Mamma Mia sărbătorește 20 de ani de la înființare, iar pentru a marca această aniversare a oferit premii inedite clienților fideli, dar nu numai. Recent, cei care au dat follow pe TikTok paginii restaurantului au primit gratis meniul crispy sau noodles vegetal pentru cei care postesc. Cu ocazia aniversării, Mamma Mia a oferit și alte premii
Restaurantul Mamma Mia din Iași împlinește 20 de ani de la înființare, iar cu ocazia aniversării a oferit premii inedite clienților fideli, dar nu numai. Sute de persoane au stat la rând, timp de câteva ore, marți, 11 aprilie 2023, pentru a primi gratis meniul crispy sau noodles cu urechi de lemn, preparat oferit celor care țineau post.
În locația Casa Modei au fost serviți tinerii din Iași care între orele 14 și 17 au stat la rând pentru a primi mâncarea gratis. Aceștia trebuiau să respecte o singură condiție: să dea follow paginii de TikTok a restaurantului. După ce au consumat preparatele, aceștia au postat recenziile pe paginile de socializare și au lăudat preparatele oferite gratis de Mamma Mia cu ocazia aniversării a 20 de ani de la înființare.
Mai mult, reprezentanții companiei au anunțat că pregătesc mai multe surprize în această perioadă, iar noutățile vor fi postate pe pagina de Facebook. Peste 300 de preparate sunt gătite zilnic de către bucătarii restaurantului din cele două locații, iar bucătăria este una diversificată.
Mamma Mia sărbătorește 20 de ani de la înființare
Mamma Mia este unul dintre cele mai vechi restaurante din Iași, iar pentru a ține pasul cu schimbările s-a adaptat solicitărilor clienților și conducerea companiei a surprins plăcut oaspeții cu noutăți. Recent, locația de pe bulevardul Ștefan cel Mare a fost renovată de către specialiștii din domeniul designului de interior, care au folosit materiale aduse din străinătate, iar impactul asupra clienților este unul pozitiv. Mai mult, pentru că, în ultimii ani, pretențiile clienților au crescut, restaurantul Mamma Mia s-a ridicat la nivelul așteptărilor.
„Cu siguranță au crescut pretențiile din partea oaspeților noștri și noi am reușit să ne ridicăm la nivelul așteptărilor și să ținem pasul cu toate schimbările. Noi avem oaspeți care vin zilnic în cele două locații, dar și străini care apreciază preparatele noastre. Sunt cei care ne apreciază munca și noi ne bucurăm de acest lucru și încercăm să venim mereu cu noutăți. Noi suntem proactivi și ținem cont de ceea ce se cere pe piață și poate și acesta este un secret al celor 20 de ani de Mamma Mia”, susține Gabriel Băeșu, director al restaurantului Mamma Mia.
Compania are 140 de angajați, iar clienții pot consuma preparate proaspete în cele două locații, dar pot face și comenzi online sau achiziționa legume și produse proaspete de la Piața Mamma. Piața livrărilor la domiciliu a explodat în pandemie, Mamma Mia fiind printre primele restaurante care au lansat o aplicație pentru comenzile la domiciliu.
De asemenea, Mamma Mia sărbătorește 20 de ani cu premii inedite, în această perioadă fiind pregătite noi surprize.