Titlurile zilei

IRO Iași, locul în care pacienții sunt tratați ca în lagăr! În loc să îmbunătățească situația, Mirela Grosu se revoltă: „Nu vreau să vă spun ce măsuri vom lua” – FOTO

Publicat: 27 ian. 2024
_____ Vizualizări 39 Comentarii
IRO Iași locul în care pacienții sunt tratați ca în lagăr În loc să îmbunătățească situația Mirela Grosu se revoltă Nu vreau să vă spun ce măsuri vom lua  FOTO
Ambulatoriul de la IRO Iași este locul în care pacienții sunt tratați ca în lagăr, nicidecum cu empatie și profesionalism

Ambulatoriul de la IRO Iași este locul în care pacienții sunt tratați ca în lagăr, nicidecum cu empatie și profesionalism. Sute de bolnavi din întreaga Moldovă ajung aici pentru consultații sau analize, iar din cauza lipsei de organizare sunt nevoiți să stea ore întregi în picioare în fața cabinetelor, deși au programare la o oră fixă

În cadrul articolului „Chin, umilință și suferință pentru sutele de bolnavi care ajung zilnic la IRO Iași! Pacienții așteaptă cu orele pe holurile ambulatoriului: «Trebuie să stau aici, să-mi rup picioare, deși am două operații la coloană»”, reporterii BZI au arătat prin ce chinuri și umilințe trebuie să treacă pacienții bolnavi de cancer pentru a beneficia de o consultație în cadrul ambulatoriului de la IRO Iași. Chiar dacă bolnavii sunt slăbiți, iar mulți dintre ei abia se pot ține pe picioare, trebuie să aștepte cu orele pentru a fi consultați de medici, într-o căldură înăbușitoare, fără să aibă acces la un număr suficient de scaune.

Pacienții IRO Iași așteaptă ore întregi, în picioare, pentru o consultație!

Vineri, 26 ianuarie 2024, reporterii BZI au luat legătura cu ec. Mirela Grosu, managerul IRO Iași, pentru a afla dacă a luat măsuri sau plănuiește să facă ceva pentru a pune capăt aglomerației din ambulatoriul unității medicale. Ofuscată, ec. Mirela Grosu a precizat că măsurile au fost luate, dar le va comunica doar când va dori ea.

„Nu vreau să vă spun ce măsuri vom lua, o să vi le spun altădată. Măsurile sunt luate, puteți să intrați pe site să vedeți că am făcut două forme de programare și pentru pacienți, și pentru medici. Se pot programa online, le-am schimbat sistemul informatic, ce să facem, să refuzăm pacienții? Nu vreau să dau drept la replică sub nicio formă, nu vreau să intru în… O să vă dăm la momentul în care o să dorim noi un drept la replică”, a declarat ec. Mirela Grosu, managerul IRO Iași.

Trebuie precizat că, deși pacienții au programare, ora acestora nu se respectă, astfel că bolnavii trebuie să vină dis-de-dimineață la IRO Iași, să nu se dezlipească de ușa cabinetului, pentru a fi siguri că nu vor rata consultația.

Cezar Irimia: „Știm care este situația și avem reclamații de la pacienții”

Problemele cu care se confruntă pacienții de la IRO Iași sunt cunoscute și de Cezar Irimia, președinte Federația Asociațiilor Bolnavilor de Cancer, care este de părere că bolnavii nu găsesc în medici empatia și susținerea de care ar avea nevoie.

„Eu am mai avertizat conducerea IRO Iași pentru ceea ce se întâmplă cu pacienții, privind medicația, tratamentul pacienților în general. Avem medici foarte puțini, pacienții sunt foarte mulți, mulți aleargă după institut. Aglomerarea asta se întâmplă din cauza lipsei de programare, din lipsa unei administrări a actului medical coerent. Mai în toată țara se întâmplă același lucru, singurul loc în care sunt condiții este Institutul Oncologic din Cluj-Napoca, acolo este cu totul altceva și în ceea ce privește empatia, de aceea pacienții au început să alerge către Cluj.

Din pandemie am dirijat pacienții către Cluj, că la Iași nu îi primeau. Schemele de tratament sunt cam același în toată țara, dar, în schimb, la Cluj, pacienții găsesc acea empatie și comunicare cu medicul, ceea ce, din păcate, Iașul nu are. Aici este vorba de educație. Nu contest profesionalismul medicilor de la Iași, că există elite, cum este profesorul Lucian Miron, dar cu o floare nu se face primăvară.

Dar există și destui îngâmfați. Eu am renunțat să mai am o colaborare cu ei, mi-am dorit acest lucru din tot sufletul, ca federație, ca reprezentant al pacienților, ca pacient până la urmă, că sunt și eu pacient. Știm care este situația și avem reclamații de la pacienți că sunt tratați cum sunt, cu aroganță, li se spune: «dacă nu-ți place, poți să te duci în altă parte». Nu este un tratament empatic față de pacientul cu cancer, care, săracul, nici nu mai știe cât are de trăit. Stau acolo, vai, steaua lor, poate scapă mașini, tren, nu mai au cu ce să meargă acasă, dorm prin mașini, prin gări, prin autogări. Cunoaștem situația asta, dar cui îi pasă.

Cum e ministrul, așa e și conducerea IRO Iași, ca și Rafila, că tot e în subordinea ministerului. La Cluj nu se întâmplă același lucru, la Cluj e Mecca pacienților oncologici. Eu am spus public că toți managerii de spitale din țară ar trebui să meargă la Cluj, la școlarizare despre comunicare și empatie. Unde e intimitatea pacientului, este o bătaie de joc, se cred Dumnezeii pe pământ, au încă acel stil paternalist, «eu sunt Dumnezeul tău, atenție, dacă nu, du-te»”, a declarat Cezar Irimia, președinte Federația Asociațiilor Bolnavilor de Cancer.

Tocmai pentru că la IRO Iași nu găsesc empatie și condiții corespunzătoare, în anul 2023, aproape 500 de pacienți din județul Iași au mers să se trateze de cancer la Institutul Oncologic „Prof. Dr. I. Chiricuță” Cluj-Napoca.

Comentarii
  • Sunt reale toate deficiențele semnalate în articol. Ca să mergi la medic la control trebuie să iei fișa de la registratura unde o persoană plictisită și acră stă cu un geam intredeschis și abia se sinchisește de cei care așteaptă să-și ia fișa. Apoi aștepți în picioare la ușa cabinetului cu orele deși ai o programare la o oră fixată de la consultația precedentă. Niciodată nu se respectă ora din programare. Este o bătaie de joc la adresa acestor oameni deja traumatizați fizic și psihic datorită diagnosticului. Deși este un spital nou s-au proiectat aceleași culoare înguste pentru accesul pacienților la cabinete, oamenii fiind nevoiți să stea în picioare, înghesuiți, ore în șir. Despre empatie nici nu poate fi vorba, este un sentiment necunoscut personalului de la IRO

  • Să vedeți atitudinea directorului medical Dimofte față de bolnavi parcă e pe moșia lui măsa .IRO este condus de controversatul și pensionarul Cepoi Vasile

  • CIOLACU DA AFARA JIGODIILE CA CEPOI, DIMOFTE, MIRELA GROSU, oamenii au nevoie de tratament, empatie, intelegere nu de ifose si infatuare !!

  • Anamneza făcută pe holuri, în mijlocul celorlalți pacienți, este cartea de vizită a IRO.
    Anamneză medicală care, atenție, a început să fie făcută de asistenți… iar acuși probabil de către infirmieri, portari, personalul de la curățenie.
    Profesioniștii P….rofesiei.
    Fugiți cât mai puteți… cât mai sunteți în viață.

  • Niste golani ce isi schimba atitudinea si devin empatici cand le bagi plicul in buzunar. Halate albe cu buzunare adânci! Astia merita scosi afara si innegriți putin cu fuc!

  • Am fost pentru niste analize in ambulatorul IRO. Intr-adevar, printr-un gemulet semideschis, mi-a vorbit o duduie plictisita 9 o fi fost obosita, dar asta nu e treaba noastra ), mi-a inmanat o hartie sa o complectez, dupa care mi-a spus sa merg la camera x. Acolo, in cabinetul de recoltari, in camera unde erau scaunele pentru pacienti, erau vre-o 5 scaune, parca, erau pacientii la recoltari si o asistenta fugea de la unul la altul, iar in cabinetul de-alaturi, unde duceau probele, earu vre-o 3 asistente si un asistent, care radeau cu lacrimi de o intamplare cu un coleg de-al lor din alt oras. Dupa recoltare, una dintre veselele de-alaturi, fara macar sa se ridice de pe scaun, mi-a spus: mergeti la …e43 (de exemplu, ca nu mai tin minte exact ). Pai, da’ unde este? In spital, la parter ( si gata ). De unde sa stiu eu spitalul, modul de numerotare,…e.t.c.?

  • intr-o tara civilizata in care au fost/sunt nereguli cu rezolvare foarte lenta sau chiar nerezolvate,nu trebuie sa se gandeasa la”dreptul la replica”ci sa isi dea demisia,pentru ca poate altii pot rezolva problema sau prin demisie se trimite un semnal al unor probleme grave!,rezolvarea tarzie(prin programare mai inteligenta)nu-i scuteste de neplacerile si chinurile provocate in trecut..(oare comanda unor scaune pentru a usura macar chinul ,e o problema asa de grea?,la valoarea lor trebuie o mare licitatie si mii de aprobari?)

  • Contrar celor spuse de mai sus ; Sant un om simplu aproape de varsta pensionării si in viata mea am avut mai multe contacte cu aproape toate spitalele din Iasi, la care mergeam cu sau la diverși pacienti( părinti, rude,etc) Vara trecută in august m-am înțepat profund ,intru-un cui in talpa piciorului , nemaiputand pune piciorul in pamant..dureri insuportabile! Am zis ca trece cu medicamentele din dotare dar nu …asa ca la 1 noaptea m-a dus soția la spitalul Sf Spiridon la urgente! Majoritatea recenziilor pe care le-as da pentru contactele de pana acum cu spitalele sant negative dar pt atunci cu piciorul am fost foarte placut surprins de tratamentul primit! Desi era o ora f tarzie era f. aglomerat , o forfota de ziceai ca este dimineața, am fost preluat , tratat , ajutat, consultat, perfuzii, tratament , injectie antetetanos , radiografie , m au ajutat sa ma deplasez asistentii, 90% erau foarte tineri , frumosi si isi faceau treaba cu empatie si fata de ceilalti pacienti , din ce-am vazut eu in cele 2 ore petrecute acolo! Am fost si la control la 5 zile in timpul tratamentului si am avut parte de acelasi tratament! Fara bani , atentii etc …doar cardul de sănătate! Deci se poate. Mai avem o speranță! Avem tineri de calitate , educati cu scoala dar trebuie sa li se acorde condiții la munca si salarii , sa fie atrasi de a ramane in tara lor ca altfel peste cativa ani ne vor trata vietnamezi, srilankezi, etc ! Eu acord un 10 pt tot, pacat ca nu le mai retin numele , sau comportat cu mine de parca eram tatăl lor. ! Jos pălăria!

  • La spiridon lucrurile stau total diferit, medicii si asistenții sunt mult mai empatici, dar si conducerea e diferită, Timofte e medic si încă unul foarte bun

  • Statul la usa cabinetului nu ajuta cu nimic, caci fiecare pacient e strigat prin sistenul de comunicare auditiv! De multe ori cei neprogramati vor sa intre peste rând, spunand ca stau de dimineață la rand si acestia strica buna desfasurare a programarilor! Asadar tot noi ar trebui sa ne civilizam si sa respectam ce ni se spune frumos si pe un ton civilizat : luati loc in salile de așteptare, ca veti fi chemat! Campania de denigrare este un lucru devenit constant, o filmare cu pacienții ar scoate la iveala adevărul, caci acelea nu pot fi trucate!
    Cat despre Cluj, cunosc un pacient, care din 2006 parca, a fost pacient acolo si de anul trecut a ales Iasul pentru ca nu mai era tratat cu interes! Asa ca alta minciuna, ca Clujul ar fi raiul pe pamant! Sunt oameni peste tot, mai buni, mai rai, mai priceputi sau nu, mai empatici sau mai putin empatici!
    De cand umblu la Iro Iasi nu mi s-a cerut niciodată spaga si am fost tratat dupa cum i-am tratat si eu : cu resoect si cu o vorba buna! Bineînțeles ca am mai avut si eu zile proaste si mi s-au parut lucrurile pe dos, dar mi-am dat seama ca „ce tie nu iti place, altuia nu-i face” si mi-am dat seama ca depinde de noi cum suntem tratați! Daca stai la usa fara programare si vrei sa fii luat repede si ii mai si spui asistentului „daca ti-as baga ceva in buzunar, sigur m-ai baga in față”, e destul de normal sa nu reactionezi neapărat bland si calm!
    Asa ca, cei ce vreti sa aflati adevarul faceti un sondaj printre cei de acolo pe o perioada de timp si veti constata ca medicii si personalul in general sunt foarte bine intenționati!
    Doamne Ajuta

  • Asta e meteahna romanului, sa stea la usa, sa ceara si sa nu ofere ceea ce cere : respect!
    Sunt peste 100 locuri in sali de așteptare, dar e mai frumos sa stam gramada la usa cabinetelor!
    Are programare la ora 10, vine la 8 si sta la usa cabinetului, cu speranța ca va fi luat înainte! Civilizatia trebuie sa fie si de partea celui care asteapta servicii de calitate! Unii pacienti cer celor de la rand sa fie lasati sa intre mai înainte de programare si sunt lasati, apoi programarile se decaleaza automat, am putea fi mai intelegatori!
    Am vazut ca se plangea cineva ca e prea cald! Dar daca ar fi frig, ar fi mai bine?
    Daca nu avem motive sa ne plangem, le cautam si le gasim! Asa este romanul! Daca e, de ce e, daca nu e, de ce nu e!
    Vedeam mai sus ca se plangea cineva ca a trimis-o la camera X, cu explicatii :la parter, pai de ce era nemulțumita acea persoana? Cum ar fi trebuit sa procedeze asistenta, care mai are inca 20 la usa? Sa o duca de mânuță?
    Vrem empatie, dar nu oferim! „Era o asistenta care fugea de la un fotoliu la altul si 3 radeau in alt cabinet”! Fiecare are locul lui, isi face treaba unde este si cu ce e insarcinat! Nu am vazut sa fie laudata acea asistenta care incerca sa isi faca treaba cat mai repede!
    Astia suntem, cautam nod in papura la orice!
    Si asta nu numai la Iro ci in general, cautam vinovati in alta parte, inainte de a ne privi si a analiza faptele noastre!
    „O doamna plictisita pe o gaurica” – pai ati primit răspuns si indrumare – ce putea face mai mult?
    Acum am vazut ca se construieste ceva in plus, probabil ca se vor imbunatati toate conditiile, care, dupa parerea mea, sunt bune si acum!
    Ura ne cuprinde si depaseste dragostea de semeni!
    La spaga, cine cere, da si primeste spaga trebuie sa plateasca! Mie nu mi s-a cerut niciodată nimic si daca mi s-ar cere, as anunta conducerea institutiei si apoi organele abilitate, in ordinea in care vreti sa o faceti! Dar când doar scriem si nu luam masuri, nu e in regula!

  • Nu deranjati bugetarii de la munca. Mai nou, astia din sistemul medical vor majorari salariale. Saracii bugetari, la cat muncesc si la cat se spetesc, parca iti si este mila de ei.

  • Sa nu-mi vorbiti de Lucian Miron. M-am lovit cu ani in urma de „empatia” lui. Cand oncologia era la Sf. Spiridon. Nu pot uita toata viata modul mizerabil in care s-a comportat.

  • Un pacient multumit , Aveti mare dreptate . Serviciul Urgente de la Spitalul Sf. Spiridon este impecabil.Medicii si intreg personalul sunt empatici, bine organizati, foarte competenti, au timp si se organizeaza perfect pentru cazurile de prima urgenta si pentru cei care mai pot astepta.Dupa consultatie nu te trimit acasa cu o hartie in buzunar , ci te tin sub suprveghere o perioada stabilita,apoi poarta un dialog cu fiecare bolnav pe care l-au consultat si,dupa caz , propun internare sau iti elibereaza o reteta, o trimitere catre alt medic din spital. Exista o colaborare perfecta cu sectiile din spital sau ambulatoriu.Pentru cazurile dificile am obsevat ca este prezenta si doamna doctor sef al Serviciului de Urgenta, la fel de calma si empatica precum intregul personal indiferent de ora din zi sau din noapte. Este o atmosfera care iti da sentimentul de incredere si siguranta.

  • Nu te striga nimeni, madam, prin niciun sistem de comunicare auditiv. Am stat ca vita, in ambulator asteptand ca medicul la care aveam programare, sa ma primeasca. Eu vorbesc de ambulator,

  • Catre SA FIM OAMENI Sunt pacient ocologic , asta-i ghinionul meu, diagnosticat de putin timp. Nu cer respect duduie, nici nu ofer, cui nu consider. Cand eu stau si-mi tremura carnea pe mine, daca si cat timp am sa mai traiesc si vine o iapa dintr-astea,..”respectate”,…care numai zbiara si chicotesc in atmosfera asata sinistra, ASTA NU E SPITAL ASTA E PLATOU DE FILM CU NEBUNI,

  • Mai, SA FIM OAMENU, tu ori esti angajat acolo, la ambulator, ori nu stii ce vorbesti. Doamnele si cine a mai comentat, au reclamat de fapt, ca asistentii, infirmierii si ce-or mai fi ei pe acolo, angajati dupa cum crede toata lumea, cu spaga, nu au niciun pic de bunavointa cu pacienti, nu sunt angajati ca sa fac necazul pacientului, mai usor, nu, ei puteau sa fie angajati si intr-o alimentara, ca se comportau la fel. Doar ca in alimentara, isi rupeau curul de traba, nu aveau aer conditionat, nu aveau nici atat respect de la pacientii astia oropsiti, nici spaguta nu era,..Bai, lumea-i necajita in general. Cand ajungi la ONCO, e si mai nasol, pentru tine, ca om. Cum este cand, iin loc sa dai peste niste oameni care, da, ei stiu cat pot, daca sau daca nu, te pot ajuta, dar cum e sa dai peste o clica de nespalati, angajati pe bani buni, de la sta, care-si bat joc fatis de tine,..Mai omule,..E nasol. Tu stii ca mori de cancer in cateva luni si vii aici, sa-ti spuna cineva ca, poate, nu e chiar asa si dai de clica asta de nespalati veseli si cu viata inainte,…bai,..e nasol..

  • Cum este sa te preia un doctor care apoi pleaca la cursuri in America si te lasa altuia care nu are voie sa dea prea multe detalii. Dar totusi apartii de acel doctor care e plecat. Mai intarzie tratamentul si cu cateva saptamanii pt ca nu au solutia respectiva chiar daca le spui ca o cumperi pt a.veni mai repede.Sunt multe de zis dar nu ai cui.

  • Nu fuga la Cluj e solutia ci organizarea competenta a sistemului sanitar,fara spaga la angajare ,sa-i trieze pe cei care fac treaba nu rid ca tembelii la recoltari. Aloo,madam’ Grosu si echipa,se aude ? ! Rusine sa va fie ca va bateti joc de pacienti,puteti ajunge oricind in locul lor.

  • Ati facut vreo unul o plangere ca ati dat spaga sau o sesizare ca nu sunteți tratat corespunzător? Specificati cui dați spaga organelor competente, doar asa vom scapa de ei!
    In alta ordine de idei, PACIENTUL UNU, sunt vinovati cei de la IRO ca sunteți bolnava? Le reprosati si faptul ca sunt veseli, pai ce ar trebui sa faca, sa planga? Sunt si ei oameni, sunt in timpul programului in care se confrunta cu fel si fel de caractere, un moment de veselie nu e interzis niciunde in lumea asta! Cat despre faptul ca sunt nespălați, poate ar trebui sa va ganditi ca, dupa cum spunea cineva mai sus, o asistenta alerga la 5 fotolii si poate mirosurile nu veneau de la ea ci de la cei pe care ii trata! Dar rautatea ne caracterizează! Si ne mai întrebam de ce ne bate Dumnezeu!
    Doamne Ajuta

  • Se vede dupa cum vorbiti cam ce caracter aveti! Zero caracter, zero respect, una din acelea care trateaza semenii ca pe niste obiecte!

  • Citesc si ma crucesc! Doar comentarii rautacioase, jignitoare, daca asa va comportați si acolo, meritati sa fiti tratati la fel!
    Faceti oameni buni sesizari si nu stati aici si jigniți! Incepe unu cu o jignire, o preiau toti! Doamne ferește! Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face!

  • Bravo celui ce a scris comentariu „SA FIM OAMENI”!
    Atitidinea asta o intalnesc la orice rand, in autobuz, pe strada sau intr-un magazin, tratam angajatii ca pe gunoaie si tot noi suntem revoltati!

  • Sunt nereguli foarte mari la IRO! Merg pacienți pe picioarele lor acolo și in câteva zile fac Infecții cu bacterii din spital și mor ! Investigați mai mult și o sa descoperiți .Nu mai zic de doctorița PRUTEANU care nu își controlează fizic pacienții care stau la usa vai de capul lor … demisia Mirela Grosu !!!

  • Grosu…un parazit cocotat pe aceasta functie si care pune acuma pe baiatul ei, Vlad Grosu, sa paraziteze si el. L-a facut mare arendas, dar el nu stie nici sa scrie. Neam de balegar.

  • O plangere la conducerea Iro sau la organele abilitate ati facut in legătură cu aceasta situație?
    Nu ii controleaza fizic pacientii de la usa ? Nu inteleg la ce va referiti! Fiti mai explicita!

  • Eu l-am avut pe tata internat la IRO, mai avem de primit rezultate, si probabil inca o operatie…a fost tratat bine, ne-au chemat intr-adevar la 7 dimineata, cu mentiunea stricta de a nu intarzaia, scrie si pe foaia ptr internare, nu am stat f mult deocamdata…ideea e ca nu exista comunicare intre medic si apartinatorul pacientului, rezidentul nu mi-a dat un nr de tel, sa vorbim, sa intreb si eu una alta…am mai avut parintii si in alte spitale, dar aici mi-au dat doar foaia de externare, pe care scrie cand sa vii la control, si alte informatii.
    Dar daca tata s-ar fi simtit rau, cu cine as fi putut vorbi??? Din punctul asta de vedere, jale…e f aglomerat, nu ai pe unde sa treci pe culoar…ca in Romania. Punct.

  • Eu sunt pacient la IRO. De cate ori am mers am stat la rand, dar nu sunt suparat. Intodeauna este cineva fara programare venit de la Botosani, Bacau……etc, adus de tren, nepot…etc, care insista la dna/dl doctor sa il primeasca sa nu mai bata drumurile din nou. Ce ar trebui sa faca doctorul? Sa il primeasca si sa strice ordinea sau sa il trimita acasa? Cu cine sa fie empatic? Cu cei cu programare sau cu cei fara programare?
    Nu mai spun de pacientii in varsta ( cum e si mama) care daca au programare la 10 la 7.30 sunt acolo la usa (mama si la tren face asa).
    Si cand ai o varsta, nu ai treba cu tehnologia si tocmai ai aflat ca ai o tumoare te gandesti cum ajungi mai repede la doctor nu la faptul ca iti trebuie programare.
    Hai sa fim empatici cu noi si cred ca va fi mai bine pentru toti.
    Inclusiv cei de la ziar, ar trebui sa vada toate aspectele.

  • Un punct de vedere ce poate fi verificat doar la fața locului, caci ati punctat foarte bine, empatia trebuie impartita si unul din 10 tot va fi nemulțumit! Daca alegi sa il intrebi pe acesta, e clar ca va spune ca totul e negru! Daca il intrebi pe cel lasat im față, acesta va fi poate nemulțumit ca totusi a stat o ora si el e pe moarte! Depinde cum si din ce perspectiva privesti lucrurile!
    Putem fi mai buni cu totii!
    Doamne Ajuta

  • Empatie? Ce este aia? Madam Cement si Dana stie doar din slide-urile firmelor de medicamente ce e aia empatie, in rest – are o atitudine sfidatoare, e deranjata de paciebt- de ce se afla acolo iar la final – dupa ce este tinut pacientul vreo 4 ore in ambulator, transmite ca nu merge nu stiu ce aparat, trimite pacientul la camera de garda sau recomanda spitalele private.
    Unii or fi medici buni- dar daca nu stiu sa inteactioneze cu pacientii bolnavi, ma intreb, de ce mai ocupa posturile in sistemul public, daca e asa de greu si de aglomerat?

  • Cei care lucreaza acolo sunt si ei oameni, este o asistenta la nu stiu cati pacienti. Aici este vorba de lipsa de personal. Normal daca alergi de unul singur si trebuie sa faci fata la nu stiu cati pacienti, nu e ok nici pt cel/ cea care munceste si nici pt pacient.

  • Nu e vb ca trebuie sa moara pacientii ca sa fie mai putini, ci e vb ca sunt prea muti pe zi pt. cati angajati sunt la Iro (putini angajati pt nr. de pacienti care se prezinta zilnic). Trebuie programati pe rand, nu toti odata. Ori, sa se scoata posturi la concurs.

Adauga un comentariu