Sanatate

Dieta indiană: Cum să scapi de kilogramele în plus văzând cu ochii

Publicat: 26 apr. 2021
legume și fructe folosite în dieta indiană
Dieta indiană este bazată în principal pe reducerea nivelul de grăsime al corpului şi a greutății corporale

Kilogramele în plus sunt o problem cu care se confruntă din ce în ce mai multă lume. Pentru a scăpa de acestea, oamnii apelează la tot felul de cure de slăbire, însă una dintre cele mai eficiente este dieta indiană.

Dieta indiană a fost creată pentru a optimiza sănătatea şi eficienţa angajaţilor companiei General Motors.

Marele avantaj al acestei diete, în comparație cu altele este acela că nu te pune să te înfometezi. Să faci foamea pentru a da kilogramele în surplus jos pe lângă faptul că nu este o soluție sănătoasă are, în cele mai multe cazuri, un efect de yoyo, după o perioadă scurtă de timp punând la loc mai multe kilograme decât ai dat jos când ai făcut foamea. Asta se întâmplă deoarece înfometarea dezechilibrează organismul și poate provoca probleme mari de sănătate.

Dieta indiană este una echilibrată, cu un regim alimentar sănătos, care nu îți afectează negativ corpul. Ținând dieta indiană poți slăbi între 5 și 8 kilograme într-o săptămână, în funcție de matabolismul celei care ține cura de slăbire.

Dieta indiană 7 zile: Cum să slăbești mai mult de un kilogram pe zi

Dieta indiană este bazată în principal pe reducerea nivelul de grăsime al corpului şi a greutății corporale cu mai bine de un kilogram pe zi în șapte. Planul nutrițional este bazată pe o dietă vegetariană ce te ajută să pierzi în greutate. Marele avantaj al dietei indiene este acela că pierderea în greutate nu constă doar în slăbirea propriu-zisă ci şi o metodă de menţinerea corpului în parametri normali.

Dieta indiană se bazează pe consumul de legume şi fructe, care ajută la creşterea ratei metabolice, de aceea este considerată de mulți nutriționiști o soluție sănătoasă şi rapidă de a scăpa de kilogramele în plus.

Cuvântul de rodine la dieta indiană este detoxifierea deoarece timp de 7 zile nu se consumă alimente nesănătoase, precum grăsimile, proteinele prelucrate sau carbohidraţii nesănătoşi. Renunțarea a aceste alimente duce automat la scăparea de toxinele acumulate în organism.

În plus, la dieta indiană trebuie să consumi până la 2 litri de apă în fiecare zi, ceea ce ajută digestia şi duce la eliminarea toxinelor din organism. În condițiile în care organismul se curăţă în mod regulat, acest lucru va ajuta la digestia mai rapidă şi la eliminarea regulată a toxinelor. Astfel, în mod sănătos se ajunge la scăderea în greutate.

Una dintre cauzele pentru care oamenii ajung să aibă kilograme în plus este că nu reușesc să scape de toxinele din organism. În condițiile în care consumăm alimente nesănătoase, cu puţine fibre, care rămân în corp, acestea au un efect nociv asupra organismului nostru.

Dieta indiană asigură consumul multor alimente bogate în fibre şi apă, care ajută la eliminarea toxinelor din corp. Astfel se rezolvă și problemele intestinale, cum ar fi constipaţia.

Ce mănânci timp de 7 zile

Dieta indiană presupune ca timp de 7 zile, pe stomacul gol, la trezire să mănânci un fruct și o o lingură de amestec de semințe, recomndate fiind de in, susan sau dovleac.

La micul dejun poți mânca un sandviș cu brânză ricotta și menta sau o omletă din 2 ouă cu 2 felii de pâine integral. Poți să bei și un pahar de suc de fructe.

Pe urmă, poți lua o gustare format dintr-un fruct la alegere sau să mănânci 4 nuci și 2 curmale.

La prânz, meniul presupune 2 turte din cereale integrale sau un bol mic de orez brun sau o tocană de legume.

Următoarea gustare poate consta într-un fruct la alegere.

La cină, poți mânca 2 turte multicereale cu salată sau o tocană de linte și un bol de salată.

Dieta indiană păreri

Dieta indiană a suscitat multe dezbateri legat de modul în care este structurată. Nu puțini au fost sceptici în legătură cu faptul că șegumele şi fructele pot asigura singure cerinţele nutriţionale ale corpului.

Totuși, dieta indiană este bogată în carbohidraţi complexi, cum ar fi orezul brun, care este bogat în substanţe nutritive esenţiale, precum magneziul, potasiul, calciul şi fibrele. În plus, acesta are și o cantitate mică de grăsimi.

Mai mult, dieta indiană nu este pur vegetarian, fiind posibil consumul de de carne de pui, care are un conţinut scăzut de grăsimi. Valorile de proteinelor care ajung în organism determină o creștere a ratei metabolice și accelerează arderea grăsimilor.

Un mare avantaj al dietei indiene este acela că nu se limitează cantitatea de alimente care se consumă, ci doar tipul de alimente consumate. Astfel, poți mânca de mai multe ori într-o, însă în cantităţi mici.





Adauga un comentariu