Prima pagină » Actualitate » Feriti-va de ei! Teapa marca Telekom! A renuntat la serviciile companiei, dar este obligat sa plateasca abonamentul in continuare
Feriti-va de ei! Teapa marca Telekom! A renuntat la serviciile companiei, dar este obligat sa plateasca abonamentul in continuare

Feriti-va de ei! Teapa marca Telekom! A renuntat la serviciile companiei, dar este obligat sa plateasca abonamentul in continuare

06 feb. 2019, 20:47,
Vlad Alexa în Actualitate
a:3:{s:7:"site_id";i:1;s:6:"old_id";i:682370;s:8:"site_url";s:10:"www.bzi.ro";}

@ Clientul Telekom a solicitat sa renunte la serviciile companiei dupa o perioada de mai bine de doi ani, insa a fost pus intr-o situatie de-a dreptul revoltatoare @ Acesta este obligat sa plateasca in continuare abonamentul, desi a cerut clar intreruperea contractului cu compania germana @ Asa s-a ajuns ca barbatul sa plateasca servicii de care nu beneficiaza @ In situatii similare au fost pusi numerosi clienti ai Telekom, care au depus reclamatii inclusiv la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor

Un client din Iasi al celui mai mare operator de telecomunicatii din Europa a fost pus intr-o situatie de-a dreptul revoltatoare de catre compania germana. Ieseanul a incheiat in urma cu aproape trei ani un contract cu Telekom Romania Communications, pentru furnizarea de servicii internettv si a fost obligat, conform clauzelor acceptate, sa mentina contractul pentru o perioada de minimum doi ani, iar aceasta perioada a expirat in luna mai a anului trecut.

La finalul anului 2018, adica dupa aproape 6 luni de la depasirea termenului minim de doi ani in care era obligat sa mentina contractul activ, ieseanul a decis sa renunte la serviciile Telekom cu intentia de a schimba operatorul.

Astfel, pe data de 28.12.2018, barbatul din Iasi s-a deplasat la un punct Telekom din Iulius Mall, etajul 1, a achitat abonamentul la zi si a depus o cerere de desfiintare a contractului. "Pe data de 28 decembrie am fost la Telekom, am platit ce aveam de platit, am depus o cerere de deconectare si le-am spus ca le duc echipamentul inapoi. Ei au spus ca nu se poate sa il aduc cand vreau eu si ca «depuneti cererea si o sa va contactam noi sa va spunem unde trebuie sa aduceti echipamentul, termenul este de maximum 30 de zile»", a povestit ieseanul F.B.

Timpul a trecut, iar in cele 30 de zile promise, reprezentantii Telekom nu l-au mai contactat pe clientul care a solicitat desfiintarea contractului de servicii pentru a preda echipamentul operatorului de internet-tv. Asa s-a ajuns ca ieseanul trebuie acum sa plateasca inca 2 facturi lunare catre Telekom, pe ianuarie si februarie, asta desi a cerut desfiintarea serviciilor de mai bine de 30 de zile.

"Precizez faptul ca din luna mai 2018 am iesit din perioada contractuala obligatorie. In luna decembrie mi-au spus ca nu pot preda echipamentul cand vreau, ci este termen de maximum 30 de zile. Au trecut si cele 30 de zile fara sa ma contacteze nimeni de la Telekom, iar asa sunt nevoit sa platesc abonamentul in continuare. Cred ca este o practica folosita de ei in asa fel incat sa fie nevoit sa platesti in continuare, chiar daca nu mai vrei serviciile lor", a mai spus ieseanul F.B.

Citeste si: Oricine poate fi in locul acestui iesean! A crezut ca innebuneste cand a auzit raspunsul primit de la Telekom

Reclamatii pe banda rulanta referitoare la abonamentele Telekom

Telekom este una dintre cele mai reclamate si amendate firme din Iasi. Iesenii reclama la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor diverse probleme pe care le au cu aceasta companie. Este si cazul unui inginer din Iasi care a fost pus intr-o situatie greu de acceptat. Ieseanul a sunat la Telekom pentru a-si prelungi contractul de telefonie mobila. Dupa ce a analizat oferta prezentata de catre angajatul companiei, clientul Daniel Hristea a decis ca cea mai buna varianta pentru el este o prelungire a abonamentului pentru 12 luni.

Citeste si: Ai patit si tu asta cu Telekom? Un inginer din Iasi blestema ziua cand a semnat contractul cu aceasta firma. Acum se lupta sa isi faca dreptate – FOTO

Crezand ca dupa conversatia cu angajatul firmei acesta a inteles ca nu vrea sa prelungeasca pentru 24 de luni, ci pentru 12 luni, a stat linistit asteptand contractul. O firma de curierat care colaboreaza cu Telekom trebuia sa-i aduca acel contract. Cand a ajuns curierul si i-a lasat noul contract, a citit ce scria pe foaie si a ramas socat. Tot ce-i spusese angajatul Telekom era in zadar. Avea abonamentul pe 24 de luni.

Citeste si: Telekom isi despagubeste clientii, ca urmare a defectiunilor de pe 5 martie

"Sunt client la aceasta firma de peste 10 ani si am dorit sa-mi prelungesc abonamentul. Am sunat la ei pe data de 09 mai 2018 sa fac acest lucru, unde i-am rugat de nenumarate ori sa-mi prelungeasca abonamentul pe 12 luni, un abonament de 6 euro. Le-am zis sa treaca 12 luni, sa nu greseasca si ei au zis «da», ca trec 12 luni pe contract, dar de fapt au fost trecute 24 de luni. Astfel, am primit in schimb abonament de 6 euro plus 60 eurocenti pentru antivirus la un telefon Nokia 150, care nici nu suporta Internet din cauza acelui antivirus. Cand le-am spus ca renunt la abonamentul de la ei, ma sunau de-mi faceau capul patrat. Acum, de cate ori am sunat, m-au pus pe asteptare. Am depus si la OPC (n.r. – Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Iasi) reclamatie si mi-au zis ca trebuie sa astept 15 zile. Insa mie imi expira abonamentul in cateva zile", a povestit ieseanul Daniel Hristea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`