Diete si regimuri

10 alimente antiinflamatoare care vă vor face să vă simțiți mai bine

Publicat: 29 nov. 2020
ceai verde
Datorită ceaiului verde, nu numai că vei consuma mai puțină cofeină, dar vei fi și usurat de inflamatia generata de anumite afecțiuni

Mulți specialiști cred că inflamația este cauza anumitor boli, inclusiv diabetul și bolile cardiovasculare. Din acest motiv, dieta antiinflamatoare face parte dintr-o abordare preventivă a sănătății. Iată 10 alimente antiinflamatoare care vă vor face să vă simțiți mai bine:

Somon

Dieta antiinflamatoare este puternic inspirată de cea mediteraneană. Somonul gătit, crud sau afumat, merită să fie inclus în meniul săptămânal mai des decât alte tipuri de proteine.

Afinele

Fructele sălbatice, cum este exemplul afinelor, reprezinta o sursă excelentă de antioxidanți, care ajută la reducerea inflamației. Pot fi integrate atât ca gustare, cat si ca desert.

Usturoiul

Pe lângă adăugarea de aromă in mâncărurile preferate, usturoiul vă va oferi o bună protecție împotriva inflamației. Același lucru este valabil și pentru ceapa, un alt aliment antiinflamator eficient.

Sfeclă

Pe lângă faptul că îi conferă culoarea sa strălucitoare, betaina conținută în sfeclă îi conferă și proprietăți antiinflamatorii. Această mâncare este perfectă intr-un preparat delicios de toamnă.

Curcuma

Acest condiment auriu, care vine din India, are multe de oferit. Gustos, curcuma va reduce durerile articulare și va ameliora inflamația.

Leguma verde

În multe diete antiinflamatoare, broccoli este o leguma foarte consumata. Bogate atat în fibre, cât și vitamine, legumele verzi sunt excelente pentru reducerea inflamației.

Ghimbir

Reputația ghimbirului este bine stabilită: pe lângă faptul că oferă protecție împotriva multor afecțiuni și boli, acest aliment este ușor de integrat într-o serie de rețete.

Spanac

La fel ca varza, spanacul poate ajuta procesul antiinflamator.

Tofu

Tofu ajută la reducerea inflamației în organism. Pe lângă faptul că este accesibila, tofu ajută la reducerea consumului de carne albă sau roșie.

Ceai verde

Datorită ceaiului verde, nu numai că vei consuma mai puțină cofeină, dar vei fi și usurat de inflamatia generata de anumite afecțiuni. Asadar, acest tip de ceai este un alt aliment antiinflamator eficient, care poate fi usor integrat in dieta.





Adauga un comentariu