Cancan ultimă oră

Inovație la KFC! Carne realizată la imprimantă 3D

Publicat: 23 iul. 2020
Inovație la KFC! Carne realizată la imprimantă 3D
Inovație la KFC! Carne realizată la imprimantă 3D

Inovație la KFC! Carne realizată la imprimantă 3D. Dacă ați crezut că le-ați văzut pe toate până acum, v-ați înșelat amarnic. KFC, o companie fast-food, a anunțat că meniul său va cuprinde carne realizată prin intermediul unei imprimante 3D.

KFC, restaurantul viitorului. Inovație la KFC! Carne realizată la imprimantă 3D

Renumita companie de fast-food face eforturi considerabile de a crea ”restaurantul viitorului”. Aceasta are o idee inovatoare în privința meniului său, în sensul că dorește să implementeze tehnologia imprimării cărnii de pui în 3D. Această idee a venit în urma creșterii dorinței oamenilor de a adopta un stil de viață sănătos. De asemenea, a avut un impact major și cererea anuală pentru alternative la carnea tradițională.

Proiectul are ca scop să realizeze primele degețele de pui din lume create într-un laborator. Se așteaptă ca acestea să aibă gustul și aspectul cărnii tradiționale, dar vor fi prietenoase cu mediul înconjurător. Se pare că în toamna anului 2020, produsul final pentru test va ajunge în restaurantele KFC din Moscova.

„La KFC, monitorizăm cu atenţie ultimele trenduri şi inovaţii şi facem tot posibilul să ne păstrăm în tendinţe prin introducerea tehnologiilor avansate în restaurantele noastre. Carnea produsă în laborator este următorul pas în dezvoltarea conceptului de restaurant al viitorului. Experimentele noastre cu tehnologia de printare 3D pentru a face produse de pui poate rezolva mai multe probleme globale”, a declarat Raisa Polyakova, manager general al KFC Russia.

Ce este KFC

Kentucky Fried Chicken (listat la Bursa de valori din New York sub codul KFC) este unul dintre cele mai mari lanțuri de restaurante de tipul fast-food din lume, vânzând cu prioritate preparate din pui, cartofi prăjiți, hamburgeri, și cheeseburgeri, deținut de către Yum! Brands, Inc., cu sediul în Louisville, Kentucky, având vânzări de 3,6 miliarde lei anual și circa 750.000 de angajați la nivel mondial. Deține peste 15.000 de restaurante în 109 țări, din care 5.200 sunt în Statele Unite ale Americii.

În România, restaurantele KFC sunt prezente încă din anul 1997. Investițiile totale pentru extinderea rețelei se ridică la opt milioane de euro până în anul 2008. KFC este adus în sistem de franciză în țara noastră de către compania US Food Network, companie aflată în portofoliul grupului Altrom, condus de omul de afaceri Gabriel Popoviciu. Acum doisprezece ani, rețeaua KFC deținea 30 de restaurante pe piața românească, în care lucrau peste 1.200 de angajați.

De-a lungul celor 23 de ani de activitate, KFC și-a extins lanțul de restaurante la nivel naţional, ajungând în prezent la 63 de unități, cea mai recentă locație fiind deschisă în incinta Shopping City Mall din Piatra Neamţ. De asemenea, începând cu luna aprilie, KFC a deschis și primul Coffee Corner în incinta restaurantului KFC Unirea Shopping Center din București, acolo unde iubitorii de cafea își pot alege sortimentele preferate dintr-o gamă variată de produse, având la dispoziție și o multitudine de prăjituri şi produse de viennoiserie, precum croissants sau pain au chocolat, dar și alte băuturi calde și reci.





Adauga un comentariu