Cancan ultimă oră

În ce constă dieta japoneză? Te ajută să scapi de 3 kilograme în doar 3 zile

Publicat: 28 feb. 2021

Dieta japoneză, de scurtă durată, te ajută să pierzi până la 3 kilograme în doar 3 zile, Deși pierderea rapidă în greutate nu este recomandată, existând riscul producerii efectului yo-yo (creștere în greutate), această cură cu orez nu vă pune sănătatea în pericol.

În prima zi a acestei diete se consumă doar orez. Această zi este cunoscută și sub numele de Ziua Orezului. Se fierb 250 grame de orez, de preferat orez negru, roșu sau integral. Cel mai bine ar fi să nu folosiți deloc sare. Nu se consumă nimic altceva în această zi.

În cea de-a doua zi a acestei diete, cunoscută și sub numele de Ziua Peștelui, trebuie să mâncați doar pește, cu puțină lămâie. Puteți consuma până la 500 de grame de pește, pe grătar sau la cuptor. Fără garnitură și fără nimic altceva.

În a treia zi se consumă din nou orez, exact ca în prima zi. Pentru a nu vă îngrășa la loc după aceste zile, apelați la o dietă sănătoasă și naturală. Consumați mai puțin calorii decât ardeți și faceți mișcare.

Dieta japoneză de 14 zile

Stilul de viață japonez a fost o sursă de inspirație pentru mulți nutriționiști. Prin urmare, există mai multe variante ale dietei japoneze. În continuare, vă vom prezenta dieta japoneză de 14 zile (două săptămâni), care vă va ajuta să pierdeți mai multe kilograme.

Ziua I din dieta japoneză

Mic dejun: două ouă fierte, ceai sau cafea.
Prânz: 100 g orez și o salată verde cu roșii proaspete (cu foarte puțin ulei de măsline).
Cină: 150 g pește la cuptor sau pe grătar.

Ziua II

Mic dejun: un ou fiert și o felie de pâine integrală sau pesmet, ceai sau cafea.
Prânz: 100 g orez și 150 g pește la cuptor sau pe grătar.
Cină: o salată mică și un iaurt grecesc.

Ziua III

Mic dejun: două ouă fierte și un iaurt, ceai sau cafea.
Prânz: 250-300 g pește sau carne macră, la cuptor sau pe grătar, și o salată.
Cină: 100 g orez.

Ziua IV

Mic dejun: 150 g brânză de vaci, o felie de pâine integrală, ceai sau cafea.
Prânz: 150 g orez și o salată cu roșii și pătrunjel (Tabouleh).
Cină: 100-150 g carne macră sau 150-200 g pește, cu o salată mică.

În plus, puteți începe cu dieta japoneză de 3 zile și apoi puteți urma dieta japoneză de 14 zile; astfel, puteți pierde până la 15 kilograme în doar 3 săptămâni (4-5 kilograme/săptămână).





Adauga un comentariu