Șoferii de la CTP sunt forțați să încalce legea de fiecare dată când opresc autobuzul pentru a putea să coboare sau să urce călătorii. Stația cu pricina a fost amplasată greșit
Pe traseul 44 al Companiei de Transport Public Iași, stația Clopotari, de pe strada Libertății, este amplasată chiar pe trecerea de pietoni. Astfel, atunci când șoferul trebuie să oprească autobuzul încalcă legea. Stațiile sunt amplasate de Comisia de Circulație din cadrul Primăriei Iași, însă modificările se fac la sesizarea celor de la CTP.
Șoferii de la CTP, forțați să oprească pe trecere
Reporterii BZI s-au deplasat la fața locului pentru a vedea situația, iar un autobuz de pe traseul 44 a oprit chiar peste trecerea de pietoni. Chiar înainte de stație este intersecția și cu Strada Plantelor. Problema este că șoferii încalcă legea, iar stația trebuie mutată, mai ales că este spațiu suficient.
„Vom analiza împreună cu cei de la CTP. Deocamdată nu avem vreo informație cu această situație. Dacă există spațiu trebuie mutată cât mai repede. Cei de la CTP au lista cu toate stațiile, iar ei se sesizează, vin cu câte o propunere, Comisia de Circulație nu are oameni care să meargă pe teren și să vadă, doar la sesizări se fac astfel de modificări. Noi vom avea o ședință și vom prezenta și această problemă pentru a găsi o soluție”, a transmis Radu Botez, membru al Comisiei de Circulație a Primăriei Iași.
Comisia de Circulație trebuie să modifice mai multe stații
În Iași există mai multe situații complicate cu care cei de la Comisia de Circulație se confruntă. Staționarea autobuzelor din afara orașului în stația Podu Roș 2 încurcă circulația celorlalte vehicule CTP și, având în vedere că Bulevardul Socola este foarte aglomerat, se complică și mai mult traficul.
„Sunt mai multe astfel de situații, cred că vreo 2-3 de care știm deja și căutăm soluții. Au mai fost niște discuții, avem o problemă cu stația din Podu Roș, înspre intersecția de la Cotnari. Deoarece întorc autobuzele acolo care vin din afara Iașului, iar problema era că nu au unde staționa aceste autobuze.
Ultima propunere a fost să nu mai parcheze nimeni în rond, în față la 1001 de articole și să poată să fie un loc de staționare pentru autobuze înainte de a prelua călătorii. Este o chestie nouă cu aceste autobuze și încă nu sunt reglementate toate lucrurile. Am mai avut discuții cu o stație pe Bucium, pentru că nu sunt trotuare, iar dacă nu sunt nu pot fi date avize pentru treceri de pietoni, în acest sens trebuie să facem o porțiune de trotuar, după care să punem trecerea, însă le vom rezolva pe toate”, a mai precizat Radu Botez.
Șoferii de la CTP sunt nevoiți să oprească pe trecerea de pietoni din cauza unei stații de autobuz amplasate greșit.
Au pus băieții gând rău la CTP. Nu au parcare amenajata și nu vor avea dacă nu muta stația. Mașinile nu sant în siguranță (pot fi zgâriate oricand). Este adevărat și cu trecerea și vizibilitate.
O alta tema foarte importanta sunt semafoarele care sunt setate gresit in foarte multe intersectii din oras si la periferie.
Spre exemplu ai verde pentru trecere cu auto si totodata ai verde si la pietoni, dar pana trec acestia se face iarasi rosu si astfel nu apuca sa treaca nici o masina, ceea ce nu e normal si ciclul se reia, astfel se formeaza cozile acelea infernale mai ales la orele de varf.
Trebuie setat un interval de timp de cateva secunde sa treaca ori pietonii, ori masinile.
Cateva din oras sunt setate corect unde masinile si pietonii au timp separati de trecere, dar nu e de ajuns si trebuie sa mearga in intersectii sa vada efectiv cu ochii lor aceste lucruri.
Chiar ma gandeam oare aceste ,, genii ” nu au sefi, nu vad si ei aceste lucruri sau nu circula si ei prin oras, de ce nu i-au masuri pentru a fluidiza astfel circulatia rutiera ?
Posibil ca sunt toti la fel adica o apa si un pamant, pentru ca nu citesc ce spun cetatenii ca si observatii, sugestii si nu i-au masuri.
Vedeți și stația de pe Sos. Iași Ciurea după Centrul Expozițional stația este fix pe trecerea de pietoni exact unde drumul se îngustează de la 2 benzi pe sens la 1 bandă, acolo au avut loc și 2 accidente cu morți, dar nu vede nimeni.
Vedeți și stația de pe Sos. Iași Ciurea după Centrul Expozițional stația este fix pe trecerea de pietoni exact unde drumul se îngustează de la 2 benzi pe sens la 1 bandă, acolo au avut loc și 2 accidente cu morți, dar nu vede nimeni.
Curios ca taxiuri si livratori opresc pe treceri de pietoni si nimeni………
Pe Moara de Vant, ( stradela MOara de Vant cu strada Moara de Vant) statia de autobus e pusa exact la intersectie, unde dupa ce pleaca autobuzul , masinile pot face stanga, (NU exista FLUIDIZARE TRAFIC). Se poate muta 10 m mai inainte si ar fi bine, DAR…iarasi…DAR….. A doua BUBA. Statia de autobuz care coboara de la Cimitirul Petru si Pavel, de ce s-a facut in dreptul unui trotuar de 50 cm cand mai la vale cu 20 trotuarul e muuult mai lat de 2m sa aibe unde sta lumea . Sute de oameni vin la cimitir si….bataie de joc plus un pericol pentru cei ce asteapta autobuzul. Se va face ceva?????
Radu Botez, membru în Comisia de Circulație din cadrul Primăriei Municipiului Iași – acest GURU atotstiutor in ale circulatiilor, semafoarelor, trotuarelor de la Talcioc, si mamelor cu carucioare nu e in stare nici sa-si stearga ochelarii aia de cal pe care-i duce pe nas. Ce pretentii mai are cineva de la marea comisie de circulatie daca alde nea Botez iese in fata si abereaza ?
In Tg. Cucu e la fel, stau unele autobuze in intersectie, altele pe trotuar, in statia de tramvai sau pe trecerea de pietoni, de nu vad vatmanii pietonii… N-o sa se civilizeze niciodata orasul asta daca e condus de ma.fioti si incom.petenti. Ce sa te astepti de la sp@garii lui Chirica?
ALO – POLITIA si Primaria Iasi – mutati cu 50m spre Iasi stația de autobuze de pe Sos. Iași Ciurea după Centrul Expozițional – care se afla fix fata in fata cu un Service auto de schimbat si reparat anvelope pentru ca zilnic se blocheaza circulatia de sute de ori
ALO – POLITIA si Primaria Iasi – mutati cu 50m spre Iasi stația de autobuz de pe Sos. Iași Ciurea după Centrul Expozițional care este fata in fata si cu un Sevice auto de schimbat anvelope si care este fix pe trecerea de pietoni exact unde drumul se îngustează de la 2 benzi pe sens la 1 bandă, acolo au avut loc și 2 accidente cu morți, dar nu vede nimeni.
Pe str. Sararie se mege in coloana dupa autobuze. Intre azilul de batrani din Copou si Tg. Cucu nu exista o statie de autobuz cu refugiu. Fiind o singura banda pe sens, intrucat nu se pot face depasiri, trebuie sa stai cu autoturismul in spatele autobuzului pe toata lungimea strazii. Si asa ca pe str. Sararie se circula in coloana, Primaria a mai gasit o modalitate de a bloca aproape in totalitate circulatia. Este o bataie de joc la adresa cetatenilor din orasul Iasi.
Acum va plangeti? Sa vedeti ce o sa se intample dupa ce tot transportul judetean (gandit de mai marii judetului, adevarate genii in domeniul transportului) o sa operasca cu autobuzele, din ora in ora, in statiile publice ale CTP (PT CA ASA A VRUT BREMARELE). Atunci o sa vedeti dovada suprema de genialitate.
Fix aceeași situație este in Tătărași, stația Dispecer. E amplasata in intersecție, la 2 metri de trecerea de pietoni.
Comisia circulație e o gluma macabra. Dar na, atât poate Iașul. Ați votat, bucurați-vă de roadele votului vostru. Și să mai mergeți la vot, altfel nu mai are presa, subiecte.
nu e prima data de parca sunt la ei pe toloaca… luat carnet pe bani dintre ei
Ce s-au activat invartitorii de covrig. Ba, Plm, rage prostia din tine. E normal ca statia sa fie langa trecerea de pietoni, tzarane! Daca nu ai vizibilitate, reduci viteza, soferu’ lu’ peste! Draga NICOLETA, tzaranii care vin cu autoturismele in oras in fiecare dimineata blocheaza strazine, nu autobuzele. Doua tzaraci ca tine ocupa in trafic tot atata loc cat un autobuz cu 50 de pasageri.
Geniile care stabilesc stațiile șanț între picioarele veverițelor din birourile CTP, ca șanț ticsite de asa specimene birourile, ca pt asa ceva șanț angajate
Pe str. Sararie – Tg.Cucu e aglomeratie maxima la orice ora din zi ……autobuzele nu au ce cauta pe aceasta strada…..s-au intrors in anii 1998 – 2003……..miscari de teren sunt zilnice pe aceasta strada !!!
În față la mitropolie sunt 3 autobuze care opresc zi de zi.
Demontați mitropolia și ducețî-o în afara orasului. E mai mult spațiu !