Economic Local

O firmă din Iași furnizează utilaje la Salubris SA! Contractul ajunge la 60.000 de euro

Publicat: 06 apr. 2021
Sediul Salubris
Firma de salubritate a Primăriei Iași închiriază utilaje pentru activitățile de la depozitul ecologic. S-a semnat contractul cu ofertantul

Mai multe utilaje vor fi închiriate de Salubris SA pe o perioadă de un an. Comisia de evaluare a ales oferta cu prețul cel mai mic. Necesarul constă în autobasculante, automacara etc. Firma câștigătoare are sediul social în municipiul Iași. Societatea este un partener mai vechi al firmei de salubritate din subordinea Primăriei

Firma de salubritate a Primăriei Iași finalizează licitații din cadrul programului anual. Recent, Salubris SA a încheiat o procedură pentru asigurarea serviciilor de închirieri utilaje. Valoarea estimată a contractului este de 387.750 de lei, fără TVA, aproape 80.000 de euro. Comisia de evaluare a ales oferta cu prețul cel mai mic depusă de Vam Sofi Trans SRL. Valoarea finală a contractului este de 301.700 de lei, fără TVA, aproape 60.000 de euro. Societatea este condusă de Ionuț Andrei Vlad. În 2019, firma a înregistrat contracte în valoare de 7,7 milioane de lei, profit de jumătate de milion de lei, cu un număr de 35 de angajați. Din 5 loturi scoase la licitație, doar 3 au fost adjudecate.

„Vehiculele, utilajele și camioanele se vor închiria cu personal deservent și carburant asigurat de către prestator. Prestatorul va asigura toate cheltuielile aferente funcționării optime a vehiculelor, utilajelor, camioanelor. Utilajele, camioanele și vehiculele trebuie să fie în stare tehnică corespunzătoare, să aibă combustibil necesar unei funcționări de minimum 8 ore pe zi. Utilajele, vehiculele și camioanele, precum și personalul deservent aferent nu trebuie să părăsească zona de lucru fără înștiințarea și acordul prealabil al autorității contractante”, se arată în caietul de sarcini.

În trecut, Salubris SA a încheiat un contract similar cu societatea Vami Sofi Trans.

Utilajele vor fi folosite pe parcursul unui an calendaristic

Autoritatea contractantă a stabilit că acordul se va derula pe o perioadă de 12 luni.

„Ofertantul va face dovada că poate înlocui orice vehicul, utilaj, camion defect cu altul similar, în maximum 24 de ore de la solicitarea autorității contractante. În propunerea tehnică se va prezenta și o listă cu vehiculele de rezervă. În cadrul propunerii tehnice, se va prezenta și o declarație cu personalul deservent pentru vehiculele, utilajele și camioanele care se vor închiria. Prestatorul va avea obligația de a respecta normele de protecție a mediului, muncii, precum și prevenirea și stingerea incendiilor”, se arată în caietul de sarcini.

Utilajele vor fi folosite la Depozitul Ecologic Țuțora, dar și la garajul Salubris SA. La procedură a mai participat firma Mecon Iași SRL, ce face parte din portofoliul de societăți a controversatului afacerist Viorel Cozma, patronul Conest SA. Nu în ultimul rând, Salubris SA a declanșat altă procedură, pentru achiziția unui lot de două aspiratoare urbane electrice. Valoarea estimată a contractului este de 165.000 de lei, fără TVA, aproape 35.000 de euro. Un singur aspirator va fi achiziționat cu cel mult 17.500 de euro. Autoritatea contractantă a lansat o licitație și pentru achiziția unui autoturism electric.





Adauga un comentariu