Sanatate

Ciorbe pentru scăderea colesterolului: Alimente recomandate de nutriționiști

Publicat: 21 ian. 2022
Ciorbe pentru scăderea colesterolului Alimente recomandate de nutriționiști
Nutriționiștii precizează că supa de linte nu trebuie să conțină carne grasă

Ciorbe pentru scăderea colesterolului: Alimente recomandate de nutriționiștiAtunci când suferi de diabet sau de boli de inimă trebuie să consume ciorbe pentru scăderea colesterolului. Nu doar exercițiile fizice regulate și medicamentele, ci și dieta poate juca un rol important atunci când suferi de o astfel de boală.

În lunile reci de iarnă, supele pot fi deosebit de benefice și, de asemenea, te vor ajuta să-ți menții starea de sănătate. De asemenea, atunci când suferi de diabet este bine să reduci consumul preparatelor care conțin mult zahăr. Pentru a monitoriza valorile glicemiei este bine să o verifici după două ore de la masă.

ciorba de linte intr-un bol
Un alt beneficiu al supei de linte pregătită la domiciliu este faptul că poți controla ingredientele pe care le folosești pentru a o pregăti

Ciorbe pentru scăderea colesterolului: Sfaturile specialiștilor

Conform specialiștilor, una dintre cele mai bune supe pentru scăderea colesterolului este cea de linte de casă. Lintea este bogată în proprietăți sănătoase pentru inimă, cum ar fi potasiul și fibrele. Astfel, consumul acesteia te poate ajuta la scăderea nivelului de colesterol.

Un alt beneficiu al supei de linte pregătită la domiciliu este faptul că poți controla ingredientele pe care le folosești pentru a o pregăti. Nutriționiștii precizează că supa de linte nu trebuie să conțină carne grasă, cum ar fi cârnații sau carnea de porc. Aceasta poate include diverse legume, precum morcovi și varză.

Carnea poate avea un impact negativ asupra nivelului de colesterol și poate crește riscul de boli de inimă. Dacă vrei să scazi nivelul de colesterol, trebuie să optezi pentru o ciorbă care conține mai multe legume. Este important ca atunci când prepari o ciorbă să nu pui ingrediente care conțin o cantitate mare de sodiu, fier, potasiu, fosfor, calciu și magneziu.

ciorba de linte langa un usturoi
Lintea este bogată în proprietăți sănătoase pentru inimă, cum ar fi potasiul și fibrele

Alte feluri de mâncare pentru a reduce nivelul de colesterol

Tot mai multe persoane se întreabă ce să mănânce pentru a reduce nivelul de colesterol. Cele mai indicate mâncăruri sunt cele pregătite din broccoli și avocado. Primul este bogat în fibre alimentare, acestea scad nivelul colesterolului din sânge. De asemenea, broccoli accelerează peristaltismul intestinal care facilitează scăderea cantității de colesterol cu aproximativ 15%. Pentru a observa efectul, este recomandat ca în fiecare zi să consumi cel puțin 400 de grame de broccoli.

Ciorbele din ciuperci sunt asemeni medicamentelor pentru scăderea nivelului de colesterol. Acestea reduc sinteza colesterolului în organism, opresc formarea de noi plăci în vase. Pentru a observa efectul acestora asupra organismului este bine să consumi o dată la câteva zile preparate ce conțin ciuperci.

De asemenea, un al ingredient foarte recomandat de către medici este heringul. Acesta conține o cantitate mare de acizi grași și Omega-3. Aceștia pot reduce aportul de proteine, reducând valoarea indicelui de colesterol. Este suficient să consumi cel puțin 100 de grame de hering pe zi pentru a restabili și elimina grăsimea și colesterolul din organism.

persoana care vrea sa manance o salata
Pentru a reuși să reduci nivelul de colesterol trebuie să urmezi o dietă strictă

Exemplu de meniu pentru o zi pentru a scădea nivelul de colesterol

Pentru a reuși să reduci nivelul de colesterol trebuie să urmezi o dietă strictă. Aceasta este extrem de eficientă și pentru a scădea nivelul de zahăr din sânge. Regimul în cazul nivelului înalt de colesterol este asemeni celui în caz de diaree.

Spre exemplu pe timp de o zi poți să mănânci următoarele feluri de mâncare. La micul dejun este recomandat terciul de hrișcă asezonat cu ulei de măsline. Aceasta se recomandă a fi mâncată alături de un ceai fără zahăr. Pentru gustare poți opta pentru un măr. La ora prânzului, specialiștii recomandă o supă de pui, pește copt cu legume alături de un pahar de suc de rodie. Pentru cină este indicat să serviți cartofi fierți și hering cu ceai fără zahăr.

Cele mai bune ciorbe pentru scăderea colesterolului sunt cele fără carne. Pentru a reuși să eviți bolile de inimă și alte afecțiuni trebuie să respecți un regim alimentar adecvat. Profesioniștii spun că atât sportul, cât și alimenetele pe care le consumi te pot ajuta să-ți menții starea de sănătate.

peste pregatit langa morcovi si mazare pe o farfurie
Este suficient să consumi cel puțin 100 de grame de hering pe zi pentru a restabili și elimina grăsimea și colesterolul din organism



Adauga un comentariu