Titlurile zilei

Țeapă, la Iași, cu un aspirator „Kirby” de apartament care costă 2.500 de euro! Firma și-a pus clienții să plătească în rate: „M-au sunat 6 luni, iar acum vor să ne dea în judecată”

Publicat: 23 sept. 2022
_____ Vizualizări 56 Comentarii
Țeapă la Iași cu un aspirator Kirby de apartament care costă 2.500 de euro Firma și-a pus clienții să plătească în rate M-au sunat 6 luni iar acum vor să ne dea în judecată
Firma Mivo Solutions, deținută de Mihăiță Bala, este reclamată din cauza unui aspirator ”Kirby” care ar costa nu mai puțin de 2.500 de euro

Un agent de vânzări a reușit să păcălească o familie din Iași să semneze un contract pentru furnizarea unui aspirator ce ar costa 2.500 de euro. Norocul clienților a fost că au anulat plata. Agentul cerea și bani în rate pe o perioadă de 3 ani. Nu au fost mulțumiți de produs și au încercat să returneze produsul, dar fără succes

O firmă care comercializează aspiratoare a păcălit o familie din Iași să cumpere produsul pentru care ar fi trebuit să plătească rate nu mai puțin de 3 ani. Produsul se numește „Kirby” și ar fi vorba de un aspirator ultramodern cu numeroase funcții. Mirela Saia a povestit pentru BZI că un vânzător ambulant, angajat al firmei Mivo Solutions SRL, s-a prezentat la domiciliu ca să prezinte produsul. Asta, după cel puțin 6 luni de insistențe telefonice. Femeia nici nu a mai realizat că prețul aspiratorului este exorbitant. Întâlnirea a avut loc la apartamentul femeii, la finalul lunii august 2022.

„Am achiziționat respectivul aspirator, mi s-a spus că pot plăti în rate. Ne-au sunat timp de 6 luni, nu știu de unde aveau numărul meu. Cel care a prezentat aspiratorul ne-a cerut și numărul de la zece prieteni, dar nu am putut să le dau fără acordul lor. Reprezentantul firmei a venit seara târziu, dar ne-a luat repede cu vorba și am convenit să semnez cu agentul. A ținut toată prezentarea, deși le-am spus că nu suntem interesați, eu și soțul meu”, a povestit reclamanta.

La un moment dat, pensionarii din Iași au fost păcăliți și cu tigăi marca Zepter, care erau, de fapt, produse contrafăcute.

Țeapă, la Iași, cu un aspirator de apartament care costă 2.500 de euro. Clienții s-au răzgândit

Agentul de vânzări a oferit și o reprezentație, dar nu foarte convingătoare în primă fază. După ce a presat clienții să semneze contractul pe motiv că vor primi și o reducere, înțelegerea a fost parafată.

„În seara respectivă eram deja obosiți, nu ne-a spus nimic despre politica de retur. Produsul nu era ca la prezentare, după cum ne-a spus. După câteva folosiri, aspiratorul era foarte murdar. A fost și greșeala noastră, când am vrut să returnăm produsul. Au trecut 14 zile. Am corespondat cu firma, dar ni s-a transmis că nu vor produsul înapoi, ci banii. Dacă nu ne conformăm, ne vor da în judecată. Noi am și anulat prima plată pe care am făcut-o prin bancă”, a mai spus reclamanta care a precizat că va apela la toate variantele legale pentru a rezolva problemele cu firma ce vinde aspiratoare.

Firma a vândut de 600.000 de euro

Societatea Mivo Solutions SRL, prin care s-a realizat tranzacția cu aspiratorul de 2.500 de euro, a înregistrat o cifră de afaceri importantă, în anul 2021, de 3.042.675 de lei, aproape 600.000 de euro, cu un profit de aproape 1 milion de lei, datorii de 844.651 de lei și un număr de 13 angajați. Firma, cu sediul în Iași, este deținută de Mihăiță Bala, din București.

„Firma Kirby folosește mai multe firme care distribuie aceste produse, nu știu mai multe”, a declarat contabila societății Mivo Solutions SRL care distribuie produsele „Kirby”.

„Ai obosit să-ți schimbi aspiratorul la fiecare câțiva ani? Kirby este construit din aluminiu turnat pentru a dura toată viața și e, în același timp, ușor și compact. Filtrarea Kirby Micron Magic HEPA prinde particulele alergene. Se transformă cu ușurință într-un recipient sau un aspirator de mână și se extinde pentru a permite șamponarea covoarelor și a mobilierului, spălarea gresiei și a chitului, lustruirea podelei și multe altele”, se arată în descrierea produselor.

În edițiile trecute ale BZI, a fost prezentat și cazul unui ieșean care a cumpărat un ATV de la magazinul „Pure Electric”, dar care nu funcționa conform parametrilor.

Mihăiță Bala: „Trimiteți un mail”

Contactat telefonic, Mihăiță Bala, în vârstă de 35 de ani, a solicitat întrebările în scris.

„Vă rog să trimiteți un mail. Nu știu cazul de la Iași”, a spus afaceristul.

Mihăiță Bala mai are calitate de asociat în firma Home Care Products SRL, cu sediul în București. Firma nu a declarat activitate în cursul anului 2021. Până la închiderea ediției nu a fost trimis un răspuns lămuritor din partea societății.

În cazul de la Iași, cu un aspirator „Kirby” de apartament care costă 2.500 de euro, reclamanții nu știu ce deznodământ va avea conflictul cu firma care a distribuit produsul.

Comentarii
  • CRED CA SUNT MAI MULTE PLANGERI LA ADRESA LOR LA ANPC IN TARA.
    SUNT SINGURI CARE SAU ”ARS” .O SINGURA CAUTARE PE INTERNET SI PUTETI AFLA
    CATI LE-AU PICAT IN PLASA .

  • Am fost și eu la o demonstrație de-a lor.
    Agentul a spus ca este ,, demonstrație,, a aspiratorului, ca pe parcursul,,circului,, incepea să insiste pe vânzarea aspiratorului.
    Agentul lipsit de transparență, corectitudine și plin de omisiuni voite. Au o metodă nouă de milogeală, dacă își indeplinesc planul primesc o excursie în străinătate.

  • intrati pe internet si dati cautare dupa aspirator,intrati pe site-ul mariuscucu.
    astia sunt numai o parte din cei pacaliti pe 2022 si problemele create de firma cand au vrut sa de-a retur aspiratorul…cati pacaliti or mai fi care nu au postat pe net. dar pt orice este un inceput.
    bravo jurnalistului !

  • am aspiratorul Kirby acasă de 7 ani și am plătit 2475€ și nu m-a păcălit nimeni cu nimic, spăl covoarele cu el in fiecare luna și îl recomand tuturor.

  • Au fost și la mine cu o prezentare, aparatul foarte tare, curată tot, pe parcursul prezentarari au încercat să mă facă să îl cumpăr dar nu mi a băgat nimeni pana in buzunar!
    Are un preț mai mare dar este interesant de vazut.

  • Roborock, dreame și altele costa 2-3 sute de euro. De 2500 euro umpleți casa de roboți, aspiratoare, spălătoare, moderne, fara țepe pt trepanați.

  • Și eu am vrut sa-l inapoiez la termen de 14 zile dar nu a raspuns la telefon…la a treia saptamana de sunat, a raspuns dar nu a mai acceptat sa-l primeasca pe motiv ca au trecut 14 zile.Nu mi-a placut cum spala mai ales gresia….lasa doar ” zoi” in urma si trebuie sters cu alt mop.Daca ar lasa fiecare comentariul pro sau contra, ne-am mai feri de ” golăneala” lor….😡😡😡

  • Nu stiu ce s-a intamplat cu oamenii astia sau cum este aspiratorul, dar vad o gramada de prostalai care ii catalogheaza pe oamenii aia ca fiind fraieri. La cat sunt de agramati cretinii respectivi, tare ma tem ca au fost prostiti in viata lor pentru niste stifturi cu mult mai jalnice, plus ca sigur sunt din aia care se calca in copite la orice promotie anuntata de Lidl sau vreu magazin de saorme, asa ca marsh acasa, scarbosi ai dracului!

  • N-ai cum să te înhami la rate pentru aspiratoare de 2500 euro când poți cumpăra unul mai bun cu 200 euro decât dacă ești ultimul prostalău.
    Ah, că visezi tu să ajungi la Barcelona pe banii fraierilor, cum să-ți spun, nu-i nevoie să le toci banii ălora, e de ajuns să-ți plătești cazarea și transportul, vreo 1000 euro, din bani munciți, nu din escrocherii.

  • Teapa se face curent si in US. Pretul mare tulbura mintiile plapande care cedeaza, crezand ca daca este scump este si valoros.
    Cand lumea va invata sa faca diferenta dintre pret si valoare nu vor mai fi tepe pe lumea asta si golanii tapangii si politicienii vor trebui sa presteze o munca utila si cinstita.
    Imi place cum unii se mai si lauda ca l-au cumparat sau ca l-au apreciat.
    In US un aspirator bun costa cca. 100$, iar unul specializat doar sa curate/spele pete pe covor este de 150$. In total 250$, ce reprezinta 10% din pretul Kirby.
    Dar un proverb vechi romanesc spune ca „placerea si prostia costa”.
    Ar fi cazul ca lumea sa se reintoarca la folclor si sa mai invete cate ceva nu doar sa meraga dupa reclamele de la TV.

  • Raspuns pt anonim
    Va adresați firmei prin email ca doriti să-l returnați aspiratorul, email catre bancă să opriți plata, de la firma de telefonie o copie sau document că a-ți sunat, plângere la anpc dar să aveți documentația bine pusă la punct.apoi răbdare și nervi de oțel…

  • Pt anonim kirby 1997
    Am philips din 2011 gama pro si este cu mult mai ieftin ca al tău.singura diferență este că kirby are peria frontal jos și are perie.
    Pe youtube este un meseriaș englez care prezintă profesional aspiratorul nu ca agenți români dornici de înavuțire peste noapte.Tipul prezintă aspiratorul de la a la ,asamblare sau cum să înlocuiești consumabilele aspiratorului.
    Avantaj
    Peria regina datorită așezări joase și a periei rotative din interior aduna mai bine mizeria din covoare sau când se aspiră praful.
    Sacul de colectare este destul de mare și este pus intr-un rucsac și vei avea miros sau praf in timpul aspirației.
    Dezavantaje
    Este destul de greu 9kg.
    Nepotrivit pt apartamentele mici ,pt 2-3 covoare cam scump 2500 euro.
    Cand se scoate peria mare și montează furtunul devine un aspirator normal nu te da pe spate când montezi celelalte accesorii.
    Un sac cred costă vreo 10 euro
    Trebuie avut grijă ca curea de distribuție să fie bine pusă când se montează la aspirator se poate rupe.Cine știe cât mai costă și cureaua..
    Destul de zgomotos
    Ca o concluzie nu merită bani.Poate cine stă la vilă și vrea să facă sport de la parter la etaj odată la 2 zile are 9 kile de cărat.

  • Am philips din 2011 gama pro si este cu mult mai ieftin ca al tău.singura diferență este că kirby are peria frontal jos și are perie rotativa
    Pe youtube este un meseriaș englez care prezintă profesional aspiratorul nu ca agenți români dornici de înavuțire peste noapte.Tipul prezintă aspiratorul de la a la ,asamblare sau cum să înlocuiești consumabilele aspiratorului.
    Avantaj
    Peria regina datorită așezări joase și a periei rotative din interior aduna mai bine mizeria din covoare sau când se aspiră praful.
    Sacul de colectare este destul de mare și este pus intr-un rucsac și vei avea miros sau praf in timpul aspirației.
    Dezavantaje
    Este destul de greu 9kg.
    Nepotrivit pt apartamentele mici ,pt 2-3 covoare cam scump 2500 euro.
    Cand se scoate peria mare și montează furtunul devine un aspirator normal nu te dă pe spate când montezi celelalte accesorii.
    Un sac cred costă vreo 10 euro
    Trebuie avut grijă ca curea de distribuție să fie bine pusă când se montează la aspirator se poate rupe.Cine știe cât mai costă și cureaua..
    Destul de zgomotos
    Ca o concluzie nu merită bani.Poate cine stă la vilă și vrea să facă sport de la parter la etaj odată la 2 zile are 9 kile de cărat.

  • Vai Doamne ce pisalogi sunt ăștia. Ma suna de nenumărate ori, le spun ca nu sunt interesata și insista sa vina azi. Le spun ca nu sunt acasă ca nu am un program fix etc și ea insista domnule ca vine duminica 😳 ca nu plătesc nimic, ca e gratuit data viitoare cred ca ajung sa o înjur pe madamme.

  • Citesc comentariile și sunt uimit!
    Cred că aprecierele pozitive în marea majoritate sunt date de cei care au legătură cu acest aspiratorul și angajați firmei.
    Numai cumpărătorul este de vină..nu a citit, nu s-a informat, a semnat ca primarul etc.
    Atunci ce rol mai are agentul? Ori faci demonstrație ca lumea ori vinzi.
    Dacă nu oferi toate explicațiile despre aspirator și la contract ,despre ce vorbim? Atunci nu sunt profesioniști,sunt niște oameni care s-au vândut pe 30 de arginți să facă un ban prin diverse metode.
    Citeam pe un forum că cei care au reușit să restituie aspiratorul după constatarea agentului și plata uzuri de către client. Aspiratorul este igienizat, polisat și revândut altor posibili clienți.
    Cei care se mândresc cu minunea curățeniei s-au întrebat vreodată câți înaintea lor au avut aspiratorul?
    Ce mai este de spus sau scris despre această ,, țeapă „? Corectitudinea firmei este de cea mai joasă speță.
    Insistențele telefonice ale operatorilor din firmă timp de 6 luni(și nu este singurul caz după câte am citit),cum se numește? În lege este numit hărțuire!

  • Ultramodern mă faci să râd…este produs între 2015-2018…in plus firma vinde aspiratoare și nu are pe site politica de retur.
    Și din câte știu păgubitul poate returna chiar și după 14 zile .

  • Kirby ca firma nu mai exista, dar Dl Kirby a făcut primul aparat de curățat (aspirator) acum 150 ani. Că conglomerate mari gen General Electric cu Electrolux sau altele merg bine este normal. Asa sunt afacerile în toată lumea. Fiecare are și o divizie de lux, gen Miele, Kirby, etc, dar NU SE VÂND LA USA. Sunt extrem de scumpe, nu sunt pt un om normal sa plătească asa ceva. Ca și comparație un Ferrari fata de o limuzina de 50.000 eur.

  • As vrea sa fac curățenie în ocol la oi și cai.
    Puteți sa ma puneți în legătură cu un vânzător al acestui aspirator?
    Sper ca rezista la bălegar, doar e kirby.

  • Wow! Da corect titlul ,, țeapă „.Să îți vândă un aspirator folosit de alți, igienizat și vândut ca nou ! Iar agentul și firma nu precizează aceste informați ! Nu este eludare de la normele legi astfel de cazuri? Nu este caz penal de înșelare a clientului?

  • Pt Fane
    LEGEA 34/2014 ANPC se gaseste pe internet
    Daca consumatorul se regaseste in documentatia ANPC-ului ca a fost inselat sau lipsit voit de informatii din partea vanzatorului , returul produsului creste la 12 luni de la sfarsitul celor 14 zile regulamentare de retur.

  • Am lucrat si eu la aceasta companie pe pozitia de agent vanzari timp de aproape 4 ani si acum reprezint in continuare cu mândrie acesta companie! Nu sunt un golan, am familie, 2 copii si sunt crescut si educat sa nu pacalesc pe nimeni🙏
    Nu inteleg din ce cauza jigniți agentii de la Kirby, este alegerea voastra, dar e pacat sa aruncati cu vorbe goale, fara rost. Cine a publicat acest articol sa publice si contractul doamnei ‘’pacalite’’ si sa vedem in contract ca nu este specificat termenul de retur🙏 E normal ca si cumpărător sa fii corect, la fel si cel care a facut acest articol sa fii cerut aceste informatii, nu doar sa publice ceva ce nu a fost verificat inainte(cancan).
    Eu pot sa Vin cu anumite informatii catre cititorii de buna credință:
    -compania vinde aceste sistem din 1914, companie tepara care sa reziste de atat timp pe piata si care sa vanda un singur produs de cand a fost infintata, nu are cum sa fie țepara;
    -pretul aparului se regaseste pe site-ul companiei din America si este doar pt America, nu se pot comanda aceste aparate pt alte tari;
    -politica de retur se afla pe contract, iar contractul este de o singura pagina, format A4, unde a avut loc si termenul de retur, acesta fiind de 14 zile;
    – am vandut in cei aproape 4 ani peste 350 de aparate si nici un client nu mi-a spus ca a fost pacalit, chiar daca printre clienti au fost oameni simpli, scriitori, profesori, oameni din televiziune, actori, cantăreți, familii de varsta a 3-a si tineri;
    -oamenii care au vazut prezentarea si au inteles ca nu e vb doar de un aspirator, ci de o investitie pe termen lung(avand o durata de viata medie de 30 ani), de igenizare a casei, de aspirat in profunzime, de curatat cu brio salteaua de acarieni si de spalat covorul(nu gresia, aici nu e un punct forte ) au ales sa-l cumpere si sincer sa va spun au facut o alegere excelenta🙂In schimb au fost si nenumărate prezentari unde clientii au ales sa nu-l cumpere, s-au gandit la bani, nu neaparat ca nu si-l permitea, (avand in vedere ca se gasesc solutii de achiziționare in rate, iar peste 80% din vanzari asa le-am si facut) dar pur simplu nu au putut psihic sa treaca peste pret, a fost alegerea clientilor, dar si-au facut macar o idee despre produs si ce inseamna cu ADEVARAT un sistem de curatenie;
    -achizitiile se fac pe baza demonstrațiilor in casa si pe parcursul demonstrației facem o proba cu aspiratorul clientului fata de aspiratorul Kirby, la parchet, canapea si covor si aici clientul vede purul ADEVAR ca aspiratoarele din comert nu sunt deloc eficiente;
    -agentii de vanzari, prin prezentarea susținută ii fac pe clienti sa inteleaga toate avantajele pe un termen lung de timp si aici clientii sunt liberi sa aleaga🤝
    Va doresc spor in toate si lasati ura si dușmănia la urma, asistați la o prezentare si vedeti daca se merita sau nu sa se plateasca acest pret, e cea mai înțeleapta decizie🙏Apoi judecam❗️

  • Pt Emanuel
    Uiți un lucru simplu și voit…ceva normal la voi…. citește legea 34/2014… și tu vinzi aspiratoare sh ca noi fără să informezi clienți…cum oi scoți peria mare este mai slab decât orice aspirator.
    Ai copii și îi educi si pe ei sa devină ca tine … fără coloană că să vinzi un aspirator pe lună… înșelând oameni…
    La prețul cu care se vinde voi nu dați nicio garanție scrisă cu seria aparatului…
    ARTICOLUL 10
    Omisiunea informaţiilor privind dreptul de retragereModificări (1), Reviste (2)

    (1) În cazul în care profesionistul nu a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere conform art. 6 alin. (1) lit. h), perioada de retragere expiră la 12 luni de la sfârşitul perioadei iniţiale de retragere de 14 zile.

    Nu vă mai faceți reclamă… citește mai întâi legile apoi mai stam de vorbă

    .

  • Emanuel
    Uiți un lucru simplu și voit…ceva normal la voi…. citește legea 34/2014… și tu vinzi aspiratoare sh ca noi fără să informezi clienți…cum oi scoți peria mare este mai slab decât orice aspirator.
    Mergeți pe la clienți sa vă plângeți ca dacă nu vă faceți targetul ,nu plecați in excursie…si ultima citită era să vândă 4 pe luna. Oameni cu bun simț va primesc în casă ca voi să îi tepuiti.
    Ai copii și îi educi si pe ei sa devină ca tine … fără coloană că să vinzi un aspirator pe lună… înșelând oameni…
    La prețul cu care se vinde voi nu dați nicio garanție scrisă cu seria aparatului…
    ARTICOLUL 10
    Omisiunea informaţiilor privind dreptul de retragereModificări (1), Reviste (2)

    (1) În cazul în care profesionistul nu a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere conform art. 6 alin.

  • Emanuel the liar
    Ai lucrat ?… și acum o reprezinți cu mândrie…de cum ai început, ai și început cu o minciuna… când se face contractul datoria ta este să-l prezinți și verbal cât și să-l citească cumpărătorul… dacă în timpul reprezentatiei tale omiți voit informați,conform legi după câte știu se poate face returul și după 14 zile…sunt sigur ca ști asta …dar nu se trece și asta contract…
    … dacă citeai atent și celalate comentari atent… găseai o postare de la o doamnă care a sunat , în termenul de 14 zile, și nu a raspuns nimeni…a 3a săptămână au răspuns și au refuzat returul… și nu este singurul caz din țară…acum a explodat…
    …voi anunțați că veniți la o demonstrație gratuită ca apoi să vă „urcați” pe client prin tot felul de metode oneroase să vă cumpere aspiratorul… așa bagi șarpele în casă …
    …iar onestitatea firmei și a reprezentaților…nu găsesc cuvântul potrivit unde să vă clasez…ce adjectiv.injectiv sau un adjectiv să folosesc…

  • @Dalai
    Frumos raspuns si frumos suflet poti sa ai!

    Din pacate cu genul asta de oamenii nu pot comunica, dar sper sa atragi numai oameni de genul tau pe langa tine.

  • @Emanuel the liar
    Frumos cum judeci, numai de aici imi dau seama pe cine vreau sa lamuresc cu anumite informatii😩 Am stat pe pozitia de agent de vanzari, iar acum am grija de un punct de lucru pe Bucuresti, deci am fost pe o pozitie si acum sunt pe alta pozitie si reprezint aceasi companie, stiu ca e greu de inteles, mai degraba sa venim cu jigniri si cu răutăți!
    E alegerea voastra sa fiti si sa va comportați cum doriti🤝

  • @Anonim -Nu s-a raspuns la telefon!

    Imi pare rau sa aud acest lucru, dorim sa aflam care este franciza care a procedat asa? Puteti sa lasati aceasta informatie pe site-ul oficial din Romania si garantat vom luam măsuri! Pe viitor cand cineva întâmpina probleme de genul asta indicat ar fii sa se trimita pe o adresa de e-mail o informare ca se doreste returnarea produsului, iar aceasta informare daca este facuta in termenul de 14 zile o sa se ia in calcul chiar daca raspunsul vine dupa acest termen de 14 zile, dvs. ca si client sunteti acoperit🙂

  • Emanuel
    doamna care a scris este anonim, pacat, ,comentariul ei se regaseste mai la inceputul postarilor.
    si nu cred ca este singura din tara care s-a confruntata cu astfel de problema.pe fb sau pe forumuri am gasit si postari cu pensionari(de fapt o pensionara, ar fi } atrasa in cursa.
    ..daca doamna este anomin a sunat, poate nu stie sa foloseasca emailul?!
    voi incerca sa adun cat mai multe dovezi de comportament neadecvat a reprezentantilor vostri…geme un forum pe anul in curs de plangeri impotriva kirby….
    …numai insistati la oameni cu telefoane cand va spun ,,nu”, nu mai folositi metoda ,,excursia”‘, sau alte tertipuri….mergeti faceti o demonstratie beton dela specificatiile tehnice(care din pacate nu se regasesc), poze cu acarieni samd…lasati oameni sa se gandeasca dar vor vrea sa achizitioneze…
    Trebuie sa intelegi daca vi numa pti demonstratie te tii de ea, daca vrei sa vinzi da le timp ,nu veniti noaptea …voi nu aveti norme de conduita?
    iti mai repet odata si ultima oara :orice omisiune de informare din partea agentului sau a firmei care vinde aspiratoarele , orice cand ma refer la prezentarea aspiratorului si pana la contract sunt omise de catre agent(important demo-ul se face intr-un spatiu necomercial ) voit duce automat conform legi returul la12 luni.
    Plangerea daca este corect redactata catre ANPC si prezinta evenimentul de la ,,A” la ,,Z” ,nu prea vad bine firma vanzatoare din Iasi.

  • Eu personal reprezint aceast brand din anul 2009, stim exact ce vindem si putem sa dovedim tuturor ca nu exista doar o mica diferent, ci o diferenta de la cer la pământ intre ce exista in comert si ce promovam noi. Cine este doritor sa vada produsul si sa vada si diferenta are tot dreptul sa accepte sau nu , iar de cumparat va dati seama ca nimeni nu o sa bage mana in buzunar. Din pacate foarte multi isi dau cu parerea fara sa vada o demonstratie, iar cei care au vazut si au judecat dupa , jos palaria, au ce sa comenteze si e normal sa fie pareri pro si contra, dar sa spui ca se rezolva cu alt aspirator fara sa se dovedeasca acest lucru iar nu mi se pare Ok. Ideea este ca acest sistem trebuie vazut si trebuie sa se inteleaga avantajele lui, nu putem sa-l vindem la persoane care nu aprecieaza ce promovam noi, cum am spus si anterior sunt si foarte multi colegi noi care din pacate nu sunt implicati iar de aici si anumite stângăcii, dar cum e normal ca la inceput sa fie mai greu ii intelegem si incercam sa-i invatam cum trebuie sa se procedeze. In ziua de azi sunt oameni care prefera sa dea 12.000 lei pe 2 telefoane schimbate in interval de 2-max. 4 ani, sau pe o excursie de o saptamana si alte persoane care dau 12.000 lei pe un sistem care dureaza 20-30 ani, nu spun ca alte aspiratoare nu au durata asta de viata, posibil toate sa aibe durata asta, dar degaba rezista daca nu sunt si eficiente
    Nu inteleg din ce cauza stati sa i judecati pe restul de + 600 clienti lunari din Romania(pandemia a fost un plus pt cresterea vânzărilor lunare) si criza din 2008 a fost iar un plus , pt ca oamenii in vremurile grele fac investitii, si sunt mai reținuți, vedeti este exact invers de cum pare) , ei decid dupa o demonstratie de 90 minute sa investeasca in aceste sistem, apropo 90 minute de munca, de probat si de explicat, nu doar de vb.
    Vreau inca o data sa lamuresc acest aspect de informare si va rog sa verificati conform legii. Informarea noastra cu dreptul de retur este scrisa in contractul de vanzare-cumparare, un contract de o pagina A 4, acolo clientul este informat ca are acest drept. Legea spune ca un client trebuie sa fie informat, dar nu specifica cum.
    Ps. Cand mergem intr un magazin, de orice fel si mergem sa platim produsul respectiv, va informează cineva verbal care e dreptul de retur fara ca dvs. sa adresați aceasta intrebare??😄😄😄Dar Sigur este scris pe undeva termenul de retur si politica interna. Sincer sunt un om care de fel vede partea plina a paharului, incerc de fiecare data sa cresc, sa ajut si sa schimb gandirea clientilor, iar din fericire din 1994 si pana in prezent produsele Kirby au fost achiziționate de peste 120.000 clienti norocosi care au optat pt o casa mai bine întreținută! Fiecare persoana este libera sa aleaga cum doreste de cuvinta sa întrețină casa, curatenia se poate face si cu o matura, dar aici sunt clientii care aleg cum doresc sa aibe o casa, si anume sa arate curata sau sa fie curata, sunt doua aspecte total diferite chiar daca par asemanatoare🆘🆘🆘

  • Emanuel🤮
    Dacă sunteți așa de serioși… vindeți atatea aspiratoare peste 600 sute(minciuni) , păi asta înseamnă în vreo 30 de ani voi ați vândut peste 220.000 de aspiratoare!?!
    Din care jumătate au fost returnate și peste un milion de oameni hăituiți de insistența voastră paranoică da vindeți ceva.
    Un reprentant de al vostru a povestit cuiva la o demonstrație ca vinde maxim 4 pe luna.
    Minti, minți de înghețată și iadul!
    Nu stiu cum de nu îți este rusine!
    Mai dute și la altă masă sa faci curat ești plictisitor!

  • Emanuel
    2500 pe un aspirator? Fabricat in 2015!
    Dacă angajez o firmă să facă curat nu ma costă pe an atâția bani!
    Acarienii ți-au afectat la greu conștiința, scandalul ăsta vă dă peste cap.
    La peste 20000 de vizualizări pe Iași dar pe retelele de socializare, câți vor vizualiza?
    Dacă se sharuieste pe rețelele de socializare va arăta cam rău pt voi. Eu unul voi urca în rețea acest articol + alte plângeri culese de mine pe anul 2022 sunt și din 2007

    Fă mai des curat în casă și vei economisi 2500 de euro,valabil și pt viitori clienți păcăliți sau nu.

  • Adaug aici un ultim raspuns!
    Degaba vrei sa lamuresti pe cineva sau sa schimbi ceva ca nu ai cu cine! Stati si judecatii pe altii si mergeti peste ei sa le schimbati gandirea ca pote poate reusiti, dar banuiesc ca din tot ce am scris si ce am raspuns a fost de ajutor!
    Vin iar cu ultimile lămuriri:

    In anul 1994 era doar o franciza, iar pana in anul 2010 au fost active 3 francize, de la an la an au fost deschise alte francize si astfel s a ajuns la aceasta crestere! (ai posibilitatea sa ti ceri iertare ot ca judeci fara sa gandesti)
    -agent cu 4 vanzari pe luna, asa am vandut si eu in lrimele 3-4 luni de activitate si apoi am avut iar crestere, sunt agenti in companie care stau 1-2 luni si nu vand nici nu ai vrea sa vezi i preze tare de la ei ca nu ar avea cum sa vanda nici in 10 ani unu( dorinta, increderea si disciplina depinde de tine ca om) ( nu ma face mincinos ca se pre ca tu esti ala)
    -statistica pe returnați o avem de sub 2%( esti obraznic in declarati, iar asti 2% se regasesc pe site utile de genul) parantezele sunt pt toti cei care se regasesc
    -Rusine nu o sa mi fie niciodata pt ca sunt cum sunt, dar deja parca iti este rusine tie de felul tau de a fii😄😄
    In timp ce scriu aici sa stiti ca azi lana la ora aceasta s-au facut 27 de achizitii😛😛😛 si mai avem 30 de agenti intrati in prezentari de la ora 20:00, vedeti cum o sa mai dormiti la noapte pt acest rezultat😃😃😃
    Sunteti aici doar sa atacati si sa vedeti numai minciuni din aceste informatii. Mi-am dat seama ca aici altii nu trebuie sa judece, pt ca judecati voi pt toti😄😄😄. E vb doar de răutăți si va las sa va adunați si sa discutați intre voi 😆
    Aici e foarte bun exemplul asta : CÂINII LATRĂ URSUL MERGE👏🏻👏🏻👏🏻
    Sanatate tuturor 🙏

  • Emanuel
    Ești penibil, ai dat in mintea copiilor.
    Te lauzi cu ce? Ce fapte de binefacere faceți voi noaptea? La oră de seară când oameni sunt obosiți de la serviciu, hop că apare ,,umilul și modestul,, reprezentat să vândă iluzii scumpe și înșelătoare.
    Mâine să ne informezi că cincinalul a fost implinit!
    Mergi ca culcare dar mai întâi i-a microscopul și caută acarieni😂😂😂

    🤣🤣🤣🤣🤣

  • Emanuel
    Ești penibil, ai dat in mintea copiilor.
    Te lauzi cu ce? Ce fapte de binefacere faceți voi noaptea? La oră de seară când oameni sunt obosiți de la serviciu, hop că apare ,,umilul și modestul,, reprezentat să vândă iluzii scumpe și înșelătoare.
    Mâine să ne informezi că cincinalul a fost implinit!
    Mergi ca culcare dar mai întâi i-a microscopul și caută acarieni😂😂😂

    🤣🤣🤣🤣🤣

  • 12.000 de lei in aspirator!?!
    In numele Domnului, ce face?
    Presupun ca aspira si spala .Din cate am citit trebuie achizitionat separat peria de spalat covoare.
    ce va urca pretul la vreo 13.000-13500 de lei.
    Nu cred sa este un obiect atat de important in casa ,acum exista aspiratoare de la 500 de lei care aspira paturile.
    Analogia cu telefonul scump si asipirator este deplasata din partea reprezentantului.
    Cu un telefon scump de lauzi la prieteni si il folosesti zi de zi. Iar aspiratorul il folosesti odata la cateva zile si nu poti sa-l iei cu tine in oras sa te lauzi.
    La 8 seara (dupa scrierele agentului) incep demonstratiile, ce discenamant au clienti dupa o zi de munca?
    Voi credeti ca merita 12.000 de lei pt un apartament?

  • Am acest aspirator si il recomand. Am spalat mocheta cu el chiar ieri. Aspira foarte bine chiar si dupa 3 ani de utilizare. Pentru noi este al 5 lea membru din familie. E foarte util si versatil ,fiind dotat cu tot felul de accesorii. Un produs bun!

  • Irimel Balmus Iasi
    🤔La 9 kile cât are …ai adoptat și tu o ființă să te încălzească noaptea… aspirație bună are…ce îți mai lipsește?…o cină și o noapte romantică, lumânări parfumate,o măslină și apoi o sucțiune ala KIRBY…🤣….la prețul ăsta trebuie să ai pretenție de nabab…

  • Sau scris despre aspirator comentarii atât pe acestea pagină, forumuri și rețelele de socializare.
    Merită toți acești bani?
    Prețul aspiratorului sare peste 12.000 de lei în caz ca se achiziționează și alte accesorii.
    Unii spun că vulpea când nu ajung la struguri spune ca sunt acri .
    La un apartament între 2 și 4 camere ( 40 până la 120 mp) nu îi văd rostul. Fiecare colțișor al camerei este ocupat cu câte ceva.Folosirea lui kirby este greoaie.aspiratorul este bun pt spații aerisite,mari,unde își va dovedi eficiența pt covoare și suprafețe dure.
    Eu am un aspirator Jimmy pt saltele ,canapele și perne. Este conceput pt așa ceva și costă (între 500 și 800 de lei) sub 1% din prețul lui kirby.

  • Buna ziua, sunt unul dintre clientii care au reusit returul produsului in 14 zile, bineinteles cu peripetii, intrucat agentul Kirby a venit si a facut fisa de retur prin care m-a informat ca am de achitat 200 E pentru uzura produsului respectiv o perie zgariata, polish, saci utilizati, sampon utilizat, etc , dorind sa-i achit suma pe loc, surpriza, nu avea chitantierul la el ,asa ca dupa cateva zile am fost nevoita sa-l retunez eu firmei lor din Cluj-Napoca, bineinteles achitand si contravaloarea uzurii , 200 E, comunicată de agent, in termenul de 14 zile, mentionez ca achizitia am facut-o in rate pe 48 de luni, deci a trebuit sa fac anularea contractului de credit tot in 14 zile firmei Tby Bank, deci in cunostiinta de cauza VA RECOMAND PRUDENTA MAXIMA IN CAZUL IN CARE DORITI RETURUL PRODUSULUI, INCADRATI-VA IN CELE 14 ZILE, ORICUM PT PRODUSUL UTILIZAT VETI AVEA DE ACHITAT CEL PUTIN 100 E, bafta multa tuturor.

  • @Anamaria Mama mea a primit o prezentare poate chiar azi. Urmează să văd ce a semnat din neatenție, și cu ce preț putem ieși din această neplăcută situație.

  • Ce proasta si tanti asta si a dat numele in ziar si toti o injura. Mai e si medic….nu prea destept cred. Va ramane pe internet, noi ca si clienti vedem ce poate sa faca aparatul si nu ne intereseaza o disputa intre un singur client si firma.

Adauga un comentariu