Cand discutam despre perversiunile sexuale nu ne referim la vreun act de violenta intre soti sau la vreo siluire a vointei, ci facem referire la toate acele manifestari anormale din timpul relatiilor intime, manifestari care se desfasoara sub obladuirea consensului dintre soti. Nu e cazul sa detaliem si sa exemplificam aceste manifesari anormale pentru ca am umple articolul de mizerii si am putea sminti pe cei care sunt mai mici sau care nu sunt vizati de aceasta problema, scriu cei de la ortodoxiatinerilor.ro.
Totusi as vrea sa amintesc o singura problema pe care am auzit-o discutandu-se pe buzele unor crestini: “E pacat sa faci sex oral cu sotul sau sotia ta?”. Am auzit si argumente pro si contra, si mai jos le voi enumera pe cele pro ale acestei practici. Unii spun ca relatia de iubire exprimata prin actul sexual dintre sot si sotie este un moment foarte intim si tot ce se intampla ramane doar intre ei; nimeni n-are voie sa se bage si sa dea sfaturi. Tot aceste persoane sustin ca barbatul si femeie isi pot exprima dragostea in orice fel vor, atat timp cat sunt deacord amandoi cu ceea ce se intampla.
Vezi si Preotii se feresc sa spuna ASTA. Ce nu stiai despre taina BOTEZULUI!
Nici duhovnicul nu poate impune un comportament sexual intre soti, ci poate da doar sfaturi in linii mari, pentru ca fiecare relatie este diferita iar probleme sunt foarte delicate. Sunt deacord ca nu poti merge la duhovnic sa-l intrebi pana unde poti sa mergi cu mangaiatul sotiei tale sau ce gesturi ai voie si ce gesturi nu ai, dar asta se intampla pentru ca relatiile intime intre soti sunt manifestari normale al firii umane, binecuvantate de Dumnezeu, pornind din fiinta noastra.
Vezi si Ce nu STIAI despre taierea motului si ruperea turtei
E ca si cum te-ai duce la duhovnic sa-l intrebi cum sa mananci sau pe ce parte sa dormi in pat. Se presupune ca un om normal isi va exprima iubirea din cadrul actului sexual in mod firesc, prin iubire si gesturi tandre, prin blandete si rabdare, si nu prin egoism, manipulare, conditionare sau brutalitate. Perversiunile sexuale sunt devieri de la comportamentul firesc din timpul relatiilor intime si iau forma unor gesturi care au ca scop direct obtinerea placerii grosso-modo. Poate unii ar spune ca manifestarile pe care le numim noi perversiuni sexuale sunt tot o forma de a face dragoste, si nu pot fi considerate un pacat, deci o deraiere de la firesc. Inainte de a incepe sa argumentez de ce cred eu ca aceste gesturi sunt un pacat, vreau sa va spun ca am citit undeva ca o actrita de filme porno spunea ca pornografia a aparut doar din cauza barbatilor, si ca ei sunt motorul acestei industrii.
Daca ar fi spus-o altcineva poate l-am fi putut contrazice, dar o zice o femeie care a facut sex cu sute de barbati, a participat la toate perversiunile, a vazut reactiile tuturor participantilor din platoul de filmare si dupa ani de zile a tras o concluzie din tot ce a simtit ea. Deci aceasta este o concluzie care are in spate o experienta din culise. Nu stiu daca v-ati gandit vreodata, dar gesturile din timpul actului sexual a doi soti care n-au privit niciodata vreun material pornografic sunt clar diferite de gesturile si manifestarile celor care au vazut astfel de filme. In lista lunga de efecte negative ale fenomenului pornografiei asupra oamenilor se inscrie si aceasta imitare inconstienta in actul sexual a gesturilor pe care le-ai vazut in filme, si implicit a perversiunilor de acolo.
Doi tineri casatoriti care n-au fost atinsi de pornografie se vor comporta mult mai tandru si mai delicat, in limitele normalitatii, decat alti doi care au fost afectati negativ de desfranarea promovata la tot pasul in mass-media. Bunica unui prieten ii povestea ca atunci cand s-a maritat, ea nu stia ce sa faca cu sotul ei, neavand nicio idee de cum de desfasoara actul sexual. Atat era de curata iar fecioria si nevinovatia ei nu au reprezentat un handicap pentru mai tarziu ci din cotra: si-a pastrat cu usurinta fidelitatea fata de sotul ei. Astfel, o prima concluzie ar fi ca perversiunile sexuale apar in sanul familiei pentru ca mai intai s-au instaurat la nivel mental, la nivel de dorinta, cel in cauza sperand ca, imitandu-le, isi va creste considerabil gradul de placere obtinut.
As tinde sa cred ca barbatii sunt mult mai usor de influentat pentru ca lor le fug ochii pe strada dupa fete, pe panourile publicitare cu trupuri dezgolite, pe reviste si pe internet unde pot vedea orice scena de sex isi doresc. Femeile sunt mult mai sensibile, apreciind gesturile tandre de iubire mai mult decat manifestarile grosiere promovate prin filme porno, si tocmai din acest motiv ele nu sunt mari consumatoare de pornografie, in orice forma ar fi ea. Marii consumatori sunt insa barbatii. Se intampla adesea ca perversiunile sexuale sa apara in viata sotilor atunci cand relatiile intime normale nu-i mai satisfac, ii plictisesc, dorindu-si mai multa placere. Monotonia din patul matrimonial are ca si cauza neinfranarea sotilor in perioadele de post si in sarbatori. Urmand zilelor de post ale Bisericii sotii vor avea relatii intime doar in 4 zile din saptamana, miercurea si vinerea fiind post iar duminica zi de sarbatoare.
Se intampla uneori sa apara si alte sarbatori in timpul saptamanii si numarul zilelor sa se scurteze si mai mult. La toate acestea se adauga cele patru posturi de peste ani si marile sarbatori ale Bisericii si astfel vom vedea ca dintr-un an intreg un intreg sotii se cade sa se infraneze mai mult de jumatate. Pentru unii poate e o nebunie, dar pentru cei care traiesc in viata Bisericii zi de zi stiu si simt ca tare intelept este Dumnezeu care a asezat lucrurile astfel. E asa de bine incat nici nu ai timp sa te plictisesti dar nici nu ramai prea mult timp departe de sotul sau sotia ta. Infranarea din timpul postului te ajuta sa apreciez orice gest al sotiei tale, orice privire, atingere si mangaiere. In comparatie cu nimic orice altceva inseamna mult. Infranarea te ajuta sa fii normal, sa reactionezi normal si sa nu recurgi la gesturi nefiresti. Infranarea te ajuta sa-ti pretuiesti sotia ca persoana pe care o iubesti si care te iubeste.
Pervesiunile sexuale sunt o forma materiala de exprimare a egoismului propriu. In perversiunile sexuale cauti placerea si percepi totul la nivel carnal, pierzandu-se acea rusine si pudoare care impodobeste firea fiecarui om. Sexualitatea, in viata de familie, este doar o etapa de trecere spre iubirea desavarsita si nu un scop in sine. Sexualitatea ii ajuta pe soti sa se apropie, sa treaca mai usor peste momentele grele. Prin actul intim sotii impreuna cu Dumnezeu dau viata copiilor.
Copilul este intruparea iubirii celor doi soti, el contribuind si mai mult la unirea lor. Un alt motiv al aparitiei perversiunilor este si protejarea in timpul actului sexual prin prezervative si anticonceptionale. Daca sotii nu s-ar feri sa mai faca copiii atunci ar constientiza ca fiecare act sexual are miza, are o finalitatea concreta, si atunci gesturile lor ar fi altele. Dar poate mai mult decat acest lucru, protejarea din timpul relatiilor intime indeamna la un libertinaj sexual si mai mare, sotii ne-mai-avand restrictii de niciun fel. Sotii care au un copii si care nu se protejeaza vor fi mai reticenti sa aiba relatii sexuale atat de des, bine stiind ca nasterea si cresterea copiilor este o cruce iar un alt copilas ar insemna o responsabilitate si mai mare. Astfel, relatiile intime normale, neprotejate, indeamna tot spre infranare iar infranarea domoleste aprinderea firii din noi. Trebuie totusi sa precizam ca pentru oamenii care nu cunosc iubirea si grija lui Dumnezeu fata de noi si nu participa la viata Bisericii aceste argumente poate ca nu vor avea efect. Pentru ei trebuie sa aducem argumente si mai puternice pe care le si avem, insa nu este cazul acestui material.
Dar noi toti ceilalti ar trebui sa stim ca sexul oral si toate celelalte gesturi urate sunt un pacat pentru ca pervertesc firea umana, legand-o si mai mult de trup. Trupul este templul al Duhului Sfant iar noi prin toate aceste uraciuni il facem casa a diavolului. Nu uitati ca perversitatea cere si mai multa perversitate, astfel ca repetarea ei te va duce in aceeasi stare ca inainte de a le face: dorinta de a avea si mai multa placere, si intr-un alt mod mai deviat de la normal. Setea de vesnicie din om este gresit dirijata in cautarea placerii, pentru ca niciodata nu ne vom satura, vom vrea si mai mult… si mai mult. Agresivitatea gesturilor poate duce astfel pana la violenta sau maltratari, si totul in numele iubirii.
Fanteziile si perversiunile sexuale sunt adesea un motiv de a pofti o alta femeie sau un alt barbat, ajungandu-se la adulter, apoi la certuri, divort, familii destramate, copii crescuti anormal, etc. Nu trebuie multa teorie, constiinta iti spune daca faci bine sau nu in orice gest al tau din actul de iubire cu sotul/sotia ta. Parintele meu duhovnic are o vorba: “Mai, aveti grija, sa nu-si bata joc diavolul de voi!” Perversiunile sexuale opresc de la impartasirea cu Sfanta Impartasanie si trebuiesc marturisite ca pacate parintelui duhovnic. Daca veti vi atenti la rugaciunile de la “molitfa” inainte de spovedanie veti observa ca se face referire si la aceste perversiuni.