De câteva zile, ieșenii întâmpină probleme în momentul în care vor să plătească o călătorie cu autobuzul sau cu tramvaiul direct cu cardul. Ei trebuie să cunoască faptul că regulile s-au modificat, iar plata nu se mai face doar apropiind cardul de POS, pentru a primi bilet.
Acum, cei care doresc să cumpere bilet direct din mijlocul de transport, trebuie să selecteze o opțiune, deoarece există posibilitatea achiziționării mai multor tipuri de tichete, iar banii nu mai pot fi retrași pur și simplu.
Puteți găsi instrucțiunile atât în mijloacele de transport, cât și pe pagina de Facebook a companiei. Pe lângă opțiunea, cunoscută de toată lumea, de plată a biletelor cu o călătorie de 2,5 lei, vor putea fi achiziționate atât bilete valabile două zone, la prețul de 3,5 lei, cât și abonamente valabile 1 zi, la prețul de 10 lei.
POS-urile din mijloacele de transport în comun au fost actualizate
Iată instrucțiunile de utilizare, care sunt afișate în dreptul fiecărui POS:
- SELECTARE TARIF: Apasă tasta indicată în imagine și selectează TARIFUL dorit!
- INIȚIERE PLATĂ: 1. Apasă tasta indicată în imagine, pentru a confirma TARIFUL dorit!; 2. Apropie cardul de semnul contactless!
- CONFIRMARE TRANZACȚIE: Un beep și aprinderea celor patru leduri indică realizarea cu succes a tranzacției.
- APROBARE TRANZACȚIE: Așteaptă eliberarea chitanței! Păstrează chitanța pe toată durata de valabilitate!
Cum procedați când întâmpinați erori
În situația în care biletul nu este eliberat de aparat, trebuie să apelați TelVerde (0800.110.427) pentru a semnala situația apărută. În acel moment, dispecerii sunt obligați să înștiințeze echipele de intervenție ale BCR și Telekom despre o eventuală eroare tehnică, iar acestea vor fi remediate în cel mai scurt timp posibil.
De asemenea, dacă întâmpinați problema achiziționării, din greșeală, a două sau mai multe bilete, este necesar să vă adresați băncii emitente a cardului, pentru a solicita „refuz la plată”, iar suma va reveni în contul dumneavoastră.