Un ploieștean susține că a fost țepuit de o firmă din Pașcani. Cezar Chelaru a comandat, de pe site-ul tuningro.ro, un set de huse pentru mașină, însă produsele nu au fost întocmai cu cele prezentate, așa că a ales să facă retur, dar după mai bine de două săptămâni a fost anunțat pe mail că husele au ajuns pătate, cu urme de uzură și că acesta nu își va mai putea recupera banii
Firma care deține site-ul tuningro.ro se numește RTT Distribution SRL și se află pe piață din anul 2018. Aceasta are sediul în municipiul Pașcani, pe strada Crinilor 42 C. Firma se ocupă cu comercializarea de accesorii pentru mașini, iar în decursul primilor patru ani de activitate a înregistrat nenumărate plângeri din partea clienților nemulțumiți de produsele livrate. Acum, Cezar Chelaru este unul dintre ghinioniștii care au fost țepuiți de această firmă fantomă. Contactați de către reporterii BZI, reprezentanții firmei nu au dorit să comenteze acuzațiile.
Ploieștean țepuit de o firmă din Pașcani. A rămas și fără huse, și cu banii luați
:format(webp):quality(80)/https://bzi.ro/wp-content/uploads/2023/01/un-sac-negru-lipit-cu-scotch.jpeg)
Cezar Chelaru nu a montat husele și le-a returnat în ambalajul primit
Ploieșteanul Cezar Chelaru a fost țepuit de o firmă din Pașcani după ce și-a comandat, în decembrie 2022, de pe site-ul tuningro.ro, un set de huse pentru autoturismul său, un Nissan Qashqai. Din cauza calității proaste a articolelor primite și a modului în care erau ambalate produsele, în data de 23 decembrie 2022, ploieșteanul a hotărât să facă retur. Decizia s-a dovedit a fi una total greșită, păgubitul rămânând și fără huse, și cu banii luați.
„Coletul meu a venit pe 21 decembrie, iar pe 23 am făcut cerere de retur. Nu le-am montat, doar am desfăcut sacul, pentru că erau puse într-un sac negru, împachetat urât. M-am uitat să fie tot setul, să nu zică după aceea că nu le-am trimis tot. Am făcut și poză la fiecare în parte. Erau toate șifonate, plus că erau huse universale, ieftine, nicidecum huse pentru modelul meu de mașină. Pozele de pe site nu se asemănau deloc cu ceea ce am primit în colet”, se plânge Cezar Chelaru.
După cererea de retur, Cezar Chelaru a înapoiat coletul către firma din Pașcani.
„Am primit, pe 4 ianuarie, răspuns precum că va veni mașina de curierat să îmi ridice coletul. Într-adevăr, pe data de 5 a venit curierul, iar pe 12 ianuarie am primit niște poze pe Whatsapp cu husele pe care le-am returnat, însă fără niciun mesaj. Doar poze, atât. A doua zi am dat mesaj tot pe Whatsapp să întreb când primesc banii înapoi, pe 17 am dat din nou, atunci abia mi-au răspuns. Mi-au spus să aștept. După o oră de așteptare mi-au trimis un mail precum că husele au ajuns la ei distruse 100 la sută și că nu voi mai primi niciun ban”, a mai adăugat păgubitul.
După cele întâmplate, clientul păgubit a mers la ANPC Ploiești, dar și la cea mai apropiată secție de poliție, pentru a depune plângere. Momentan se așteaptă un răspuns în ceea ce privește ancheta.
Angajații firmei RTT Distribution SRL, agasați de întrebări
:format(webp):quality(80)/https://bzi.ro/wp-content/uploads/2023/01/mesaj-primit-de-catre-Cezar-Chelaru-prin-mail-scris-gresit-gramatical.jpg)
Pentru a face un retur, clienții au de urmat niște pași care pentru mulți pot fi destul de complicați
Reporterii BZI au luat legătura cu reprezentanții firmei RTT Distribution SRL pentru a prezenta și punctul lor de vedere. Aceștia s-au arătat extrem de deranjați
„Totul este o procedură confidențială pe care noi o rezolvăm doar cu clientul. Ne contactați ca să ce? Eu mă ocup doar cu preluarea comenzilor telefonice. Dacă nu aveți de făcut o comandă, vă doresc o zi bună…”, s-a limitat să spună angajatul cu care au discutat reporterii BZI.
Astfel, ploieșteanul țepuit de firma din Pașcani a rămas și fără huse, și cu banii luați, acesta având totuși speranțe ca cei de la ANPC și poliție să-și facă treaba, iar cei care dețin site-ul fantomă să fie pedepsiți, conform legii.
Site-ul firmei RTT Distribution SRL arată că ar avea 4,6 punte din 5 pe Google, însă, în realitate, numărul clienților țepuiți spune altceva. Firma RTT Distribution SRL a reușit să aducă site-ului tuningro.ro o cotație de 4,6 punte din 5 pe Google prin ștergerea tuturor recenziilor negative pe care clienții le-au lăsat după ce au întâmpinat probleme cu produsele comandate, dar și cu politica de retur foarte dificilă pe care această firma o are.
Pentru a face un retur, clienții au de urmat niște pași care pentru mulți pot fi destul de complicați. Ei trebuie să acceseze pagina de internet, iar mai apoi trebuie să completeze un formular de retur sau schimbare a produsului, urmând ca răspunsul acestora să fie trimis mai apoi pe mail. Acest procedeu nu se poate face nicidecum telefonic. Astfel, mulți clienți aleg să se lase păgubași.
Nu este și cazul unui ploieștean țepuit de o firmă din Pașcani, care este hotărât să își recupereze investiția făcută.
Si eu am fost pacalit. Lasa ANPC. PLANGERE PENALA PENTRU INSELACIUNE.
O sa vada ei… o sa ma caute sa imi dea banii…
La fel si eu am fost pacalit. Am primit altceva decat in comanda pe care am dat-o! Cand am sunat a zis ca sa trimit retur produsul, ca imi da banii! Nici macar sa spuna ca a fost o greseala si ca imi va trimite produsul comandat( nici nu cred ca exista). Se bazeaza pe faptul ca procedura de retur este destul de greoaie si de riscanta si atunci clientul renunta.
Niste tepari!
Feriti-va de ei!
Nu este unicul, se pare ca Tunning. Ro sau RTT distribution inca mai practica asemenea inselaciuni de balci. Am comandat covorase antinoroi personalizate Opel si am primit refuz. Ideea este ca prezinta ca sunt exclusiv Opel insa ele sunt universale si tb taiate pe forma caroseriei. Interesant cum inca putem fi pacaliti. Inca o persoana va deschide reclamatie la ANPC. Cred ca tb sa devina destul de cunoscuti la ce tepari sunt.