Prima pagină » Titlurile zilei » Filmul accidentului rutier mortal din weekend. Cum a murit puștiul de 14 ani într-una dintre cele mai sigure mașini din lume, la Iași? Iată ce alcoolemie avea șoferul

Filmul accidentului rutier mortal din weekend. Cum a murit puștiul de 14 ani într-una dintre cele mai sigure mașini din lume, la Iași? Iată ce alcoolemie avea șoferul

24 feb. 2025, 02:00, 25 ,
Lucian SAVA în Titlurile zilei

Accidentul rutier mortal din Iași s-a produs, cel mai probabil, din cauza consumului de alcool. Șoferul era beat când s-a urcat la volan. Din păcate, un copil de 14 ani a murit, cu toate că se afla într-unul dintre cele mai sigure autoturisme din lume

Accident cumplit la Iași, în weekend, lângă Popricani. Un minor a murit, iar alți doi au fost răniți după ce mașina în care se aflau s-a izbit de un cap de pod și s-a răsturnat. Autoturismul, un Volvo XC 90, unul dintre cele mai sigure autoturisme din lume, s-a răsturnat în urma impactului. Din câte se pare, niciunul dintre cei patru ocupanți ai autoturismului nu purta centură de siguranță. Vasile Cristescu, individul care conducea autoturismul, a pierdut controlul volanului, cel mai probabil din cauza alcoolului pe care îl consumase. Reporterii BZI au aflat că bărbatul avea o alcoolemie de 1,31 la mie în sânge.

Accident mortal la Iași. Un puști de 14 ani a murit

Polițiștii ieșeni au deschis în acest caz un dosar penal.

,,La data de 22 februarie a.c., în jurul orei 02:15, polițiștii Biroului Rutier Iași au fost sesizați prin sistemul eCall, cu privire la faptul că, pe DN 24, a avut loc un accident rutier, soldat cu victime omenești. Din cercetările efectuate până în prezent, s-a constatat faptul că un bărbat, de 40 de ani, în timp ce conducea un autoturism, pe DN 24, ar fi pierdut controlul asupra direcției de deplasare și ar fi pătruns pe sensul opus, unde ar fi intrat în coliziune cu un cap de pod și s-ar fi răsturnat. În urma accidentului, trei persoane au fost rănite, iar un minor de 14 ani a decedat. Șoferul nu a putut fi testat cu aparatul alcooltest, fiindu-i prelevate mostre biologice de sânge și urină. În cauză, a fost întocmit dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunilor de vătămare corporală din culpă și ucidere din culpă, iar cercetările sunt continuate”, au transmis reprezentanții Inspectoratului de Poliție Județean (IPJ) Iași.

Un alt minor, în stare gravă

Pe lângă vătămare și ucidere din culpă, Vasile Cristescu va fi cercetat și pentru conducerea unui autoturism sub influența alcoolului sau a altor substanțe. David Andreas C. avea 14 ani și se afla pe bancheta din spate în momentul în care s-a produs accidentul rutier. În urma impactului, a suferit un traumatism cranio-cerebral sever. A fost găsit inconștient de către medici. Aproximativ 90 de minute au încercat salvatorii să-l readucă la viață, dar, din păcate, nu au reușit. În cele din urmă, au fost nevoiți să declare decesul. Un alt puști, de 17 ani, care se afla tot pe locul din spate, a fost grav rănit.

Medicii l-au intubat și ventilat mecanic, apoi l-au transportat la spital. Ceva mai mult noroc a avut un copil de 16 ani. Acesta se afla pe locul din față, lângă șofer. A suferit mai multe leziuni, însă a fost externat la scurt timp după ce a primit îngrijiri medicale. Șoferul s-a ales cu mai multe răni, însă este înafara oricărui pericol. Rămâne de văzut ce măsură va fi luată împotriva șoferului care a provocat accidentul mortal de la Iași, în urma căruia un puști de 14 ani a murit.

Bugetul.ro
Colac de salvare pentru sute de angajați din România. O mare companie austriacă preia frâiele unei fabrici intrate în insolvență
redactia.ro
Doliu în medicina românească. A murit unul dintre cei mai importanți medici. A fost un profesionit desăvârșit
Bugetul.ro
Cum arată noul Logan făcut de Dacia, care urmează să spargă toate barierele. Constructorul francez este optimist în legătură cu impactul noii mașini
a1.ro
ANPC a oprit 23 de tramvaie din circulație! Prima reacție a conducerii STB cu privire la neregulile identificate la fața locului
Playtech.ro
Bebeluș salvat în ultimul moment, în Iași. Înghețat, micuțul a fost auzit plângând
observatornews.ro
Mascaţii s-au întors la Alin Borcan, după ce influencerul a ieşit cu puşca la jurnalişti
Playsport.ro
Incredibil! Cum poate să arate Sandra Izbașa la 11 ani după ce s-a retras din gimnastică. Imaginile au scăpat pe net
Evz.ro
BNR, anunț despre Tezaurul de la ruși. Ce se întâmplă cu averea țării
SportpeSurse
Relația apropiată dintre Anca Alexandrescu și Călin Georgescu, devoalată de un martor-cheie. Ce s-a întâmplat la ceas de seară
Playtech.ro
Cum să albești rapid o cadă veche. Trucul folosit în hoteluri ca să arate impecabil ani la rând
Dailybusiness.ro
Lidl le oferă clienților câte 300 de lei sub formă de vouchere. Produsele care pot fi achiziționate cu acești bani
RomaniaTV
Cum arăta Anamaria Gavrilă la vârsta de 20 de ani. Șefa POT, în vârstă de 41 de ani, e acum total schimbată!
stiriromania.ro
La 57 de ani, Carmen a devenit cea mai în vârstă mamă de gemeni din România. Partenerul, cu 22 de ani mai tânăr
RomaniaTV
💔💔💔BOMBĂ în showbizul românesc! Încă un divorț de răsunet! Cele două vedete s-au separat după un mariaj de 13 ani!
redactia.ro
Imagini de colecție. Cum arăta Anca Alexandrescu la debutul în presă, acum 20 de ani
ego.ro
Vești proaste pentru Gabriela Cristea! Ce s-a aflat după demisia de la Antena Stars EXCLUSIV
Comentarii
  • De cand Volvo sunt facute in China…

    • De atunci se urca astia beti la volan? De atunci nu poarta ailalti centura? Sau de atunci esti.prost de bubui?
      Sau de cand te-o kkt proaata de-o.ramas gravida cu tine?

      Legenda spune ca si acum inca este gravida pe.principiul ca mama prostilor e mereu gravida!

      Auzi PLM ? Du-te-n plm de prost!

      • Ai volvo chinezesc, asa-i? Iti inteleg frustrarea dar nu iti inteleg alegerea.

        • Chinezii de la geely au cumpărat Volvo pt. Siguranță. Cazanul ăsta nu e influențat de chinezi. Ar trebui sä renunți la net. Ești prea prost.

          • Cred ca ai un complex de inferioritate din cauza putinei tale inteligente, altfel nu ai vedea la tot pasul prosti 🙂 Dar e problema (si prostia) ta si ar trebui sa o pastrezi pentru tine. A, si a medicului tau.
            Eu unul am comentat articolul, in timp ce tu comentezi… comentariile. Asa, ca un inteligent ce esti 🙂
            Si da, Volvo e o masina chinezeasca. Nu mai este ce-a fost de cand pe el scrie Made in China. Astea sunt faptele. Vorbele… doar pentru tine conteaza. Sa ai pofta 🙂

    • Daca iti fortezi putin neuronul ala ratacit poti sa vezi ca este vorba de un model de xc90 din antichitate deci cu mult inainte de a vinde divizia de automobile actionarilor din china. Daca tu consideri ca nepurtarea centurii de siguranta si starea de coma alcoolica a soferului + viteza excesiva sunt mai putin importante decat marca masinii inseamna ca esti un cretinoid biped.

    • De cand sunt facute in China, la modelul XC90, nu sa inregistrat nici un deces din evenimente rutiere, doar ca vechitura asta nu este facuta in China, si mai mult daca nu purtau centurile, mare lucru sa ramana cineva in viata…

      • Prietene, de cand Volvo e produs in China? Are doar patroni chinezi, masinele care se vand in europa sunt produse in Suedia. Pentru asia se produc in malaezia si india.

  • ” cea mai sigură masina din lume”!!!!!
    Aiurea!
    Nici trenul/ locomotiva nu i sigura la impact frontal!
    Mai deunăzi a murit un mecanic de locomotiva!
    In momentul cand esti pe stradă, indiferent ce esti, pieton, pasager sau șofer ,esti expus, nu mai esti in siguranță !

    • Talia o vero

      Concluzia? Stai în casă!

    • Conform.statisticilor este cea mai sigura!
      Nu iti garanteaza nimeni ca nu ai sa crapi daca bei ca boul, nu porti centura, si te dai de-a dura pe camp!
      E atata de greu de inteles o fraza simpla?!

  • Lantul amintirilor

    Ansamblat in India. Yaadon ki baraat nikli hai aaj dil ke dwaare.

  • sofer beat, toti pasagerii fara centura. „mie nu mi se poate intampla”

  • Audi argintiu

    Popricani!!!!! Audi A3 MNL conduce ca un zmeu cu peate 150km/h

  • Deci mitul ca Volvo este singura masina din lume in care nu a murit nimeni a fost desfiintat!

  • Este cea mai sigură mașină fiindcă e cumpărată doar de familiști sau moșnegi.

    Nu o cumpără tinerii. 😂😂😂

  • 1.Rămâne cea mai sigură mașină din lume deoarece boii nu au purtat centură. Centura salveaza vieți și a fost inventată de Volvo.

    2 Deștepții de mai sus nu știu că Volvo se produce în Suedia și doar are acționariat chinezesc. Să se mai uite peste sistemele de siguranță și peste testele euroncap.

    • Lasă-i măi, că știu ei mai bine… Așa ziceau și de Dacia că e „sicriu” pe roți, deși în accidentele în care o Dacie a fost implicată și au apărut și la știri, presă, a ieșit la fel de șifonată ca cele nemțești, de exemplu ori chiar mai puțin. Este vorba despre faptul că nu are unele sisteme de siguranță și nu știu ce senzori, dar n-ai cu cine.

      • Dacia nu e mașină, e sicriu.
        Harnelile cu senzori sunt mantre pt. prostovani, structural Dacia e căruță.

        • De aia se vinde așa bine, alt parerolog în toate. Îți respect opinia, însă a evoluat mult chiar și de prin 2012 încoace. Nu știu, eu nu aleg o mașină după criterii precum rezistenta la impact frontal cu tir-ul.

    • Dacian Roman

      „Prima testare a unei centuri de siguranță pe un automobil a avut loc cu ocazia cursei Marseille-Paris, din 1896, și era folosită pentru a-l proteja pe pilot mai ales în viraje. Șapte ani mai târziu, un francez pe nume Gustave-Desire Leveau a brevetat o centură de siguranță în patru puncte pe care a denumit-o „Bretele protectoare pentru automobile”. Pe la jumătatea anilor 30, colonelul John Paul Stapp, medic militar în cadrul US Air Force, a adus îmbunătățiri centurii în patru puncte, pe care a testat-o cu succes într-un „crash test” efectuat la o viteză de peste 200 km/h. Centura de siguranță pe maşini avea să fie introdusă pentru prima dată în 1956, atunci când compania Ford a decis să o includă ca dotare standard pe modelele sale. Acea centură de siguranță a fost brevetată de frații Kenneth și Bob Ligon. După doar doi ani, inginerul suedez de la Volvo, Nils Bohlin, a fost creditat cu crearea primei centuri de siguranţă în trei puncte. Aceasta era de forma literei V cu vârful în jos, poziționată oblic și era identică cu cea pe care o întâlnim astăzi pe orice mașină de serie.”

  • 79mxa si 79ABS…fara rca manele cocalari liniuțe noapte de noapte vulturi vanatori

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
20 martie 2025
20 martie 2025