Diete si regimuri

Orele la care mancam au un impact asupra creșterii în greutate

Publicat: 11 oct. 2020
silueta de femeie
Numărul de calorii din farfurie contează atunci când încerci să slăbești, dar așa cum a constatat un studiu britanic recent

Numărul de calorii din farfurie contează atunci când încerci să slăbești, dar așa cum a constatat un studiu britanic recent, si momentul in care mănânci este de asemenea important. Asadar, de ce orele la care mancam au un impact asupra creșterii în greutate, conform oamenilor de stiinta?

Pentru a pierde în greutate, activitatea fizică regulată și o dietă echilibrată sunt esențiale. Dar un alt parametru de luat în considerare ar putea, potrivit unui studiu recent, să facă posibilă slăbirea eficientă.

Potrivit cercetătorilor britanici de la Universitatea din Aberdeen (Marea Britanie), momentul aportului de calorii contează, mai ales atunci când încercăm să slăbim.

Respectați ritmul natural al corpului pentru a slăbi

Concentrându-se asupra studiilor anterioare efectuate asupra ritmului circadian (sau ritmului biologic), specialiștii, a căror activitate a fost prezentată in revista The Science Times, au putut observa că mesele luate noaptea ar putea avea un impact negativ real asupra siluetei și, dimpotrivă, mesele luate dimineața ar putea fi mai benefice pentru organism.

Totuși, conform autorilor, perturbarea ritmului nostru circadian (care include ritmurile somnului și stării de veghe, a meselor etc.), prin nerespectarea de exemplu a orelor de masă, poate avea consecințe nu numai asupra imunității, starii generale de sănătate, dar și creșterii în greutate.

Orele la care mancam au un impact asupra creșterii în greutate! Luam micul dejun când dorim să slăbim?

Întrebarea care este dezbătută pe larg in ultimul deceniu este cea a micului dejun: ar trebui să mâncăm un mic dejun ca al unui rege, pentru a ingera mai puține calorii în timpul altor mese, și ca bonus, pentru a le elimina în timpul zilei sau, dimpotrivă, sa stam flamanzi până la prânz, așa cum sugerează postul secvențial?

Din nou, cercetătorii britanici încearcă să găsească un răspuns și mizeaza pe opțiunea de mic dejun, care ar putea ajuta la pierderea în greutate. Dimineața ar fi momentul cel mai potrivit pentru a-i oferi corpului caloriile de care are nevoie.

Seara, însă, cel mai bine ar fi să optezi pentru o masă ușoară, pentru a evita solicitarea corpului înainte de culcare.

După cum relatează studiul științific, consumul de calorii seara nu favorizează pierderea în greutate, ci contribuie mai degrabă la o senzație mai mare de oboseală a doua zi și poate reduce activitatea fizică.





Adauga un comentariu