Prima pagină » Titlurile zilei » Lucrările din Canta au paralizat traficul spre ieșirea din Iași. Șoferii de TIR au înnebunit când au văzut ce aglomerație îi așteaptă: „Parcă suntem pedepsiți să circulăm pe aici” – FOTO/VIDEO

Lucrările din Canta au paralizat traficul spre ieșirea din Iași. Șoferii de TIR au înnebunit când au văzut ce aglomerație îi așteaptă: „Parcă suntem pedepsiți să circulăm pe aici” – FOTO/VIDEO

15 mai 2024, 02:00,
Petronel Ștefan, în Titlurile zilei

Traficul din Canta și Păcurari a devenit și mai aglomerat decât era, iar șoferii sunt exasperați din cauza lucrărilor de la liniile de tramvai. Sute de TIR-uri trec în fiecare zi prin acest loc, iar orașul are nevoie de o centură ocolitoare mai mult ca niciodată

În urmă cu o săptămână, s-au reluat lucrările de asfaltare de la liniile de tramvai de pe strada Canta. De atunci, șoferii trec printr-un calvar, în special cei de pe mașinile de mare tonaj, care nu au alte rute disponibile. În Iași, orice lucrare efectuată asupra carosabilului dă peste cap traficul dintr-o zonă.

Șoferii nu mai suportă traficul din Canta

Ieri, în jurul orei 12:00, traficul înspre ambele sensuri era îngreunat, iar mare parte din mașini erau TIR-uri. Ieșenii care înainte treceau prin zona respectivă încearcă să o evite cât de mult este posibil. De asemenea, și în Păcurari s-a aglomerat mai mult decât de obicei din cauza mașinilor care nu mai circulă pe strada Canta.

„Asta e șoseaua noastră de centură, parcă suntem pedepsiți să circulăm pe aici. Poate că lumea ne înjură, însă nu avem ce face, pe unde altundeva să trec. Lucrez cam de 10 ani pe TIR, ne-am obișnuit să ne aglomerăm prin oraș. Acum, cu lucrările, ce să zic, nu ține de noi, însă e nasol, că aglomerație mare, claxoane, stres inutil în trafic și după te miri când se întâmplă câte un accident. Când lucram în Germania, nici nu sesizai când făceai 400 km, aici te împotmolești la 70 km, îți iese păr alb”, a spus Radu, un șofer de TIR.

Localnicii sunt extrem de nemulțumiți de faptul că aglomerația le afectează viața de zi cu zi. Pe strada Canta, este deviat aproape tot traficul greu. În mod normal, mașinile de mare tonaj nu ar trebui să circule prin oraș, însă nu există o șosea de centură în Iași.

„E foarte bine că se repară asfaltul, numai că nu s-a gândit nimeni și la deranjul provocat pentru noi, care stăm în această zonă. Problema cu traficul și cu gălăgia era și înainte, nu doar acum. Nu înțeleg de ce camioanele trebuie să meargă pe aici. Dacă ai lăsat geamul deschis la balcon, te trezești cu casa plină de praf și cu un zgomot de nedescris”, a precizat o localnică din zonă.

Lucrările vor continua timp de trei săptămâni

De asemenea, zilele următoare, și tramvaiul de pe traseul 7 va circula doar până la Gară. Pentru următoarele trei săptămâni, lucrările vor continua pe segmentul dintre intersecția Moara de Foc și rondul Canta.

„Vedeți și dumneavoastră ce e aici, s-a umplut orașul de șantiere înainte de alegeri, însă niște străzi noi când vedem și noi? Locuiesc în zonă, sunt liber astăzi, dar mi-am dat seama că o să fie aglomerație la orele de vârf, așa că plec fie mai devreme față de alte zile. Sperăm doar că o să terminăm cât mai repede cu aglomerația asta și să ne vedem de viață”, a transmis Cristian, un ieșean care locuiește în Canta.

Șoferii au căutat alternative ca să scape de traficul din Canta, dar situația este similară și în Păcurari.

Comentarii
  • Ups! Iesenii spun CA CAnta e un cartier bun.

  • Prost moment si-a mai ales primarul inca in functie, tovarasul Mihai Chirica sa faca asfaltarile. Cred ca este constient ca nici pensionarii din Canta nu-l mai voteaza. Defapt de la Chirica nu ai ce sa ceri, el si/sau Nichita ori Simirad, fix aceeasi chestie.

  • Dezvaluitorul

    de ras..

  • Până când și Bârladului are varianta ocolitoare, Iașului 0, Chirica și Alexe plecați cu imobiliare…..

  • Lucrări prost gândite, se lucrează puțin pe zi, la ora 14 nu mai vezi nici un muncitor, Conest trage de timp pentru că e plătit la zi nu la lucrare.

  • Degeaba ai ocolitoare daca tir-urile sunt obligate sa intre in oras sa descarce, pentru ca marile centrle comerciale, dar si alte magazine putin mai mici sunt chiar in mijlocul orasului…..
    Oare gandeste cineva sa scoata astea la periferia orasului si chiar mai departe de oras, pentru ca in timp orasul se v-a mari si se v-a ajunge la situatia de astazi.
    Si de acolo de la periferie din depozitele proprii, marfa poate sa fie luata cu dubite de maxim 3,5 T si adusa la magazine sau alte centre comerciale din oras.

  • Legenda spune, că vor mai fi construite 1000 de blocuri cu 10 etaje în IAȘI și 1000 de case în zonele din apropiere…,Mihai stieeeeeee!

  • pentru 1,5 km de linie de tramvai de decopertat asfaltul vechi dintre linii si de turnat alt bitum asfalt sa stai din Aprilie? da-o-n in ma-sa de constructii si de tot! Ceausescu o asfalta in trei zile.

  • Treabă de mântuială, compoziția asfaltică pusă pe Canta este prea moale și nu va rezista la vară pe caniculă sub traficul greu de zeci de tone, asfaltul se va înmuia și va face valuri, o să vedeți.

  • Comisioane, interese. De ce a trebuit să aducă muncitori unguri din Bihor, nu găseau firme în Moldova? A avut dreptate Ciolacu când a zis că vin ardelenii să ne facă drumurile.

  • Mihalache grasu

    Bună zioa la tota lumea. Dacă are cinva numarunul la duamna Grațiela corodonoeanu sa il deie la mine. E nevasta la poscarie și vreu sa ii dau anal. Moltomescu la tot frati miei.

  • Fa-ti o „manita” pana una alta,nu de alta da poti bolunzi🤪

  • să înțeleg că în capul tău- ziaristul pulii- ae lucrează și la linia de tramvai de pe păcurari?🤣🤣🤣 ce facultate ai terminat- doctor vicol?🤣

  • Noaptea, din cauza licuricilor, nu se întărește bitumul?
    Avem centură, ce caută TIR-urile în oraș? Vin la descărcat? Ai la dispoziție sute de hectare de teren în jurul orașului unde ai pute permite, ca în loc de ”resorturi rezidențiale” (adicătelea, case pe…arcuri?), unde ”vilele” construite asemenea unor saivane pentru oi, sunt și foarte îngrămădite, ai putea găsi locuri pentru hale de descărcare-încărcare, unde și de unde marfa să fie adusă-dusă cu mașini de până în 3,5 to, cum, tot la fel, ai putea amenaja parcări pentru navetiștii care sufocă orașul cu cazanele și tigăile lor pe 4 roți și de unde să-i preia transportul în comun!
    Ce trebuie să faci pentru asta? Să ridici toate autorizațiile de mall-urile din oraș, dacă nu se conformează legat de transportul mărfii, ca să nu-ți mai ajungă ditai TIR-ul la Palatul Culturii de exemplu, să instaurezi o politică CLARĂ , selectivă, în ceea ce privește accesul în oraș a traficului greu și a celui ușor sub Euro 4, să fii GOSPODARUL ORAȘULUI, nu un băutor șef înconjurat de tot felul de cumetri, de borfași ordinari și de șmenari!!!
    ÎN COLABORARE CU PENALUL CELĂLALT DE LA CJ, SĂ PUNEȚI LA METRO ȘI LA CELELALTE INTRĂRI ÎN ORAȘ, SEMNE DE INTERDICȚIE PENTRU TRAFICUL GREU!!!

  • Pentru grasu’ Mihalache

    De ce vor bărbații sex anal? Care e faza cu 🍑, că nu înțeleg??!!!

    Sunteți de fapt homosexuali si nu puteți accepta asta?

  • 3 saptamani pentru 2 km :))) votati PeNaLii alexe tablagiul si chirpica

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *