National

Medicul Adina Alberts, despre vaccinul anti-COVID-19: „Cei care decid să se vaccineze sunt material de studiu”

Publicat: 01 apr. 2021

Medicul Adina Alberts a vorbit la Antena 3 despre campania de vaccinare anti-COVID-19. Ea consideră că oamenii care se vaccinează sunt material de studiu, deoarece acest vaccin nu este decât unul experimental, care se află în studiu până în anul 2023.

Adina Alberts a explicat de ce crede că vaccinarea este o minciună.

„Mă deranjează la vaccin că nu cunoaştem reacţiile adverse la distanţă. Faptul că toţi, absolut toţi suntem cobai. Cei care decid să se vaccineze sunt material de studiu. Faptul că acest vaccin este experimental şi este în studiu până în 2023, toţi suntem materiale de studiu. Campania de promovare a vaccinării nu a inclus această informaţie. Au apărut medici foarte cunoscuți care au spus că aceasta campanie este sigură şi este o mare minciună”, a spus dr. Alberts la Antena 3.

Adina Alberts, despre vaccinarea cu serul de la AstraZeneca

În momentul în care mai multe state au suspendat vaccinarea cu AstraZeneca, din cauza apariției unor reacții adverse grave, medicul Adina Alberts a sfătuit românii care s-au vaccinat cu acest ser să nu intre în panică și să ia câte o tabletă de Aspenter pe zi, care este de fapt aspirină într-o doză foarte mică, suficientă însă pentru a preveni coagularea excesivă a sângelui.

”Mai mult state europene au stopat utilizarea vaccinurilor Astrazeneca pe motiv că în Austria au existat două cazuri grave de reacții adverse trombotice, la două asistente medicale, una dintre ele decedând. Iar în Italia au decedat 4 bărbați, din cauza aceleiași patologii trombotice, unul dintre aceștia la 12 zile de la vaccinare.

Presați de media din toate părțile, într-un final pe la ora 22:30 aseară, oficialitățile din România au stopat utilizarea vaccinului Astrazeneca și la noi în țară, dar doar lotul incriminat ca fiind „defect”, și doar pentru o săptămână. Din „maximă precauție” spun autoritățile, uitând cu desăvârșire că și în România s-a semnalat cel puțin un deces la mai puțin de 24 de ore de la vaccinarea cu Astrazeneca. Era un bărbat de 47 de ani din Tg Jiu și se întâmpla pe 4 martie. Până la urmă presa italiană a relatat că nu era doar un lot suspect în Italia, ci două, care împreună cu lotul din Austria deja erau prea multe pentru a mai putea accepta cineva teoria „lotului defect”. Așa că ar trebui stopată întreagă vaccinare cu Astrazeneca, și punct.

Adina Alberts: „Alternativa ar fi să se administreze preventiv, câte o tabletă de Aspenter pe zi”

Am aflat că, în principal, patologia trombotică este cauza acestor decese. Păi dacă este așa atunci cei 77 000 de români care s-au vaccinat cu Astrazeneca ar trebui să nu stea „degeaba”. Evident că nu este nevoie de panică. Dar cu calm aceștia ar trebui să ceară părerea medicilor de familie și poate că o testare a timpilor de coagulare ar fi o inițiativă corectă, iar dacă apar modificări ale acestora, atunci să se instituie precoce un tratament anticoagulant sau antiagregant plachetar. Alternativa ar fi să se administreze preventiv, câte o tabletă de Aspenter pe zi, care este de fapt aspirină într-o doză foarte mică, suficientă însă pentru a preveni coagularea excesivă a sângelui.”, a precizat Adina Alberts.

Adina Alberts: „Totul este trecut sub tăcere, mușamalizat”

Adina Alberts a semnalat că sunt multe cazuri de decese, peste tot în lume, atât după vaccinarea cu serul de la Pfizer cât și după cea cu vaccinul Moderna și totul se mușamalizează.

Și încă ceva mă frapează… De luni de zile sunt semnalate cazuri de decese, peste tot în lume, atât după vaccinarea cu vaccinul de la Pfizer cât și după cea cu vaccinul Moderna… Sunt semnalate de către medici, pe platformele oficiale unde se raportează reacțiile adverse ale vaccinărilor, mii de decese atât în UE cât și SUA, și nimeni nu oprește nimic. Ba din contră, totul este trecut sub tăcere, mușamalizat, iar daca un medic îndrăznește să vorbească public despre aceste decese este desființat de presă și de colegi.

Aceste favoritisme sunt cel puțin suspecte…”, scrie medicul pe pagina sa de Facebook.





Comentarii
Adauga un comentariu