Economic Local

Primăria Aroneanu nu reușește să cumpere un microbuz pentru pomeni electorale! Prețul era de 45.000 de euro

Publicat: 14 nov. 2020
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Primăria Aroneanu nu reușește să cumpere un microbuz pentru pomeni electorale Prețul era de 45.000 de euro
Sediul Primăriei Aroneanu, județul Iași

Comuna Aroneanu va fi dotată cu un microbuz modern, în valoare de 45.000 de euro. La procedura din luna octombrie 2020, furnizorii de autovehicule nu au fost interesați de contractul Primăriei Aroneanu. Licitația va fi reluată la începutul lunii decembrie

Primăria comunei Aroneanu, județul Iași, nu reușește să cumpere un microbuz cu 21 de locuri. Recent, licitația pentru achiziția autovehiculului a fost anulată pentru că nu au fost depuse oferte. În aceste condiții, procedura a fost reprogramată pe data de 02.12.2020. Contractul are o valoare estimată de 201.631 lei, fără TVA, aproximativ 42.000 de euro. De cele mai multe ori, primăriile folosesc microbuzele pentru pelerinaje, activități culturale și sportive. Comuna Aroneanu este considerată drept una dintre cele mai slab dezvoltate din Zona Metropolitană.

„Microbuzul va fi livrat complet echipat, cu toate autorizările necesare obținute de furnizori și în stare de circulație, respectiv de lucru. Termenul de livrare este de maximum 30 de zile de la primirea de către furnizor a comenzii de livrare emisă de achizitor. Autovehiculul este considerat livrat când toate activitățile din cadrul contractului au fost realizate și produsul este instalat, funcționează la parametrii agreați și este acceptat de entitatea contractantă. Produsul va fi însoțit de toate subansamblele/părțile componente necesare punerii în funcțiune și menținerii în funcțiune. Transportul și toate costurile asociate sunt în sarcina exclusivă a contractantului”, se arată în caietul de sarcini.

Microbuzul trebuie să fie de producție recentă și să aibă mai multe dotări

Conform caietului de sarcini întocmit de Primăria Aroneanu, motorul microbuzului va fi Diesel, minimum 175 CP, 2.000 centimetri cubi, normă de poluare Euro 6, tracțiune spate, asistență la pornire de pe loc și la pornirea în rampă, suspensie independentă pentru roțile din față, aer condiționat etc.

„Garanția minimă este de 36 de luni, necondiționat de orele de funcționare sau kilometri parcurși. Ofertantul va prezenta garanțiile aferente produsului ofertat și condițiile detaliate ale perioadei de garanție oferite. Ofertantul își va asuma responsabilitatea remedierii defectelor ce apar în exploatare în perioada de garanție (pe propria cheltuială). În perioada de garanție, durata de intervenție pentru constatarea unei defecțiuni este de maximum 48 de ore de la notificarea scrisă/telefonică a achizitorului”, se mai arată în documentația procedurii.

Firma de salubritate a Primăriei Iași investește în autoturisme electrice

În ceea ce privește Salubris SA, firma de salubritate a Primăriei Iași a demarat recent o procedură privind achiziția unui autoturism electric. La licitație a fost depusă o singură ofertă din partea societății Casa Auto Valea Lupului SRL. Prevederea bugetară a licitației este de 143.500 lei, fără TVA, aproximativ 30.000 de euro. Conform caietului de sarcini, noul autoturism trebuie să aibă 5 locuri, masă proprie 1.550 kilograme, lungime – 4 metri, lățime – 1,7 metri, înălțime – 1,5 metri, motor electric, autonomie de 390 kilometri, ABS, limitator de viteză etc.

Perioada de garanție va fi de minimum 3 ani/100.000 kilometri pentru caroserie, 3 ani/100.000 kilometri pentru grupul moto-propulsor, 8 ani/120.000 kilometri pentru baterie și minimum 3 ani pentru vopsea. Firma este controlată de omul de afaceri Bogdan Pițigoi. În 2019, firma a înregistrat o cifră de afaceri de 32,4 milioane lei, profit de 1,4 milioane lei, datorii de 9 milioane lei, cu un număr de 84 de angajați. Oferta a intrat în etapa de evaluare financiară.

Adauga un comentariu