infime? Na poftin, luati si platiti cate 5-6 euro si cand va razganditi, mai suportati inca 5-6 euro, ca vorba aia, asa ati vrut. Romanul fuge dupa ieftineli si nu tot cacatul ce zboara se si mananca... Acum, pofta buna!
popescu crisi  | #688620
Exact la fel si la Orange !!!!!!! La fel !!!!!!
Crisi cel popesc  |  #688627
Lucrezi la telecom, asa-i ? Si ai gasit ocazie sa vorbesti de cei mai buni din piata. Ca sa fie clar, nu lucrez la orange, doar am abonamente la ei si sunt foarte multumita.
Ovidiu  | #688635
La fel am pățit și eu. Client la Telekom de 15 ani, ieșit din contrct de mai bine de 2 ani, am schimbat operatorul in luna decembrie și am făcut portare de număr. Mi-au emis facturi în continuare pe ianuarie și februarie.
Tele Coama  |  #688642
Pai frate, de unde bani de dat la rumanii au talente ? Sunt talentati ? Tot pe banii rumanilor. Da' la vocea rumanilor ? Lasa sa faceti voi voce cat va tine, ca tot pe banii de aici platim publicitatea. 15 ani nu dureaza un mariaj, deci cu firma e casatorie pe viata. La fel si cu facturile, legal sau ilegal, foamea de bani e mare. Serviciile sunt mai pe sponci.
NANA  | #688669
Solutia este f simpla. Nu platesti facturile si astepti sa fii dat in judecata de catre ei. Si vii cu dovezile de instiintare de terminare a contractului. Contractul este vointa partilor. Daca o parte semnatara nu mai doreste contractul, nu poti fi silit sa platesti ceva. Si eu m-am chinuit 3 luni sa scap de un abonament de telefon fix. si nu am mai platit facturile dupa ce i-am informat de decizia mea de renuntare. Cand am fost contactat de operator, i-am indicat sa plateasca facturile cel care a ignorat DREPTUL meu de a renunta la contract. Niste ******. Am avut si abonament pe mobil, si nu puteam sa fiu sunat, cei care ma sunau primind mesajul ca nu sunt disponibil. Au mostenit angajati si obiceiuri de la Romtelekom (spagari care luat 100 dolari ptr instalarea unui telefon fix).
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2466 (s) | 21 queries | Mysql time :0.027630 (s)