Titlurile zilei

Tragedie în trafic la Iași! Un tânăr motociclist a murit într-un accident dubios. Soția lui s-a prăbușit de durere: „Papy, ai distrus o familie din cauza motoarelor tale”

Publicat: 18 aug. 2020
Tânărul motociclist care a murit în accidentul cumplit a lăsat în urmă un copil de un an
Tragedie în trafic la Iași după ce un tânăr motociclist a murit după o manevră greșită

Tragedie în trafic. Un tânăr motociclist a murit într-un accident dubios. Tânărul s-a urcat pe motor și a circulat cu viteză, însă, la un moment dat, a intrat în coliziune cu un autoturism. Unele voci spun că motociclistul ar fi vrut să depășească un autoturism pe partea dreaptă, însă autoritățile spun că, din primele cercetări, a reieșit că femeia care conducea autoturismul ar fi schimbat banda fără să se asigure

Tragedie în trafic la Iași. Un tânăr în vârstă de 26 de ani, pasionat de motoarele pe două roți, a murit după un accident cumplit. Se afla pe o motocicletă și circula dinspre Lețcani către Iași. La un moment dat, motocicleta pe care o conducea a intrat în coliziune cu un autoturism condus de o femeie. Motocicleta s-a izbit violent de un cap de pod, iar motociclistul a fost grav rănit, intrând în stop cardio-respirator. Martorii au sunat imediat la 112, iar la fața locului a ajuns un echipaj de Terapie Intensivă Mobilă (TIM), medicii începând imediat manevrele de resuscitare.

Rudele tânărului au ajuns la locul producerii accidentului

Din acel moment, ceea ce avea să se întâmple părea desprins dintr-un film de groază. La locul accidentului au ajuns treptat soția tânărului, fratele acestuia și mai multe rude. În timp ce medicii îi făceau manevrele de resuscitare, familia tânărului plângea și se ruga. Tot ce s-a întâmplat a fost dramatic. Soția tânărului țipa și îi reproșa că a distrus o familie din cauza pasiunii sale.

„Papy, trezește-te, ai lăsat o familie pentru motoarele tale”, striga disperată tânăra sa soție.

Până și oamenii legii au izbucnit în lacrimi

Până și oamenii legii aveau ochii în lacrimi când asistau la scenele dramatice. Ionuț Bogdan avea 26 de ani și era recent căsătorit. Împreună cu soția sa au adus pe lume o fetiță de un an și câteva luni. Micuța a rămas fără tată din cauza unei manevre greșite. Polițiștii ieșeni au transmis că șoferița ar fi cea vinovată, însă nimic nu este deocamdată clarificat.

„În cauză a fost deschis un dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunii de ucidere din culpă, iar cercetările continuă pentru stabilirea întregii situații de fapt”, au precizat reprezentanții Inspectoratului de Poliție Județean (IPJ) Iași.

Trupul neînsuflețit a fost transportat la Institutul de Medicină Legală (IML) Iași

Trupul neînsuflețit al tânărului a fost transportat la Institutul de Medicină Legală (IML) Iași pentru necropsie. Ulterior vor fi stabilite cauzele decesului. Motociclistul nu avea echipament de protecție. Era echipat doar cu o cască, însă impactul a fost extrem de violent, iar rănile pe care le-a suferit s-au dovedit a fi fatale. Pe pagina de Facebook a tânărului au început să curgă mesajele. Zeci de prieteni și-au manifestat susținerea pentru familia care trece acum prin clipe crunte.

Tragedia ar fi putut fi evitată

Ceea ce s-a întâmplat ieri la Iași ar trebui să ridice multe semne de întrebare tuturor. O clipă de neatenție distruge vieți, iar ieri s-a văzut din plin asta la locul accidentului mortal. Ionuț sau Papy, cum i-au spus până ieri prietenii, a fost pasionat de motoare. Zeci de ieșeni împart aceeași pasiune și, din păcate, sunt expuși la astfel de incidente. Respectul în trafic și atenția trebuie să fie la ordinea zilei, dar, din păcate, nu se întâmplă asta. Acum, un copil va crește fără tată și nu se va putea bucura de iubirea ambilor părinți din cauza unei greșeli care putea fi evitată. Dumnezeu să îl ierte!





Comentarii
  • Sincere condoleanțe. Un instructor auto bun ar fi învățat o pe șoferiță că la schimbarea benzii spre dreapta oglinda NU oferă siguranță! Se privește scurt ambele geamuri dreapta apoi execuți manevra. Tânărul a murit nevinovat cu o trecere legală pe dreapta ce legea îi permite. Cât privește cei cu motoare trebuie respectați mai mult, acceptați și tolerați pentru vitezele superioare.

  • Te uitiin oglinda, scurt, si nune nimeni!
    In secundele urmatoare, un motociclist nerespectat suficient, zboara pe langa tine glont cu 150km/h.
    Daca l-ai acrosat, e PA! Cu sau fara respect!
    Poti fi…viu si…respectat sau nerespectat O SINGURA DATA si esti mort!

  • Bai bulangiilor , care nu siti sa conduceti , schombati banda nu semnalizati mai aveti si bmw uri de alea besinoase pe voi , sincer eu daca va prind in Trafic va bat de va cacati pe voi is 78 Arc am la Citroen va astept sa va rup mufele in gura

  • Ba bulangiilor care aveti bmw uri coji tigai etc eu daca va vad in trafic ca faceti de astea , cobor si ca fut mufele in gura mai aurolacilor Is 78 Arc am la Citroenu meu sa va feriti de mine atat va zic !

  • La viteza enorma pe care o avea motociclistul,NU putea fi observat.
    Trebuia sa priveasca si el in fata..
    E clar ca vitezomanii au serioase probleme psihice,iar testele psihologice pt scolile de soferi sunt neconcludente,neadaptate..
    Prea multi de
    menti pe soselele din RO.!

  • Locul e tare periculos, pentru toate categoriile de vehicule. Este cert faptul ca pe motoretistul cel corect, care circula legal si preventiv, este cert ca l-a sicanat in trafic umbra semnului de limitare a vitezei la 60km/h.
    Aceste semne, presarate de-a lungul intregii portiuni de drum inca de la reprezentanta Toyota si pana la Antibiotice, aceste semne au forma strict rotunda, de cerc, insa lasa o umbra ovala. Acest lucru induce in eroare cascadorii de pe motoare, iar ovalitatea umbrei semnului respectiv impiedica motoretistul sa se opreasca in mai putin de 17 metri de franare de la viteza de 60, mai ales in cazul unei depasiri pe dreapta, perfect regulamentara si aia. Noroc cu capetele de pod. Amin, Papy, lumea noastra a mai pierdut un pasionat. Stie sotia lui ce stie.

  • nu vreau sa par rau, condoleante familiei, dar acum te uiti in dreapta si nu e nimeni si in secunda 2 te trezesti cu el in portiera….

  • nu vreau sa par rau, condoleante familiei, dar acum te uiti in dreapta si nu e nimeni si in secunda 2 te trezesti cu el in portiera….

  • nu judec, aparent motociclistul a fortat depasirea pe partea dreapta. avea viteza. probabil si soferita, presata de trafic, a vrut sa se replieze pe dreapta. intimplator cunosc bine segmentul de drum, problema, ocolita de toti, este administratorul drumului, asta ar trebui sa fie spus clar de catre cei de la rutiera. acolo este o ingustare, apoi este o groapa la marginea benzii inainte de capul de pod, apoi capul de pod… o secunda daca nu esti atent groapa te „arunca” pe alta directie. poate ambii conducatori nu au fost suficient de atenti/prudenti, dar zona respectiva este o capcana, dovada ca mai exista cruci in locul respectiv…

  • ”Au zis polițiștii că cutare e vinovat”. Nu vă supărați, nici pe vremea comuniștilor nu-și permitea Miliția să atribuie vinovății, la accidentele de circulație, pentru că își știa lungul nasului. Acolo lucra expertul, instanța și contra-expertizele, dacă era nevoie. Nu se spune nimic de viteza motociclistului, de viteza autovehiculului, de manevrele celor doi, care au condus la impact. Un indiciu în poză; văd o ștersătură pe aripa dreaptă. Pentru că masa autoturismului e mai mare decât masa motocicletei, este exclus ca impactul să fi mutat mașina șoferiței din loc. Și nici poliția nu avea voie să mute mașina, pentru că vicia câmpul probator. Înseamnă că motociclistul a vrut să depășească prin dreapta, ceea ce, deja, e cu cântec. Faptul că a zburat prin aer ”zeci de metri” (câte zeci ?!), spune ceva despre viteză. Unde a ajuns motocicleta, după impact ? Din câmpul posibilităților de manevră avute de motociclist, ce rezultă ? Că a vrut să depășească. Că n-a facut-o prin stânga, ori pentru că avea ceva în față, ori că venea ceva pe contrasens. Atunci a încercat fenta prin dreapta, fără să ia în calcul că șoferița nu se aștepta la chestia asta, ca să se uite în oglindă. Evitare a fost, pentru că se înfigea ca un cui, în portbagaj; s-a prelins cu motorul lui până în aripa dreaptă, a șters-o (înfundătura de impact nu e adâncă) și a zburat, de-a berbeleacul, prin aer și pe asfalt. Depinde de viteză; dacă venea mai încet, poate era timp de frânare, de anticipare, de manevră de evitare; cu cât viteza crește, cu atât posibilitățile de reacție, în timp util, scad. Sper, pentru el, să-și fi pierdut cunoștința pe loc, pentru că un asemenea impact doare groaznic (știu ce spun, la viteze mici); urli de durere și te dai de-a dura, pe asfalt. Probabil că la el ”s-a stins lumina” aproape instantaneu. Mai încolo, nenea expertul va plictisi instanța cu lungi disertați științifice, iar avocații vor plictisi și mai tare instanța, cu și mai lungi disertații, sentimentalo-juridico-retorico-științifico-fantastice. Resquiecat in pace.

  • Nu vreau sa fiu marlan sau nesimtit, dar lasati, pe Pacurari rupeti motoarele in doua, mergeti si cu 200 km/h. Si nici unuia dintre voi nu va pasa. Ma repet, nu vreau sa fiu nesimtit, dar pe bune, ieri in timp ce baiatul asta se zbatea intre viata si moarte era un motociclist pe Pacurari care mergea intr-o roata. Stiti bine ca nimic nu se opreste aici si ca va faceti de cap in continuare.
    Este viata voastra in jos, pacat de voi ca sunteti oameni normali la cap, dar cand va urcati pe motor sunteti dumnezei.
    CONDOLEANTE FAMILIEI INDURERATE !!
    Ramai cu bine baiate … pacat, erai prea tanar.

  • Careva, de mai sus, zice că în locul respectiv ”mai există cruci”. Judiciariștii ar trebui să știe că, dacă pe un drum apare o cruce, cu siguranță acolo, în timp, vor mai apărea și alte cruci. De ce ? Nu e nimic paranormal în chestia asta. Înseamnă că acolo există ceva, în configurația locului, care predispune la accident. Abia după ce apare o pădure de cruci acolo îți pui întrebarea dacă n-ar fi ceva în neregulă cu drumul.

  • motociclistii braveaza in trafic nici nu ai timp sa vezi cand intr-o secunda ti-a aparut in fata si strazile sunt ca la noi …… la nimenea

  • tocmai am trecut, din nou, prin zona respectiva. exista groapa despre care povesteam, exista un parapet care se termina inainte de capul de pod si este montat in exteriorul capului de pod (l-as fi montat in interiorul capului de pod ca, intr-un caz nefericit, sa lovesti parapetul nu capul de pod) si in zona este desenata 1 banda dupa care se largeste la aproape 2 benzi (ca nu sint standard doua benzi pe „european”) exact in zona cu groapa si capul de pod (zona accidentului). politistii de la rutiera au avizat marcajele, probabil de asta judeca si dau verdicte. mi se pare ca intra in atributiile lor si sa amendeze administratorul drumului pentru neconformitati (parapetul de pe marginea drumului montat inainte de capul de pod as zice ca este clar un pericol). dar mai trebuie sa moara multi pina o sa inteleaga cineva de ce sint necesare autostrazi, drumuri expres… nu zic ca motociclistii, soferii, ar fi corecti, dar daca infrastuctura e plina de capcane vor fi in continuare multi morti.

  • Eu nu știu cum se descurcă e românii în Paris, Atena, Italia, Spania unde motocicletele îs mai multe decât mașinile pe străzi parcă. Traficul disciplinat, au banda lor, toată lumea e ok. Ei în România, pe lângă infrastructura de tot rahatul mai e o problemă: șoferii nu țin cont de alte vehicule decat ce e mai mare decât el, ca la moldoveni. Prioritate are ăla care e mai mare. Daca pe banda din dreapta venea un tir? Mai făcea cucuoana dreapta in fața tirului? Cu siguranță nu! Vorba unui prieten venit de afară: man, mi-as lua și eu motor dar românii încă nu îs pregătiți pentru motociclete. Noi inca suntem în anii ’80 referitor la mentalitate in trafic.

  • Ar trebui ridicată virsta pentru cat. A de la 24 la 40. Ce dracu a avut în cap copchilu ăsta să depășească pe dreapta și să mai meargă și tare pe un drum atit de păcătos??? Condoleanțe familiei dar tzincul a dat dovada de o prostie crasă. Biker de Copou nu de cursă lungă. Aviz băiețașilor care se cred bikeri dar nu sunt altceva decit marinari de apă dulce…

  • CONCLUZIE: CINE ESTE DE VINA!?
    Legat de asigurator, poate oferi daune de peste 1 milion de dolari despagubiri familiei motociclistului? Nu? Macar atat pentru ca viata unui om nu are o valoare in bani dar cat sa se descurce dupa aia…

  • Depasirea pe partea dreapta a sensului de mers legala? Chiar si cu o singura banda pe sens????? Nu tu semnalizare…plus ca sigur avea mai mult de 60 km/h. Doamne fereste!!! Depasirea pe partea dreapta se efectueaza numai in anumite conditii stricte.

    Dar daca avea mai mult de 100 km/h ia ajuns imediat in portiera..era aproape imposibil de evitat. Hai sa bagam oameni la puscarie nevinovati poate, nu? Oamenii trebuie sa fie constienti cand se urca la volan sau pe o motocicleta si sa respecte regurile de circulatie. Sper sa fie camere de luat vederi in zona sa se lamureasca cazul. Eu unul nu cred ca soferita este de vina…dar om trai si om vedea. Condoleanta familiei!

  • Dumnezeu Sa-l ierte!
    Intr-adevar, exista o problema cu motociclistii… Ating 100 km/h, in 2 secunde. Acum te uiti in oglinda, nu vezi nimic, te trezesti cu el langa tine!
    Ei, nu au reguli de circulatie?
    De ce le este permisa depasirea pe partea dreapta?

  • Arc ăla cu Citroenul. Îți rup traheea ca la pui mâncărimi durduliul . Te duc in pădure la ciric și te abuzez fraierica. Ne vedem pe traseu mascoto!!!

  • Este adevarat ca pe motocicleta te crezi ZMEU pentru ca asta inseamna adrenalina dar tara noastra mai are mult pana ajunge la disciplina in trafic de care avem nevoie, asta pe langa drumuri. Eu consider ca atunci cand hotarasti sa-ti iei o motocicleta iti asumi niste riscuri enorme. Pacat de el si mai ales de copil si sotie.

Adauga un comentariu