Terapii alternative

Greșeli pe care le faci când te apuci de sport acasă

Publicat: 01 sept. 2020
Greșelile sportului acasă
Greșelile sportului acasă

Greșelile sportului acasă. Exercițiile fizice acasă au mai multe avantaje. Dar, înainte de a vă împinge mobilierul și de a îmbrăca ținuta sportivă, ar trebui să cunoașteți câteva reguli pentru a evita accidentarea și pentru a realiza o sesiune de exercitii eficientă.

Numeroase motive pot încuraja activitatea fizică facuta acasă. Dar înainte de a descărca o aplicație de fitness, de a alege o rutină sportivă pe YouTube și de a te îmbrăca sport, este necesar să respecți câteva reguli de bază și să știi greșelile de evitat pentru a-ți desfășura antrenamentul în siguranță acasă.

Uitați să vă încălziți și să vă întindeți

Mulți uită sau ignoră încălzirea și întinderea. Cu toate acestea, aceste două etape sunt esențiale pentru mușchi, articulații și tendoane. Înainte de a te angaja în orice activitate fizică, este esențial să te încălzești, astfel încât să poți face eforturi în siguranță. Această fază pregătește corpul pentru efort și ajută la prevenirea rănirii și la recuperarea mai bună după aceea. Încălzirea trebuie făcută treptat. Indiferent de sportul pe care îl practicați, este de asemenea crucial să vă încheiați sesiunea cu întinderi, care ajută la evitarea rigidității musculare, dar și la relaxarea mușchilor și a articulațiilor.

Greșelile sportului acasă: nerespectarea timpilor de odihnă dintre exercitii

Unii trec cu vederea timpii de odihnă dintre exercitii. Timpii de recuperare sunt importanți, deoarece pot afecta eficacitatea antrenamentului. Dacă nu vă odihniți suficient între exercitii, este posibil să aveți dificultăți în efectuarea următoarelor exerciții și să nu puteți finaliza antrenamentul. Totuși, durata odihnei nu trebuie să fie prea lungă, deoarece aceasta reduce intensitatea sesiunii.

Faci prea mult sport

A fi activ fizic este bine. Cu toate acestea, nu ar trebui să faci excese. Pentru că da, exercițiile fizice excesive pot fi periculoase pentru sănătatea ta, mai ales dacă ești începător. Ezercitiile prea intense pot provoca oboseală, dureri musculare sau probleme de somn. Prin urmare, se recomandă practicarea unei activități sportive într-un mod rezonabil și progresiv și să vă oferiți câteva zile de odihnă. Un alt sfat: cunoaște-ți nivelul și limitele pentru a nu efectua exercițiile nepotrivite.

Faci aceleași exerciții în fiecare zi

Când nu sunteți obișnuiți să practicați o activitate sportivă, încercați să găsiți un antrenament adaptat nivelului vostru. Dacă exercițiile ni se potrivesc, putem avea tendința de a le repeta în fiecare zi. Cu toate acestea, este o idee proastă. Reproducerea aceleiași rutine sportive poate încetini progresul nostru și ne poate determina să stagnăm. În plus, aceiași mușchi, articulații și tendoane sunt folosite atunci când faceți aceleași exerciții zi de zi, ceea ce crește riscul de accidente.

Nu bei suficientă apă

Este esențial să vă hidratați corect pentru a asigura buna funcționare a organismului. Dar este cu atât mai important să beți regulat când faceți mișcare. Motivul este simplu: atunci când practici sport, transpiri și pierzi multă apă. Pentru a evita să vă deshidratați și să vă accidentați, ar trebui să beți o cantitate suficientă de apă, chiar dacă nu simțiți nevoia. De asemenea, este recomandat să beti apă după exerciții fizice.

Efectuați exercițiile în afara secvenței

La antrenament, ordinea exercițiilor este importantă. Această ordine a fost gândită într-un mod coerent și progresiv de către un antrenor sportiv. Unele exerciții considerate mai solicitante sunt plasate la începutul antrenamentului, deoarece în această etapă a sesiunii, practicantul are încă multă energie și poate efectua exercițiile în siguranță și eficient. Exercițiile care necesită mai puțină energie sunt efectuate la sfârșitul antrenamentului, deoarece practicantul este mai obosit. Concluzie: este esențial să urmați și să respectați ordinea exercițiilor.





Adauga un comentariu