Diete si regimuri

Beneficiile ceaiului de gutui asupra somnului

Publicat: 05 apr. 2021
ceai gutui
Consumați, înainte de culcare, o infuzie de frunze de gutui preparata din 50 g la un litru de apă.

Bogata în vitamine A, B și C, gutuia conține minerale, oligoelemente și tanin care o fac un fruct valoros. Cine ar fi crezut ca acest fruct poate sa aiba un efect puternic asupra somnului.

Rețetă pentru ameliorarea insomniei

Consumați, înainte de culcare, o infuzie de frunze de gutui preparata din 50 g la un litru de apă, adăugând si o linguriță de floare de portocal.

Pe lângă beneficiile pentru ameliorarea insomniei, acest fruct face minuni și asupra altor simptome.

Rozacee

Ia 15 g ulei de măsline, 15 g semințe de gutui, 5 g plumb alb. Da da, ai citit corect, este produsul folosit pentru renovarea lemnului unei piese de mobilier, 5 g amidon de porumb și la fel de multă sare grosieră. Amestecați totul într-un vas de lut cu o spatulă și frecați-vă fața.

Diaree

Luați 3 linguri pe zi de sirop de gutui obținut prin fierberea gutuiilor întregi în apă. Apoi stoarceți fructele bine fierte pentru a extrage sucul și filtrați. Apoi puneti la fiert la foc mic cu greutatea dublă de zahăr. Mănâncă din belșug jeleu de gutui.

Durere în gât

Gargară cu o lingură de sirop de gutui diluat într-un pahar cu apă călduță.

Crăpături, degerături

Aplicați comprese îmbibate în apă de semințe: 20 g la 2 pahare de apă.

Insuficiență hepatică

Consumați 2 căni de mentă sau ceai de salvie în fiecare zi, în care ați diluat 100 g de suc de gutui.

Lichior de gutui pentru indigestie

Se amestecă 1/2 litru de coniac de cidru cu 1,5 litri de suc de gutui obținut așa cum s-a descris mai sus. Adăugați 2g scorțișoară, 80g cuișoare, 50g migdale amare și un vârf de nucșoară. Se lasă la macerat 2 luni. Apoi faceți un sirop de zahăr și adăugați-l în lichior. Filtrati.

Acest lichior este recomandat în cazurile de indigestie, arsuri la stomac sau balonare.





Adauga un comentariu