Prima pagină » Local » Spitalul „Parhon” Iași investește peste 300 de mii de lei pentru dotarea cu aparatură medicală! Firmele mai au doar două zile pentru a-și depune ofertele
Spitalul „Parhon” Iași investește peste 300 de mii de lei pentru dotarea cu aparatură medicală! Firmele mai au doar două zile pentru a-și depune ofertele

Spitalul „Parhon” Iași investește peste 300 de mii de lei pentru dotarea cu aparatură medicală! Firmele mai au doar două zile pentru a-și depune ofertele

22 mai 2024, 02:00,
Codruța ȘOROAGĂ în Local

Spitalul Clinic „Dr. C.I. Parhon” Iași cheltuie peste 300 de mii de lei pentru achiziția de aparatură pe loturi pentru dotarea specialității Medicină fizică și reabilitare. Firmele își pot depune ofertele până pe 23 mai 2024, 15.00.

Ce aparatură medicală vrea să achiziționeze Spitalul Clinic „Dr. C.I. Parhon” Iași

Spitalul Clinic „Dr. C.I. Parhon” Iași vrea să investească 308.400 de lei în dotarea unității medicale cu aparate de radioterapie, mecanoterapie, electroterapie și fizioterapie. Contractul este împărțit în 5 loturi. Astfel, se dorește achiziționarea de aparat de recuperare medicală, în valoare de 142.500 de lei, bandă de alergat cu senzori ,în valoare de 87.200 de lei, bicicletă ergometrică pentru care se va achita suma de 47.000 de lei. Spitalul Clinic „Dr. C.I. Parhon” Iași va achiziționa și masă de kinetoterapie, pentru care va plăti 11.500 de lei, precum și stimulator de mers recuperare medicală, în valoare de 20.200 de lei.

Unitatea medicală a plătit 12 mii de euro pentru servicii de informare aparținători și feedback pacienți/angajați

În luna ianuarie, Spitalul Clinic „Dr. C.I. Parhon” Iași a cheltuit peste 12 mii de euro pentru servicii de informare aparținători și feedback pacienți/angajați. În acest sens, unitatea medicală a încheiat un contract, prin intermediul SEAP, cu firma SC Smart Call SRL.

„Firma Smart Call oferă instituțiilor publice două Module: Modulul InfoSpital și Modul SMS Feedback, prin intermediul cărora este posibilă informarea aparținătorilor, conform Ordinului Ministrului Sănătății nr. 3670/06.12.2022, dar și de a obține un feedback de la pacienți sau aparținători după externare. Modulul INFOSPITAL a fost dezvoltat pentru a veni în sprijinul unităților medicale de a se conforma noilor reglementări legislative introduse prin Ordinul Ministrului Sănătăţii Nr. 3670/06.12.2022, cu privire la stabilirea programului de vizită în unităţile sanitare publice. Una dintre aceste reglementări se referă la obligativitatea unităţilor sanitare de a elabora proceduri şi de a implementa un sistem de informare a aparţinătorilor pacienţilor, care să permită ca la cel mult două ore de la internarea pacientului să fie comunicate aparţinătorilor, telefonic sau prin SMS, la cerere, anumite informaţii despre pacient.

Platforma SMARTCALL asigură integrarea între modulul INFOSPITAL, cu ajutorul căruia se colectează datele de internare ale pacientului pentru a fi oferite aparţinătorului şi modulul CUSTOMER CARE, ce utilizează un sistem modern de Call Center, prin intermediul căruia comunicarea acestor informaţii se realizează utilizându-se cele mai sigure şi avansate standarde tehnologice.

De asemenea, consultanţii noştri asigură suportul necesar, instruind personalul desemnat și intervenind în momentul în care sunt întâmpinate dificultăți în utilizarea platformei. Modulul SMS Feedback permite reprezentanților instituțiilor publice să: – configureze un chestionar pliat pe nevoile / serviciile specifice instituției (întrebările și răspunsurile se pot configura pentru a acoperi o arie cât mai mare a situațiilor ce se vor a fi urmărite); chestionarul de satisfacție a pacienților prin modulul SMS Feedback va fi trimis lunar către externații din spitalizarea continuă acuți si cronici prin sms/ email; – selecteze, în funcție de tipul serviciului oferit (spitalizare continuă acuți, spitalizare de zi, ambulator și paraclinic), persoanele la care se trimite chestionarul prin SMS pentru completare; – prelucreze răspunsurile primite sub forma unor statistici, cu informații centralizate pe tipuri de servicii, servicii medicale, servicii adiacente, care să ofere o privire de ansamblu asupra serviciilor oferite; modul de utilizare a aplicației și modul de prelucrare a datelor permite păstrarea anonimatului cu privire la aprecierea calității serviciilor medicale și asigurarea bunului mers al activității la nivelul spitalului; – inițieze campanii de informare; – introducă / actualizeze baza de date cu persoanele care vor primi chestionarul prin SMS; – sa transmită chestionare in vederea obținerii de feedback de la angajaţi.

Aplicația SMS – Feedback se poate interconecta cu aplicația HospitalNet a firmei Innovate Informational Technology. Această facilitate permite ca prin intermediul aplicației SMS Feedback să se evalueze calitatea serviciilor medicale furnizate de către personalul din spital și de către unitatea sanitară în ansamblu. De asemenea, conducerea unității sanitare are posibilitatea să evalueze calitatea și eficacitatea serviciilor adiacente oferite de spital, ca de exemplu hrana, analizele medicale, disponibilitatea medicamentelor etc. și să identifice modalități de îmbunătăţire a serviciilor medicale.

Accesul în aplicație se va face pe baza unui user și parolă generate de noi”, se arată în descrierea de pe SEAP.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
11 ianuarie 2025
11 ianuarie 2025