Diete si regimuri

Retete de slabit cu lamaie: meniul pe o saptamana al dietei cu lămâie

Publicat: 08 mart. 2021
felii de lamaie
Aceste idei de meniu sunt, desigur, doar sugestii, pentru a fi adaptate în funcție de gusturi și dorințe.

Dieta cu lamaie este una dintre cele mai eficiente diete de slabit. Desi promite o pierdere rapida in greutate, aceasta metoda de slabire nu este lipsita de riscuri, indeosebi daca aveti probleme cu stomacul. Iata meniul pe o saptamana al dietei cu lămâie!

Prima zi

Pentru micul dejun: Infuzie de lămâie cu ceai verde, un castron cu lapte de migdale, suc de lămâie și semințe de chia.
La prânz: quinoa cu conopidă și lămâi confiate. Dacă ți-e foame, bea o infuzie de lămâie, un iaurt natural cu conținut scăzut de grăsimi cu coajă de lămâie, o mână mică de migdale.
La cină: supă de dovleac cu lămâie confiată, ceai de verbena.

A doua zi:

Pentru micul dejun: Serviți-vă infuzia de lămâie cu ceai verde și mere de casă. Adăugați o mână mică de nuci.
La prânz: un file de somon, o tigaie cu legume, stropită cu un sos de vinaigretă de lămâie. Pentru o gustare, o bucată de fruct, un iaurt natural cu conținut scăzut de grăsimi cu coajă de lămâie.
La cină: preparați supă de linte, ouă fierte tari cu sos de lămâie și ceai de plante pentru a vă ajuta să dormiți bine.

A 3-a zi:

La micul dejun: unul dintre cele două feluri de mâncare din primele zile.
La prânz: un file de piept de pui prăjit la cuptor cu legume stropite cu sos de lămâie. Dacă ți-e foame, te poți ajuta la una dintre gustările din primele zile.
La cină: optează pentru o supă de ciuperci si spanac însoțită de o mică mână de nuci, toate condimentate cu suc de lămâie.

A 4-a zi:

Pentru micul dejun: puteți bea un smoothie cu kiwi-banane-spanac, însoțit de infuzia de lămâie și, eventual, un ceai verde.
La prânz: ca fel principal, cuscus cu legume și lămâi confiate. Gustarea va consta dintr-un compot de mere-pere fără zahăr și o infuzie de lămâie.
Pentru cină: un file de pește alb la grătar, broccoli aburit, servit cu un sos de lămâie.

A 5-a zi:

Mic dejun: micul dejun în această a 5-a zi va consta dintr-o salată de fructe proaspete cu fulgi de ovăz și lapte de soia și o infuzie de lămâie.
La prânz: o omletă de ouă cu legume servită cu o salată de rucola si avocado și o vinaigretă de lămâie. Ca gustare, o bucată de fruct, câteva fructe uscate și o infuzie de lămâie.
La cină: seara, creveți și legume în stil wok cu lămâie și legume, însoțite de tăiței asiatici.

A 6-a zi:

Pentru micul dejun: un smoothie măr-țelină-banană-spanac cu infuzie de lămâie.
La prânz: un file de pește și o salată de legume crude, condimentată cu un sos de vinaigretă de lămâie. Gustarea mică va consta dintr-o infuzie de lămâie și iaurt însoțit de sos de mere fără zahăr și coajă de lămâie.
La cină: ratatouille și ouă fierte însoțite de frunze de salată de lămâie, terminați cu o infuzie de lămâie si mușețel.

A 7-a zi:

Pentru micul dejun: în ultima zi, înlocuiți smoothie-ul cu un compot de casă fără adaos de zahăr și câteva fructe uscate. Totul însoțit întotdeauna de o infuzie de lămâie și, eventual, de ceai verde.
La prânz: puteți prepara o salată bună făcută cu ton. Gustarea poate consta dintr-o infuzie de lămâie și un fruct de citrice.
La cină: o supă de legume însoțită de o salată verde cu o vinaigretă de lămâie.

Aceste idei de meniu sunt, desigur, doar sugestii, pentru a fi adaptate în funcție de gusturi și dorințe.

Amintiți-vă că important este să distribuiți bine caloriile și aportul de proteine ​​pe tot parcursul zilei, să eliminați zaharurile și grăsimile adăugate și, din nou, să însoțiți această dietă cu activitate sportivă regulată.