International

Netflix înregistrază scăderi ale veniturilor! Totul după ce nicăieri în lume nu mai există carantină

Publicat: 21 oct. 2020
Logo-ul Netflix vazut de pe biroul din Hollywood
Logo-ul Netflix vazut de pe biroul din Hollywood

Netflix Inc a înregistrat marți cele mai slabe câștiguri de pe urma abonaților din ultimii patru ani, pe măsură ce concurența de streaming a crescut, restricțiile de pandemie s-au relaxat și sporturile live au revenit la televizor. Compania a adăugat 2,2 milioane de abonați plătiți la nivel global în trimestrul care s-a încheiat pe 30 septembrie, neajungând la obiectivul companiei de pe Wall Street de 3,4 milioane.

Câștigurile pe acțiune au coborât, de asemenea, sub așteptările analiștilor, la 1,74 dolari. Prognoza de consens a fost de 2,14 dolari, conform datelor IBES de la Refinitiv. Acțiunile Netflix, unul dintre cei mai mari câștigători din acest an, în timp ce oamenii au rămas acasă în mijlocul pandemiei, au scăzut marți cu aproape 6%, la 494 USD.

”Abonații interni erau aproape plătiți, ceea ce evidențiază saturația Netflix din SUA”, a spus Ross Benes, analist la eMarketer. Odată cu încetinirea adăugărilor interne, creșterea veniturilor va proveni probabil din creșterea prețurilor, a spus el.

Compania a raportat un trimestru de succes la începutul pandemiei

Compania a raportat un trimestru de succes la începutul pandemiei de coronavirus, adăugând 15,8 milioane de clienți plătitori din ianuarie până în martie.

Netflix a avertizat investitorii că o creștere bruscă a noilor înscrieri va dispărea în a doua jumătate a anului, pe măsură ce restricțiile COVID-19 se vor diminua. Netflix a prognozat în al patrulea trimestru că va aduce 6 milioane de noi abonați în întreaga lume, în afară de 6,51 milioane la care se așteptau analiștii.

Pionierul filmelor în flux încearcă să câștige noi clienți și să respingă concurența pe măsură ce spectatorii devin din ce în ce mai interesaţi de divertismentul online. În al treilea trimestru, Netflix a lansat mai multe seriale „Emily în Paris”, „Enola Holmes” și „The Devil All the Time”.

Concurenta prezintă o problemă reală pentru Netflix

Netflix a recunoscut că alte platforme au înregistrat o creștere şi ca studiouri de la Hollywood ale Walt Disney Co DIS.N către AT & T Inc, TN WarnerMedia reprezintă o concurentă uriaşă.

„Concurența pentru timpul și implicarea consumatorilor rămâne vibrantă”, a spus Netflix într-o scrisoare adresată acționarilor.

În ultimele luni, sporturile majore au reluat jocurile și serviciile de streaming în curs de dezvoltare, inclusiv HBO Max de la AT&T și CMCSA.O Peacock de la Comcast Corp , au oferit publicului noi opțiuni.

Netflix a declarat că rezultatele sale reflectă faptul că a înregistrat o creștere mare a clienților la începutul anului.

„Continuăm să vedem fluctuațiile trimestrial-trimestriale ale adaosurilor nete plătite ca fiind nu atât de semnificative în contextul adoptării pe termen lung a divertismentului pe internet, care credem că este încă timpuriu și ar trebui să ne ofere mulți ani de creștere puternică în viitor, pe măsură ce continuă să ne îmbunătățim serviciile ”, a spus compania.

Oficialii Netflix au menționat că, compania a atras mai mulți abonați în primele nouă luni ale anului 2020 decât în ​​tot 2019. A încheiat al treilea trimestru cu 195,2 milioane de clienți globali de streaming.

„Data viitoare când ne vom reuni, ar trebui să fim peste 200 de milioane de membri, finalizând un an de 34 de milioane (adăugiri)”, un record anual, a declarat co-șeful executiv Reed Hastings într-un interviu pentru analiști.

Compania a mai spus că se așteaptă să realizeze peste 150 de producții până la sfârșitul anului și că va lansa mai multe programe originale în fiecare trimestru al anului 2021 comparativ cu 2020.

Veniturile au crescut cu 22,7% la 6,44 miliarde de dolari în al treilea trimestru, reducând estimările anterioare de 6,38 miliarde de dolari. Pe de altă parte, este bine știut că angajații Netflix au salarii uriașe.





Adauga un comentariu