Economic Local

Firma de salubritate a căutat furnizori de piese auto! Contractul de 500.000 de euro a fost împărțit între 8 societăți

Publicat: 24 mai 2021
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Firma de salubritate a căutat furnizori de piese auto Contractul de 500.000 de euro a fost împărțit între 8 societăți
Salubris SA are nevoie de piese auto și consumabile. S-au semnat contracte cu nu mai puțin de 8 societăți

Parcul auto al Salubris SA va beneficia de mai multe loturi de piese și consumabile. Recent, autoritatea contractantă a finalizat licitația. Comisia de evaluare va alege oferta furnizorilor cu prețul cel mai mic. Furnizorii trebuie să asigure un termen minim de garanție

Salubris SA, firma de salubritate a Primăriei Iași, a finalizat o nouă licitație în cadrul programului de achiziții. Este vorba despre procedura pentru furnizarea mai multor loturi de piese auto, consumabile auto și consumabile pentru măturători. Valoarea estimată a contractului este de 2.401.000 lei, fără TVA, aproape 500.000 de euro. Valoarea finală a contractului este de 1,9 milioane de lei, fără TVA. Cele 23 de loturi scoase la licitație au fost câștigate de către următoarele societăți: Railex SRL, Karbel Com SRL, Iveco Truck SRL, Caranda Baterii SRL, Coprot SRL, Auto Technic Solution SRL, Adetrans SRL și Duegi Stock Center. Printre produsele solicitate se numără: piese auto pentru autovehicule tip Multicar, Dacia, Volskwagen, Iveco, Man, Renault, Daf, Mercedes, utilaje tip Nilfisk, Schaeff, Kramer, JCB, Komatsu, Tana, electrice și consumabile auto, acumulatori și perii pentru automăturători tip Bucher, Daf, Nilfisk.

„Produsele solicitate sunt piese și consumabile auto pentru autovehicule și perii pentru automăturători. Contractantul va emite factura pentru produsele furnizate. Plata facturilor se va face cu ordin de plată în termen de 60 de zile de la data emiterii facturii. Termenul de plată menționat este motivat de faptul că societatea Salubris prestează servicii de salubrizare încasând prețul acestora în termen de 45 de zile de la emiterea facturii”, se arată în caietul de sarcini.

În trecut, Salubris SA a semnat contracte pentru piese cu mai mulți operatori economici.

Furnizorii trebuie să respecte mai multe condiții impuse de autoritatea contractantă

Termenul de garanție a produselor trebuie să fie de minimum 12 luni.

„Livrarea produselor se va face pe riscul și cheltuiala contractantului. Livrarea se va face cu respectarea termenului de livrare. Furnizarea și livrarea produselor se va face în programul de lucru al achizitorului. Ofertele care nu vor prezenta termenul de livrare maxim solicitat vor fi declarate neconforme. Nu se acceptă depunerea de oferte alternative. Contractantul se obligă să furnizeze și alte tipuri de piese (din categoria celor contractate) care nu au putut fi prevăzute la data prezentului contract pentru care se obligă să aplice discounturi la data achiziționării acestora de către achizitor”, se arată în caietul de sarcini.

Salubris SA a semnat pentru achiziții de material antiderapant, 1.000 de tone de clorură de calciu

Totodată, recent, Salubris SA a încheiat și licitația pentru furnizarea mai multor loturi de material antiderapant. Conform necesarului, Salubris va achiziționa clorură de calciu, inhibitor coroziune și nisip. Comisia de evaluare a stabilit că oferta societății Strungariu & Co Rigams LM SNC, din Iași, este câștigătoare. Valoarea finală a contractului este echivalentă cu cea din prevederea bugetară. Societatea este controlată de afaceristul Dumitru Strungariu. În 2019, societatea a înregistrat o cifră de afaceri de 9,8 milioane de lei, profit de 724.426 lei, datorii de 4.234.171 lei, cu un număr de 14 angajați. Cantitățile constau în 1.000 de tone de clorură de calciu (granule), sare -1.000 tone, nisip – 50 mc, inhibitor coroziune – 5 tone. Valoarea estimată a contractului este de 2.450.000 lei, fără TVA, aproximativ 500.000 de euro. La începutul anului 2021, Salubris a împrăștiat pe străzile din Iași mai multe cantități de antiderapant.

Adauga un comentariu