Nissan Motor va investi probabil aproximativ 100 de miliarde de yeni (725 de milioane de dolari) în noua divizie de vehicule electrice a Renault, depăşind probabil un obstacol în discuţiile îndelungate pentru remodelarea alianţei celor doi producători auto, a relatat vineri publicaţia japoneză Yomiuri Shimbun, transmite Reuters.
Producătorul auto japonez a stabilit joi condiţiile unui contract de revizuire a parteneriatului cu Renault şi a convenit cu partenerul său francez asupra sumei care va fi investită în unitatea de vehicule electrice Ampere, a scris Yomiuri.
Un director al Nissan va face parte din noua companie
Un purtător de cuvânt al Nissan a declarat că discuţiile despre contract, inclusiv suma investiţiei, nu au fost încă finalizate.
”Se poartă discuţii între cele două companii, dar încă nu s-a ajuns la un acord”, a spus purtătorul de cuvânt.
Nissan şi Renault se aşteaptă ca valoarea întreprinderii Ampere să ajungă la 8 până la 10 miliarde de euro, iar rata investiţiilor Nissan să fie probabil sub 10% din această sumă, a scris Yomiuri, citând persoane care cunosc acest subiect.
Aceasta ar fi sub limita maximă de 15% stabilită de Nissan în februarie pentru investiţie.
Un director al Nissan va face parte din noua companie, a relatat ziarul, adăugând că anumite restricţii vor fi impuse asupra gestionării proprietăţii intelectuale de la producătorul auto japonez.
După luni de discuţii intense, Nissan şi Renault au căzut de acord în ianuarie asupra revizuirii alianţei lor vechi de două decenii, care va face ca Renault să-şi reducă participaţia la Nissan la 15%, de la aproximativ 43%, pentru a le pune pe o poziţie de egalitate.
Parteneriatul, care a crescut pentru a include membrul junior Mitsubishi Motors, a fost fondat în 1999. (News.ro)
Analiza concurenţilor – este unul dintre cele mai importante instrumente în marketing, care permite determinarea strategiilor pe care le aplică concurenții dumneavoastră pentru a rămâne în top. Agenția noastră de marketing digital efectuează analiza complexă a concurenților, inclusiv cercetarea campaniilor lor publicitare, a site-urilor și rețelelor lor sociale. Vă ajutăm să înțelegeți ce funcționează la concurenții dumneavoastră și să identificați punctele lor slabe, pe care le putem folosi în interesul dumneavoastră. Ca rezultat al analizei concurenților, dezvoltăm o strategie de marketing eficientă și vă ajutăm să obțineți mai mult succes în industria dumneavoastră.
Agenția de publicitate ITMedia oferă o analiză complexă a concurenților pentru a ajuta clienții să dezvolte o strategie de marketing eficientă. Acesta este un pas important pentru îmbunătățirea eficacității strategiei de marketing. Abordarea noastră include mai multe etape:
1. Colectarea informațiilor despre concurenți. Studiem site-urile lor web, rețelele lor sociale, publicitatea, activitatea lor media și alte aspecte care pot fi importante pentru clienții noștri.
2. Analiza informațiilor obținute. Ne uităm la modul în care concurenții își promovează produsele și serviciile, cum comunică cu clienții, ce audiență țintă atrag și ce campanii de marketing lansează.
3. Identificarea punctelor forte și slabe ale concurenţilor. Noi cercetăm avantajele și dezavantajele lor în diferite domenii, cum ar fi produsele, prețurile, marketingul și comunicarea.
4. Oferim recomandări pentru dezvoltarea unei strategii de marketing mai eficient pentru îmbunătățirea propriilor produse, prețuri, marketing și comunicare.
Noi oferim o abordare complexă pentru promovarea afacerii dvs. online, care include analiza competitorilor, dezvoltarea unei strategii de marketing eficiente, promovarea web a site-ului, promovarea unui brand și stil unic, precum și generarea de conținut de calitate pentru publicitate. Echipa noastră de profesioniști este pregătită să vă ajute să vă atingeți obiectivele și să creșteți conversia afacerii dvs.
Marketing online în Chișinău, Moldova