International

Submarinul din Indonezia care nu a mai ieşit la suprafaţă a fost găsit. Toți cei 53 de membri au decedat

Publicat: 25 apr. 2021
Un submarin care a ieșit la suprafață
Submarinul din Indonezia care nu a mai ieşit la suprafaţă ar fi avut oxigen până sâmbătă, acesta s-a scufundat miercuri

Miercuri în apele Oceanului Indian s-a scufundat un submarin indonezian. O acţiune care nu ar părea ieşită din comun, însă nava nu a mai ieşit la suprafaţă de atunci. O trupă specială a început să caute submarinul, acesta a fost găsit pe fundul mării în largul Bali rupt în 3 bucăţi. Hadi Tjahjanto, comandantul forţelor armate indoneziene a afirmat faptul că „toţi cei 53 de membri ai echipajului au murit”.

În urma unor exerciţii militare Submarinul KRI Nanggala 402, unul dintre cele cinci submarine ale marinei Indoneziei, a dispărut miercuri, 21 aprilie 2021. La bordul navei se aflau 53 de oameni, comparativ cu cele 40 prevăzute, autorităţile au refuzat să ofere explicaţii. Rezerva de oxigen ar fi trebuit să ajungă până sâmbătă dimineaţa, 24 aprilie 2021. Autorităţile au estimat la ce adâncime se putea scufunda nava, până la o 850 de metri. Această adâncime este mult mai mare decât cea pentru care a fost făcut.

La finalul lunii martie a avut loc un accident naval

Pe data de 23 martie 2021, o navă portacontainer uriaşă s-a blocat pe Canalul Suez al Egiptului una dintre cele mai aglomerate rute navale din lume. Bărcile de salvare au lucrat din greu pentru a debloca canalul, nava care are 400 de metri lungime nu mai putea pleca din acea zonă după ce a fost lovită de un vânt puternic.

Oficialii egiptului au redeschis un canal mai vechi pentru a se continua traficul cât timp se lucra la deblocarea navei. Acest incident a provocat cozi lungi pe căile navigabile, oprind zeci de nave să treacă.

Un procent important al comerţului global trece prin Canalul Suez

Un procentaj foarte mare din transportul naval la nivel global trece prin acest canal. Canalul care leagă Marea Mediterană cu Marea Roșie are un procent de 12% din comerţul global, această cale este cea mai scurtă din care face legătura între Asia şi Europa.

Nava de 200.000 de tone, care a fost construită în anul 2018 şi operată de către taiwaneză de transport Evergreen Marine, a încetat activitatea la ora 7:00. Nava are o lungime cât 4 terenuri de fotbal şi o înălţime de 59 de metri.

Omul care a lucrat 6 zile pentru a debloca nava

Una dintre cele mai cunoscute imagini din mediul online este cea cu excavatorul şi nava Ever Given. Însă, omul care a lucrat 6 zile pentru a scoate pământul pentru ca nava gigantică să poată să-şi continue cursul mai departe. Abdullah Abdel-Gawad are 28 de ani a dormit doar 18 ore în cele 6 zile de muncă. Imaginea a făcut înconjurul lumii dar Abdullah Abdel-Gawad abia după ce a terminat treaba a observat că ceea ce făcea el a ajuns viral.

„Chiar nu am fost atent la nimic din toate acestea.”, a spus el. Și apoi a început să vadă meme-urile pe fluxurile sale din rețelele de socializare.

Excavatoristului nu i s-au părut amuzante meme-urile făcute de către oamenii, ba chiar din contră i s-a părut că lumea râde de munca lui şi de el: „Ei bine, chestia este că își băteau joc. Au spus: Autoritatea Canalului Suez a luat măsuri, dar a trimis echipamente de mărimea unui bob de orez.”





Adauga un comentariu