Diete si regimuri

Este mai bine să mănânci sărat sau dulce dimineața, pentru a slăbi?

Publicat: 20 oct. 2020
mic dejun
Pentru a slăbi, vă recomand să optați pentru un mic dejun sărat, deoarece ne va satura mai bine și aportul nostru global de calorii este mai mic

Sucuri de fructe, produse de patiserie, felii de pâine cu unt și gem. Pentru multe persoane, micul dejun este dulce. Dar este acest obicei bun pentru a slăbi? Este mai bine să mănânci dimineata un mic dejun sarat pentru a slăbi?

Micul dejun este adesea prezentat ca cea mai importantă masă a zilei. Dar mulți se întreabă dacă este cu adevărat esențial să mănânci dimineața, fie în general, fie pentru a slăbi.

„Depinde de fiecare individ. Unii oameni se simt mult mai bine cand nu iau micul dejun. Dar nu este recomandat. Alții, pe de altă parte, sunt obligați să consume această masă pentru a avea energie. În mod clar, nu ar trebui să vă forțați să o luați sau să o săriți. Este pur și simplu necesar să vă ascultați corpul, în special nevoile sale energetice, înainte de a vă concentra asupra greutății voastre”, explică micro-nutriționistul francez Valérie Espinasse, potrivit Femme Actuelle.

Ar trebui să optați pentru un mic dejun sărat sau dulce pentru a slăbi?

Când vrei să slăbești, scopul este să începi ziua cu stomacul plin pentru a evita senzația de foame și gustări înainte de prânz. Pentru aceasta, este indicat să mănânci sărat dimineața, potrivit micro-nutriționistului.

„Pentru a slăbi, vă recomand să optați pentru un mic dejun sărat, deoarece ne va satura mai bine și aportul nostru global de calorii este mai mic. Rezultatul: vom fi mai puțin înfometați și mai puțin înclinați să ciugulim”, explică Valérie Espinasse.

Dimpotrivă, consumul de alimente dulci la micul dejun te înfometează mai repede, deoarece crește nivelul zahărului din sânge și te face să te simți sătul, dar senzatia va scădea foarte repede. Concluzie: consumul de alimente dulci dimineața promovează consumul de produse mai dulci în timpul prânzului și în restul zilei. Motivul este simplu: „zahărul cere zahăr”. Pentru a pierde în greutate, este, prin urmare, necesar să uitați de cereale pâine albă, sucuride fructe și multe alte alimente care au un indice glicemic ridicat.

Care este micul dejun ideal pentru a slăbi?

Potrivit lui Valérie Espinasse, micul dejun ideal ar trebui să includă:

  • Un produs din cereale: o felie de pâine neagră (pâine de secară de exemplu)
  • Acizi grași saturați: un avocado
  • O porție de proteine: șuncă, somon sau ouă
  • Ce alimente ar trebui să consumi dacă vrei să mănânci dulce la micul dejun?

Dacă vrei să slăbești, dar vrei să mănânci dulce dimineața cu orice preț, ar trebui să alegi alimente cu un indice glicemic scăzut. Micro-nutriționistul recomandă să consumați mai degrabă fructe proaspete sau un compot decât gem sau să vă ornați iaurtul cu piure de migdale și nu cu zahăr. De asemenea, ea sfătuiește să se servească suc de grapefruit si portocale. Pe scurt, obiectivul este reducerea încărcăturii de zahăr din sânge pentru a evita senzația de foame la câteva ore după ce ați mâncat.

Ce băuturi sunt bune pentru a fi consumare la micul dejun

Fie că mănânci dimineața sau nu, este necesar să te hidratezi după un somn bun. „În ceea ce privește băuturile, puteți bea orice doriți la micul dejun, dar totul depinde de ceea ce adăugați la acesta. Este de preferat să beți ceai sau cafea fără zahăr, apă infuzată cu lămâie dacă vrei să slăbești”, spune Valérie Espinasse.





Adauga un comentariu