Eveniment-Social

Evaluarea Națională 2020. Programul complet al sesiunii speciale

Publicat: 08 iun. 2020
Evaluarea Națională 2020 are o sesiune specială cu un program complet pentru elevii care nu pot participa la examen, din motive medicale, stabilită de Ministerul Educației și Cercetării
Evaluarea Națională 2020 are o sesiune specială cu un program complet

Evaluarea Națională 2020 are un program complet dedicat sesiunii speciale. A doua sesiune a Evaluării Naționale 2020 este destinată absolvenților de gimnaziu care nu pot participa la examen, din motive medicale, și este stabilită de Ministerul Educației și Cercetării. Programul sesiunii speciale va începe din 29 iunie și se va încheia pe 1 iulie. „Ministerul Educației și Cercetării a anunțat organizarea unei a doua sesiuni de Evaluare Națională, începând cu 29 iunie, pentru elevii care nu pot participa la examenele programate din 15 iunie. Este vorba despre elevi care sunt bolnavi, au temperatură la prezentarea la școală sau sunt în izolare sau carantină”, a precizat prof. dr. Genoveva Aurelia Farcaș, inspector general al Inspectoratului Școlar Județean – ISJ Iași

Evaluarea Națională 2020 are un program complet dedicat sesiunii speciale. Ministrul Educației, Monica Anisie, a precizat că elevii de clasa a VIII-a care nu vor putea să participe la examenul de la Evaluarea Națională 2020, din motive medicale, se pot înscrie la o sesiune specială, care începe din 29 iunie și se va încheia pe 1 iulie.

Evaluarea Națională 2020 are un program dedicat sesiunii speciale

La sesiunea specială a Evaluării Naționale 2020 pot participa doar acei copii care se află în imposibilitatea de a susține acest examen, fie că sunt bolnavi, în carantină, fie că sunt în izolare sau au temperatura 37.3 în momentul în care se prezintă la sesiunea clasică. Programul sesiunii speciale este: 29 iunie, când se va susține proba la Limba și Literatura Română, 30 iunie, proba la Matematică si 1 iulie – la Limba Maternă pentru cei care studiază în limbile minorităților naționale. Pe 2 iulie se vor afișa rezultatele, înainte de contestații, până la ora 12:00, tot pe 2 iulie, depunerea contestațiilor (între orele 14:00 și 19:00), iar pe 4 iulie, afișarea rezultatelor finale (după ora 12:00).

„La această sesiune a Evaluării Naționale 2020 este vorba numai despre acei copii care se află în imposibilitatea de a susține acest examen, fie că sunt bolnavi, în carantină, fie că sunt în izolare sau au temperatura 37.3 în momentul în care se prezintă la sesiunea clasică”, a spus ministrul Educației și Cercetării, Monica Anisie

Inspectoratul Școlar Județean Iași anunță categoriile de elevi care vor participa la sesiunea a doua a Evaluării Naționale 2020

Inspectoratul Școlar Județean Iași anunță categoriile de elevi care vor participa la sesiunea a doua a Evaluării Naționale 2020.

„Ministerul Educației și Cercetării a anunțat organizarea unei a doua sesiuni de Evaluare Națională, începând cu 29 iunie, pentru elevii care nu pot participa la examenele programate din 15 iunie. Este vorba despre elevi care sunt bolnavi, au temperatură la prezentarea la școală sau sunt în izolare sau carantină”, a precizat prof. dr. Genoveva Aurelia Farcaș, inspector general al Inspectoratului Școlar Județean Iași.

Anul acesta, programa pentru Evaluarea Națională 2020 nu va cuprinde noțiunile care ar fi trebuit predate în semestrul al II-lea, anul școlar 2019-2020, deoarece din 11 martie lecțiile au fost derulate doar on-line, din cauza pandemiei de coronavirus. La nivelul județului Iași sunt, din promoția 2020, un număr de 6.500 absolvenți de clasa a VIII-a. Media de admitere la liceu 2020, pe baza căreia absolvenții de clasa a VIII-a se înscriu în clasa a IX-a, se calculează ca medie ponderată între media generală la Evaluarea Națională 2020 (în proporție de 80 la sută la admiterea la liceu) și media generală de absolvire a claselor V-VIII (20 la sută). Evaluarea Națională 2020 pentru elevii clasei a VIII-a este un test național și reprezintă modalitatea de evaluare externă sumativă a competențelor dobândite pe parcursul învățământului gimnazial.





Adauga un comentariu